Stránka 1 z 1

zkušenost - autorizovaný servis Opel

Napsal: 01 kvě 2009, 23:18
od Radim GSi
Zdravím.
Konečně jsem se dostal k tomu, abych se podělil s mým zážitkem při opravě mojí Corsy C GSi 1,8. Jednalo se o karosářskou opravu po menším šťouchanci na zadek, protože mám havárko tak jsem si řekl, že na opravu to dám do autorizovaného servisu Opel, tam se o tu moji krásku nejlépe postarají. Opak byl ale pravdou, na blbou mlhovku jsem čekal dři týdny a nárazník polepili a dopasovali takovým způsobem... Nejvíc mě ale naštvalo, že mi s autem bezdůvodně litali. Na autě se jen měnila mlhovka a vytahoval se zadní blatník, takže žádný důvod projetí nebyl. No a nejlepší na tom byl jejich přístup. Pro představu přikládám kopie emailů.
Takže bacha na AdopCar – Ostrava – Svinov.

Radim GSi

AdopCar, a.s. – Opavská 348, Ostrava-Svinov
reklamace


Odesláno po 8.12.2008 10:30
Dobrý den.
Dne 26.11.2008 jsem přivezl na opravu do Adop Caru Corsu C 1.8, SPZ…….
Jednalo se o vytáhnutí pravého zadního blatníku a výměnu mlhovky. Při přebíraní vozidla jsem však zjistil že s ním bylo bezdůvodně ježděno (vice přiložený a potvrzený zápis). Nenapadá mě důvod proč při karosářské opravě je nutné projetí auta, rozdíl při předání a převzetí vozidla byl 28km! Na základě této zkušenosti jsem s využitím Vašich služeb velice nespokojen a žádám návrh řešení tohoto problému. Normálně bych na místě žádal slevu z opravy, ale klíče od vozila mi byly předány až po převzetí vozidla, kdy jsem provedl jeho kontrolu.

S pozdravem Radim …..



Odesláno čt 11.12.2008 11:39
( předchozí zpráva ) +
Dobrý den.
Stále se mi nedostalo Vaší odpovědi na email zaslaný 8.12.2008.
…..

Doručeno pá 12.12.2008 11:05
Vážený pane,

prověřil jsem Vaši stížnost na bezdůvodnou jízdu Vaším vozidlem Corsa C 1.8, RZ ……, která měla být provedena v době opravy Vašeho auta v délce 28 km.
K žádné takové jízdě zcela jednoznačně nedošlo a rozdíl stavu v najetých kilometrech na tachometru Vašeho auta před opravou a po opravě vzniknul chybou v psaní našeho pracovníka při opisování stavu tachometru do zakázky.

S pozdravem

Ing. Jan Vařeka
předseda představenstva



Odesláno 15.12. 2008, 18:50
Dobrý den.
V tomto případě Vaše prověření bylo nedostačující. Připouštím že by se Váš zaměstnanec mohl splést v čísle, ale je absurdní že ve dvou a zrovna směrem nahoru, pokud ovšem není nesvéprávný. Navíc při předání vozidla jsme stav km kontrolovali vizuálně spolu a tento stav si samozřejmě zapsal i já. Navíc použití auta bylo zjevné i jinak, ale to nejsem schopen prokázat, když Vám ani nestačí kopie zápisu o převzetí a předání vozidla s podpisem a razítkem kompetentní osoby a uvedení závad, který jsem přiložil k původnímu emailu.
Nevím jestli si snad myslíte že je normální, že zákazníci servisu fungují jako bezplatná půjčovna automobilů?! Nebo mi snad chcete tímto namluvit že si vymýšlím? V této věci mi jde o princip, protože je jasné, že částka při finančním vyrovnání, nebo protislužbou není pro mě nikterak závratná.
Ale zarazilo mě, že na místo (minimálně) omluvy, zákazníkovi začnete tvrdit že je stejný debil jako Váš zaměstnanec a neumí poznat čísla a opsat si stav km svého vozu.


…..




Napsal: 02 kvě 2009, 00:09
od harry-ventil
Asi to museli projet aby zjistili jestli ten nárazník po jejich opravě za jízdy neupadne :smich: Ze značkovejch servisů je mi na :savle: Když jsem si byl pro nějaký plastový kraviny na Béčko tak na mě koukali jak kdyby jim hovno nesmrdělo. Pro ně je člověk atraktivní akorát když ho lákají na novou káru.

Napsal: 02 kvě 2009, 01:23
od Gringo_Joe
Me v Adopu vymenili svicky - vzali si moje NGK co mely najeto tak 5tkm a dali me tam nejaky Bosch, mozna z usvitu te firmy...
Na to, ze jsem chtel vymenit alternator dobra zkusenost...
Zvlastni je ze podobne zkusenosti mam i ze servisu komputeru;-) Proste DIY forever!

Napsal: 02 kvě 2009, 09:39
od Lukkas
najeli 28 km? tak to si asi o polední pauzičce zajeli kluci na obídek. Takhle se to v dnešní době dělá ... Ty lidi jsou fakt svině :evil:

Napsal: 02 kvě 2009, 10:44
od Karola
I já jsem měl stejnou zkušenost ...,při předávce 69 984, po předání něco přez 70 015,všiml sem si toho pozdě.Byl jsem pro ně taky magor,že neumim čísla a že technici maj jinou lepší práci než se vozit...atd...A když padaj na ciferníku tyhle čísla,tak to každý pečlivě sleduje,.. si mislim. Znáte to,je to taková radost...


Zajímavý bylo,že mi ve 14.00 volali,že se múžu stavit a já že uvidim jak to stihnu.Když jsem dorazil kolem páté,tak byl vůz ještě v myčce!!!!!! Páč po vyřízení papíroviny byl komplet od vody a zbytku pěny.No nic.
Další fór:v rádiu bylo cd rammstein(bylo předtim v kasliku-mladá si dává svoje cd s tuctuc-a hlasitost na patnáctce(deset je i pro mě moc,a tomám trable s ušima) takže závěr si udělá každý sám
Jen pro přehlednost.....Opelservis Praha-Černokostelecká


Takže kdo má,ať si dá do auta gps,šikovně jí schová a pak nechť začne legrace při sledování.Já to totiž už příště udělám.

Ještě podotku,že se jednalo výměnu filtrů a náplní...

Napsal: 02 kvě 2009, 11:16
od port777
teraz to vsade stoji za staru backoru. je to bieda. pokial nema clovek dobreho kamosa tak vsade ta len oseru...

Napsal: 02 kvě 2009, 22:34
od Gringo_Joe
By me zajimalo co by delali, kdyby to do nich nekdo nakouril:-/

Napsal: 27 čer 2009, 20:17
od dusan992
skusenost s paneuro v košiach: už sa nepametam čo trbalo opravovať ale volali sme tam aby sme sa objednali a zistili kolko to asi bude stáť.cenu nam vedel povedať až ked sme zavolali za hodinu.povedal nam technik že cca 7000 SK aj s pracou.pre istotu som zobral y firmy 10.000 Sk auto som tam nechal že za take 3 hodiny bude hotove a že zavolaju.po 4 hod im volam ,že ešte nie je až za taku hodinu.po cca 1,5 hodine mi volali zo servisu že je hotove možem prisť.len tak medzi rečou som sa opýtal : a kolko to bude stáť? 12.500Sk. Ten ich technik mal celkom dobrý odhad, čopoviete.
Najlepšie je to že ani nezavolali že sa ta oprava predraží, a treba opraviť niečo navyše.však sme firma a mame peňáze.tak som musel ísť ešte vybrať peniaze zo svojho účtu aby som to mohol zaplatiť.ked som im potom vynadal že ako si to predstavuju mi tvrdili že oni nam taku sumu určite nepovedali a somozrejme že debil som ja.že so mal počitať s nejakym navýšením.aj som počítal ale nie o 5.000Sk.po skončeni lízingu tam auto ani nepachlo.