Stránka 1 z 17

Termostat, ventilátor, sahara, čidlo teploty

Napsal: 09 bře 2007, 21:33
od Jack
Potřeboval bych poradit s topením u corsi.Začne topyt tak zhruba po 10 km.Ručička teploměru se zvedne jenom když jí trochu dam do otáček/nornální jízdou se ani nehne/
Tak nevim jestli stim něco neni nebo jestli jeto u Corsi normální.
Předem díky za radu :?: :idea:

Napsal: 10 bře 2007, 14:28
od suby
Možná to bude termostatem... Vyzkoušel bych tam dát jiný...

Napsal: 11 bře 2007, 17:58
od tomert23
daj si medzi predný náraznik a chladič kus kartonu alebo niečoho tak nech zakryješ asi polovinu chladiča.Nech pri jazde nejde naej náporový vzduch.ked ti teplota na budíku začne stupat tak je to termostat.je stále otvorený.daj pozor aby si nezakryl velku čast lebo ti vyvre voda.polovina stačí.

Napsal: 11 bře 2007, 19:21
od Jack
Díky za radu.Vyskouším a uvidíme :idea:

Termostat , ventilátor,sahara.

Napsal: 17 kvě 2007, 01:59
od jezisekx
cus mam mensi problem pri rozjezdu se je muj mazel tlumeny ale behen par sekund se rozjede uplne normalne, to stejne aj u 2 stupne rychlosti ale stava se to jenom obcas.A jeste pri jake teplote se vam zapina termostat? mam 1.2i merit z 93 najeto 106 tis mil diky za odpoved

Napsal: 17 kvě 2007, 13:13
od Deny
Ten první dotaz fakt nevím.A mě termostat zapíná při 95 stupňů u 1.0 12V.

Napsal: 17 kvě 2007, 16:32
od suby
Tenhle týden jsme spínání ventylátoru řešili na TTC a u oplů je normální že spínaj při 99´. Mě taky.

Napsal: 18 kvě 2007, 07:50
od tomert23
aj mne to zapína až okolo 100,ale som si tam dal vypinač a ked som v kolone tak si ho zapnem a drží mi pekne 9O.

Napsal: 18 kvě 2007, 09:25
od Berry
To je fakt kolem te 100 zapne ale to uz musi byt me se to teda neprehriva,a le kamosovi co ma taky corsu a dela na tom rouzny veci tak tech 100 tam ma za chvili :wink:

Napsal: 18 kvě 2007, 19:16
od Deny
No tak mě to na 95 stupních shodí termostat na 90,ale ventilátor se mě nezapne ani v největších vedrech.

Chllazení - nespíná ventilátor

Napsal: 24 zář 2007, 19:05
od toxik-q
nastal problem :-( vysimnul sme si ze me nespina vetrak :-( cam o sobe vetrak jde ( pripojoval sme ho na baterku ) pojistka je taky v pohode ale to je tak vse co ja s tim umim udelat :D zadne cidlo nebo tak neco co by to spinalo sem nenasel ( by clovek nerekl co je v motorobym prostoru kabylku a hadicek :lol: ) nesetkal se s tim nekdo? co bych mel jeste udelat nez to sverim odborne pomoci?

Napsal: 24 zář 2007, 19:11
od Havli
Mně spíná až na 100 stupních ale já mám v pr***li termostat. Když stojim v koloně tak se to teprve ohřeje a pak sepne. :cry:

Napsal: 24 zář 2007, 19:16
od toxik-q
mno me se to vysplhalo na 105°C podle budiku v kolone :oops: a zacalo se to chaldit az kdyz sem plynule jel :cry: takze bude chyba nekde v termostatu nebo nekde mezi :roll: ale ja jani nevim kde ten termostat nebo tak neco mam hledat :roll: pripadne kolik cca stoji?

Napsal: 24 zář 2007, 19:25
od Havli
No termostat nestojí moc snad 250.- horší je ta výmněna, je u rozvodů,jak je vodní pumpa,tak docela vopruz. Musí se sundat rozvodovej řemen tuším, no na hovno ale nevim přesně zatim sem to nedělal :lol:

Napsal: 24 zář 2007, 19:29
od toxik-q
aha takze to vezmu asi vsechno pri jednom, ted to bude muset jeste 14 dni vydrzet tzn cca 1000km :-( a pak to jde na generalku,pretesnit,olej,rozvody,pumpa,spodek tak kdyz uz to bude takhle hezky rozebrany tak si tam necham prekouknout i tohle :cry: je tim mysleno to: Teplotní spínač, větrák chladiče Popis výrobku: vnější závit [mm]: M 22 x 1,5, Rozměr klíče: 29, Bod sepnutí [°C]: 100, Bod sepnutí [°C]: 95, hmotnost [kg]:,066 ???