Stránka 1 z 1
Turbomotory-Z20LET,C20GET atd.
Napsal: 04 úno 2009, 12:47
od wilcza
kluci chtel jsem se zeptat jak je to u benzinovych turbomotoru se spolehlivosti? mate nekdo zkusenosti s oplackyma LETkama
Napsal: 04 úno 2009, 13:36
od NoX
knedliku pokud nevis rozdil mezi LET coby oznacenim motoru a LED coby oznacenim diod, tak si ukazkovy priklad svetylkoveho tuzera
C20let je celkem spolehlivy, nejvetsi pruser na nem je turbo, ktery se obcas sere naprosto nahodile, wastegate a veci okolo. jinak primo s motorem by hrozila u staryho jedine prasknuti hlavy, hrozi jen u hlav KS400, KS700 a CosCast hlavy jsou timhle nepostizeny.
na druhou stranu se z tohodle motoru velice dobre taha extra vykon, da se lehce poladit na +- 300 koni...
Z20Let - opet trosku muze zlobit turbo, jinak je podobnej na c20let, nema problemy s hlavou, ale je problem ho vyhnat nahoru vykonem...
C20get - 8v s turbem, 165 koniku, spolehlivy, akorat dost spatne sehnatelny, nehrozi zadny riziko s hlavou ani sanim, jen zase muze haprovat turbo...
v pripade vysrati turba mas bud moznost koupit jiny - novy cca 15 tisic, jety cca 6, nebo repasi - 5 - 10 tisic v zavislosti na rozsahu opravy...
to je tak vsecko co me k tomu napadne

Napsal: 04 úno 2009, 16:10
od wilcza
knedliku asi vim

a dik za odpoved

Napsal: 04 úno 2009, 16:16
od wilcza
Napsal: 04 úno 2009, 17:08
od NoX
fakt pekny, jen to, ze ma vadu motoru by me kapku mrzelo... protoze nevis jaka je... jestli prasknul rozvodak a motor se potkal, tak to bude drahej servis... jestli se tam vysralo neco mensiho tak by to bylo ok, jenze kdyby to byla drobnost tak to opravi a budou prodavat za podstatne vetsi kacaky
Napsal: 04 úno 2009, 17:12
od brody
Tohle uz tam visi dlouho. Taky sem se nad tim rozmyslel, kdyz sem kupoval corsu. Ale ma to vepredu nasroubovany tazny oko, takze to asi pojizdne nebude... Otazkou je, co je na tom rozbite. Zkusit tam zavolat a uvidis...
Napsal: 04 úno 2009, 17:58
od Kalda
každopádně sem v tédle Astře 2,0T jel a jako nevim no, jelo to pěkně ae kopanec to zrovna nebyl, je to těžky auto už, ae narvat to do Céčkové Corsy tak lítáš pěkně ... ae s tim Turbem jak řika Nox, je to risk, ikdyž tohle není zas tak stary auto, problem je, že turbo je hodně citlivý a lidi se s tim zatim nenaučili jezdit (v praci mam Mitsubishi L200 2,5 turbodísla a je tam už třetí turbo nový!!, jo mišák ma 2,5 roku)

Napsal: 05 úno 2009, 17:49
od Pívas
Problém je, ať už s TDI nebo benzínamaT to ženou po dálnici okolo 4-5000 rpm dlouhodobě, pak sjedou k benzínce a hned to chcípnou.Nepochopěj, že to maj nechat chvíli na volnoběh vychladnout turbo, jinak to je pro něj smrt

Napsal: 05 úno 2009, 18:54
od Kalda
no a nebo do toho sednou, nastartujou a hned tomu šlápnou, dyt to se tam snad nedostane ani olej ještě
a s tim vypinanim jak řika Pivas, je to dokonce napsany v příručce k autu, tak by si ju mohl někdo přečíst ... holt turbo je citlivá věc