Stránka 1 z 2

Nejde chcípnout motor

Napsal: 12 led 2009, 07:14
od pavelfjr1300
Zdravim mám problém už nevim co stim nejprve ještě v létě při startování starter dobře točil ,ale když chytla tak běžela jako na dva válce dost kouřila po cca 20 sek. se rozeběhla normálně a pak už jela v pohodě.To dělala pokaždý když byl studenej motor teplej chytal dobře. Pak tak před třema měsícema začla i blbě točit starterem tak sem vyměnil baterku nic tak žhavící svíčky zase nic pak přestala točit uplně vyndal sem starter a zjistil že schořel kabel od cívky do starteru ten sem vyměnil začla točit jakž takž ale stejně se jí nechtělo moc chytat vždy tak 10-20 sek. otáčení starteren pak následovalo zas běh na dva atd. tak sem zkusil nažhavit přímo z baterky na lištu žhavících svíček bez úspěchu postupem času zase začíná špatně i točit starterem chvíli jako točí pak chvíli sotva leze no a vrchol byl když sem nechal teď auto asi tři dny stát u nás je asi -10 takže nic velkýho no přídu k autu nechtělo chytit napojim přez kabely cca hodinu zkoušim startovat tři až 5x nažhaveno + éter no vše možný a když už sem to vzdával tak najednou chytla řikám si paráda sednu do ní objezdil sem tak půl hodiny řikám si to jí bude stačit zaparkuju a ejhle vypnu zapalování ztichne akorád ventilátor topení a motor běží dál tak sem si řek že se asi zadřel ventil nafty tak to zdechnu přez kvalt no ale rozvítily se kontrolky takže zaplý zapalování klíček venku tak to zkusim natočit no na poslední chvíli chytla tak sem rozebral spínací skříňku vytáh zní všechny kabely acorsa si vesele běží dál ??? tak sem jí chcíp přez kvalt a odpojil baterku aby nezůstalo zaplý zapalování a sem v koncích. Poraďte co stim proč de ze začátku na dva nebo na tři ? proč tak blbě točí ? proč nejde chcípnout ? Díky

Napsal: 12 led 2009, 07:23
od Adiss
podobnej problém měl kamoš na golfu... chcípání se vyřešilo čerpadlem na knoflik.. po zastaveni si jen vypl čudl a auto zdechlo.. ty starty.. ale nakonec vyřešily takovým menším G.O od každýho trochu.. dostal novy trysky starter žhavičky rozvody seštelován předvzstřik...čistěni palivový soustavy.. a pak chytal na drb..

Napsal: 12 led 2009, 07:39
od pavelfjr1300
No tim odpojenim čerpadla sice vyřešim že to chcípne ale dál mi pude proud do palubky ke kontrolkám a buhví kam ještě :( no a vyměnit vtřiky atd. když si nejsem jistej jesty to pomůže ? nemám ponětí co to stojí aby to nakonec nevyšlo dráž než jiný auto :? Díky za odpověď

Napsal: 12 led 2009, 14:44
od Havli
hele ten samej problem měl Paolo ale u benzínu,cestou na sraz do Jihlavy to u pumpy chcípl,ale motr běžel dál,tak to chcípalpřes kvalt a odpojoval baterku. Bylo to relé pod přihrádkou spolujezdce ale nevim už který :wink: Nevim jak to máš ty u nafty ale zkusim to pohledat :wink:

Napsal: 12 led 2009, 14:58
od Havli
Tak u Paola to bylo toto(Ale měl 1.2 benzín): :arrow:
Paolo napsal>HURÁ HURÁ HURÁ TAK UŽ MI TO FACHÁ !!!! BYLO TO 30 AMPÉROVÉ RELÉ NAD PC. STÁLO 240 Kč.. tímto chci taky podělovat všem co mi chtěli pomoc a obzvláště PEPEXOVI za radu kde a co by to mohlo být díky díky

Napsal: 12 led 2009, 15:13
od pavelfjr1300
Dík moc za tip určitě na to mrknu :)

Napsal: 12 led 2009, 15:32
od Havli
Nejni zač.Mohlo by to bejt ono,příznaky byly stejný :wink:

Napsal: 15 led 2009, 21:23
od pavelfjr1300
Tak nic teď to přestalo i žhavit koukal sem na ty relé mělo bejt pod pc já tam pc nemám a jediný relé u spolujezdce sou spíš jako v přednim sloupku vedle kasliku ty sem zkontroloval a dobrý kdyby měl někdo další nápad budu vděčnej :(

Napsal: 16 led 2009, 14:01
od pavelfjr1300
Tak dnes sem se na to vrhnul a našel jsem že u spolujezdce jak jsou ty relé tak tam prohořela izolace na kabelech a asi se spojily se zapalovacíma proto zůstávalo zaplý zapalování přeizoloval jsem to a vypadá že je všechno o.k další sem se pustil do starteru po rozebrání jsem zjistil že je prasklé vinutí na kotvě tak sem obědnal nový starter snad bude startování vyřešené teď už zbývá jen vyřešit proč to špatně chytá a než se ohřeje proč tak špatně běží koukal sem na vstřikovací čerpadlo je tam něco do čeho vedou asi hadice s vodou asi sytič ? možná nedělá to co má nevíte někdo jak má fungovat ?

Napsal: 16 led 2009, 14:23
od Robin
Já bych změřil tlaky, ty u dieselu rozhodují při studeném startu nejvíc.
Měl jsem jedno auto, kde byl horší tlak u 1 válce a špatný u druhého a chovalo se to podobně, jak popisuješ..

Napsal: 16 led 2009, 14:32
od pavelfjr1300
Díky za tip to budu muset k někomu dát nato nemám vybavení nevíte o někom dobrym kdo dělá diesely na Kladně ?

Napsal: 16 led 2009, 14:41
od Robin
V Kladně nevím, ale kousek od K. Žehrovic ano. Znám 2 levný "domácí" servisy, kde jsou šikovní a kam dávám auto na mechanický věci. Odpoledne ti můžu poslat kontakt,pokud chceš? (přítelka ho má v mobilu) Zatím si zkus zjistit, jaký tam jsou předepsaný. (kdyby to oni nevěděli)
Kdyby to bylo tím, asi s tím nic nenaděláš, ale je dobré to vědět a případně včas prodat, nebo shánět jiný motor :-)

Napsal: 16 led 2009, 14:47
od pavelfjr1300
Díky telefony mi prosím pošli zkusim to tam.

prosim o pomoc

Napsal: 02 dub 2009, 18:30
od Beatriss
Ahoj,potřebovala bych pomoc :oops: dnes jsem nastartovala auto a už nešlo vypnout,asi něco se spínací skřinkou? nevíte co se s tim dá dělat? děkuji za radu

Napsal: 02 dub 2009, 18:45
od Havli
To bude to blbý relé pod kastlikem spolujezdce,už se to tu stalo dvěma lidem :wink: Zkusim to pohledat a dám sem link :wink: