Stránka 1 z 2
Motor po GO>zajetí po generálce-rady,tipy
Napsal: 28 bře 2009, 18:04
od petr
nazdar panové mam dotaz jak se chovat k motoru po GO styl jizdy, vytáčení atd a kolik tak naject km aby se to zajelo diky ! A HLAVNE jednou me papne olej, jednou ne,, kouří- nekouří mam nejeto 3000 km a motor X16XEL
Napsal: 28 bře 2009, 18:26
od suby
Hmmm, to víš s GSIčkama je to těžké.
Měl by jsi se chovat k motoru slušně min 5000km než si všechno sedne. Otáčky max. kolem 3500ot/m
Kluci ti jistě napíšu víc...
Napsal: 28 bře 2009, 18:31
od petr
jan už jsem z toho hotovej měl jsem v Corse x16xe sice žrala olej ale nekouřila kromě klasiky EGRU ten motor neměl chybu chudák 340 000 aje poněm
Napsal: 28 bře 2009, 18:37
od Havli
X16XEL má Blaster,to je ten se zvýšenym výkonem,ne
Napsal: 28 bře 2009, 18:42
od petr
x16xe je original GSI corsa 106 koni x16xel je motor z ve Be a světe divse to L znamená snížené koně tzn 101 koní pak už co vim pak byla řada z 109 koní a pak ještě 1,8 ale co jsem se dočetl ta byla na přání i v nákej katalogach na ND se oběvuje
Napsal: 28 bře 2009, 18:48
od petr
Pánové staré dobré 8v měl jsem Kadetta 1,2 r,v 1978 mtor super pak Vectru 1,6 A taky žádnej problem ale Corsička mě dává co proto
Napsal: 28 bře 2009, 18:58
od Havli
Proto mám
C14NZ

Žádný AGR,váha atd

Sice jen 60 kobyl ale jede furt
Napsal: 28 bře 2009, 19:04
od petr
čoveče krome EGR jsem neměl žádnej problem Egr stačil vyndat vyčistit a byl klid už mam nato i takovej zlepšovák že ho mam za pár minut venku
Napsal: 28 bře 2009, 20:22
od suby
Havli>>> Ten motor se zvýšeným výkonem mam já C16XE. To by jsi si už mohl pamatovat 109PS.
A C16XE je původní GSi motor z Cozy r.v. 93/94. X16XE se tam dával až od roku r.v.95.
Napsal: 28 bře 2009, 20:36
od Kalda
čéče ty gsíčka sou zrádný, asi to taky budu muset odstavit tedka zas na chvilku, pač mě tam kape olej a nehorázně to smrdí (asi jak to kape na svody), jinak dneska se mi už aj rosvítila kontrolka motoru, ae pak chvílu svítila a chvilu zas ne, přitom motor běží normálně, sice chvilu tahne lip a chvilu miň, jednu dobu se to začalo dycky z ničeho nic hadat a hrozně spadl vykon jakoby to jelo jen na 3 válce ae tedka už to nedělá (napadla mě lambda), jinač taky mam po GO a vypada to že to bylo na nic

Napsal: 03 dub 2009, 11:33
od --blaster--
Já jezdím every day

a zatím teda bez problému... C16XEL jsem měl jen asi omylem v papírech na emise.. jinak v Techničáku a všude mám C16XE 80KW ,stejný motor jako Suby . . .
Napsal: 04 dub 2009, 15:23
od petr
no to je prapodivné ja mam Corsu z 94 a měl jsem tam x16xe dovoz CH jo a jinak Corsička už se začíná házet do klidu a já taky už mam najeto 4000 od GO a jak mě bylo řečeno ty GC kroužky potřebujou čas tak už moc nedejmam a přestává papat olej
Napsal: 04 dub 2009, 17:15
od styxxy
na kolik vyjde ta generalka? v servisu nebo kdyz si ji udelam sam?
Napsal: 04 dub 2009, 18:16
od petr
kroužky na 2500kč gufera na ventily mam pocit 400kč nechci kecat!No ted zalezí kolik ten tvuj motor ma najeto jakej je stav ložisek atd a práci nevim dělal jsem to z otcem
Napsal: 05 dub 2009, 12:37
od styxxy
kolik ma najeto nikdo nevi ale na volnobeh mu prave kolisaj otacky zkusim nejdriv procistit agr ventil hodit na bosche a uvidim