Stránka 6 z 8

motor zhasina

Napsal: 17 lis 2008, 10:42
od pepino75
Corsa 1,2 l Family, 96r. X12SZ
Ahojte poprosil by som o radu pocas jazdy mi skape motor a vysvieti sa oranz. kontrolka. Ked chcem znova nastartovat tak to proste nejde. Nastartuje ale musim pridat na plyn a potom to chyti ale tvari sa to ako by bolo prechlastane podrzim ho vo vyssich otackach a potom to zas ide. Robi to aj za studena.

Napsal: 17 lis 2008, 11:29
od opel1.0
ja som mal tento problem a bol vadny snimaci kruzok na imobilizer auto nastartovalo a hned zdochlo takto to islo asi 6 x a potom islo trapil som sa mesiac nad tym vsetko som pomenil od krok mot az po cidlo kluky a stale to iste potom som to dal kamosovi a tez zistil ze je tam v spin skrinke zavada ok ale toto bol moj problem

Napsal: 17 lis 2008, 11:34
od Havli
opel1.0>Taky dost blbá závada která se blbě diagnostikuje ,koho by napadl kroužek imo :wink: Ale zase máš nový čidlo kliky a novej krokáč :lol: :lol:

Napsal: 25 bře 2009, 20:02
od langdon2
Tak kluci, zdravim vas. Mam Corsu X12XE r.v. 1999. Problem je v tom, ze ked nastartujem, volnobeh je v pohode, ale akonahle sa chcem pohnut, tak idu otacky prudko dolu a auto chce zdchnut, ked pustim plynovy pedal, tak sa pomaly vratia na normal, teda na nejakych 8OO ot. Ked sa auto takych 5 minut necha stat na volnobehu, trocha sa zohreje, tak to uz nerobi, ide pekne.
Ale dost ma to trapi, neviete cim by to mohlo byt?Klapku mam cistu. Diky moc.

Napsal: 25 bře 2009, 21:02
od jardaobolecky
asi el.sitic nebo cidlo napichnout na pocitac

Napsal: 25 bře 2009, 21:32
od langdon2
ten sytic, to ako vyzera? bo mam doma kopec nahradnych cidiel, len neviem ktore by to mohlo byt.

Napsal: 04 kvě 2009, 10:48
od langdon2
Na pocitac mi to napichnut nejde...Uz dvaja to skusali, proste im to nechce ako keby spojit...Ze vraj RJ nekomunikuje. V sobotu som menil cidlo klepania, klukovky a cidlo vacky.Problem pretrvava. Dneska este skusim vymenit listu...uvidime...

Napsal: 04 kvě 2009, 15:56
od okura
že RJ nekomunikuje je bud zpusobeno:
nespravná diagnostika, nebo chybějící napětí na ECU , nebo přerušeno komunikační vedení Kline
řešil sem Cosru X14XE, z roku 2000, a taky mi nešla za boha napojit, v origo oplu taky ne - tam dokonce doporučili výměnu jednotky.
Tak sem to rozebral a K-line opravdu přerušený, nějaký amatér si dával svoje rádio a omylem přestříhnul komunikaci

Napsal: 04 kvě 2009, 19:31
od langdon2
No pekne...toto bude asi aj moj problem. Dneska som dal aj novu zapal. listu, a nepomohlo..Rozjazdy su stale zle...Stale sa dusi....Ale ked sa uz pohnem, tak je to uz v pohode...a ked sa to len troska zohreje, tak auto ide super.Nemoze to byt nejake cidlo tepoty?Aj EGR som uz vymenil a vsetky cidla. Okrem toho co je na vodnej pumpe. Ale mam aj to doma, tak skusim ho vymenit.

Napsal: 04 kvě 2009, 19:40
od langdon2
Este sa spytam, predsa sa asi viacej vyznate, Corsu nemam dlho.Nemoze ten moj problem sposobovat vaha vzduchu?Alebo lamba, krokac alebo potenciometer skr. klapky?Sak potom ked uz nie daco s tohoto, tak iba bud RJ alebo niekde vadny kabel.....Sak potom uz v motore nic neni..... :?

Nech aspon viem, coho sa mam chytit...ked sa uz ani diagnostika neda spravit.....
Ale tu listu aj tak bolo treba, bo ta moja stara bola hodne uz potrhana na tej gumovej izolacii.....

Inac dneska som pekne nakupil, : lista, drziak na chladic, cidlo vonk.teploty, vycko na expanznu nadrzku, zadne plato ako nove a koberec do kufra vsetko dokopy za 80€.
A ta lista je fakt jak nova.

Napsal: 10 kvě 2009, 21:25
od langdon2
Tak problem vyrieseny. Chyba bola vo vadnom cidle co udava teplotu chlad. kvapaliny do RJ. Uz sa auto nedusi, netrase a zasa ide ako ma. :)
Kvoli tomu ze sa neda spravit diagnostiky som vsetky cidla pomenil.Nestalo ma to nic, nakolko som mal kopu dielov a mot. casti doma.

Napsal: 21 kvě 2009, 08:07
od Kani
Ahoj,

mam Corsu 1.0 12V 1999

a mam problem pri nizkych otackach motor skube a pri razeni strili do vejfuku, je jedno jestli je to teply nebo studeny, typovalo se to na snimac otacek i ho to udajne hlasilo na pocitaci, ale snimac otacek jsem vymenil a nic :(

myslim si tedy ze by to mohlo byt nekde ve vedeni od snimace az nekam, jak tohle zjistim, nebo cim jinym by to mohlo byt?

a taky mi to zere 8,5l na 100km to se mi zda trosku moc, nemuze to mit souvislost?

dik

Napsal: 21 kvě 2009, 08:21
od xGate
Možná zbytečná otázka, ale přeci jen - snímače otáček jsou tam dva: nahoře vačkové hřídele a dole klikové. Vyměnil jsi ten dolní :?:
A diagnostika po vymazání hlásí tu samou chybu ??
Jinak ta spotřeba je fakt děsivá, mě to i v nouzovém režimu vzalo 6.5l

Napsal: 21 kvě 2009, 08:28
od Kani
jj menil jsem ted dole, hlasilo to chybu snimace klikoveho hridele, bohuzel co to hlasi za chybu ted nevim, nemuzu sehnat toho clovicka co mi to delal za 200,- a za 1200,- do opela fakt nejedu :(

nenasel by se tu nekdo z okoli prahy na precteni zavad?

Napsal: 21 kvě 2009, 20:21
od Luca
Ráda bych se přidala.
Corsinku rv. 03 jsem si pořídila letos v únoru ojetou. Jsem spokojená, ovšem dnes mi diagnostikovali vadný snímač otáček klikové hřídele :shock: .
Ráda bych popsala své "příznaky", třeba pomohu někomu, kdo si neví rady. Z počátku jsem byla v šoku, co to je, ale po přečtení Vašeho fóra, jsem nakonec ráda, že mi to diagnostika tak snadno ukázala, v čem chyba je.
Nejdřív mi autí zdechlo při volnoběhu a současně zaplé klimě (tomu jsem to přikládala za vinu). Nedělalo to často. Asi 3x za celou dobu, co ho mám. Včera se to vyhrotilo. Když to zdechlo, naskočila kontrolka autíčka s klíčem a něco jako "motor, čerpadlo, nebo co to je". Dojela jsem vpořádku, ale cesta zpátky mi dala zabrat...
Autí zlobilo. Několikrát za cestu jakoby zdechlo, při sešlápnutí spojky naskočilo (vše za jízdy, zpozorovatelné pouze podle kontrolek). Na volnoběch zdechlo úplně, těžce šlo nastartovat.. Otáčky se líně pohupovaly a někdy zase úplně bez rozmyslu seskočily dolů a nejelo to.
Zítra mi senzor vymění, tak snad...
bude spousta dalších spokojených kilometrů!