Stránka 1 z 1
Problém po zapojení POWERBOXU.... pomooc..
Napsal: 06 kvě 2009, 19:35
od Velbloud
Pánové, mám na vás dotaz a prosbu o pomoc....
dnes jsem montoval Powerbox... vše proběhlo v pohodě, vše je zapojeno, elektrika, podtlaky, zaslepené AGR....
Když jsem ovšem chtěl nastartovat, motor ihned po nastartování vyletěl do omezovače.....
vypnul jsem, vše překontroloval, znovu sundal PB, ujistil se že vše těsní, nandal pb... pořádně utáhnul..... zapnul klíček, a nechal načíst klapku... pak jsem chtěl startovat, ale klaplo v tom a najednou byl celej motor bez elektřiny (resp. celý auto bez elektřiny)... tak jsem sundal plusovej kabel z baterky.. znovu ho nandal... a opakovalo se to, že ihned po nastartování vyjel motor až do omezovače....
PROSÍM KDE JE PROBLÉM????
- přičemž podotýkám - vše je pořádně dotažené, utěsněné... zkoušel jsem i jinou klapku, jestli není problém v motorkách v klpace (stalo se to samé), kabely jsem neprodlužoval, délka mi stačil, takže kabely a konektory jsou původní jak byly... hadička podtlaku brzd je taky původní...jedinou kostru kterou jsem měnil byla kostra co byla na držáku klapky tak jsem jí napojil přes záslepku agr...
prosím poraďte... v čem je problém?? špatně zapojený podtlaky?? elektrika?? něco s klapkou??? už si fakt nevím rady...
přikládám fotky jak to mám zapojený...
Napsal: 06 kvě 2009, 20:16
od Havli
Bloude,kurwa to je pech,tak snad to dáš dohromady. Snad poradí Paluš,Pepex nebo kdyby se objevil Erik

Napsal: 06 kvě 2009, 20:24
od Velbloud
Erikovi jsem psal už před měsícem sz, jestli by mi neporadil s montáži.. a nic.. takže pochybuju...
mno ona výměna sama o sobě je jednoduchá...... ale vždy se tam něco najde... začal jsem montovat v pátek... jenže pak mě zastavilo AGR, který je na 8 torxy, na který jsem neměl oříšek na golu... (tak jsem alespoň vyndal klapku a tu zadní trubku.. (pěkná drbačka)...
mno a teď už jsem jen zaslepil AGR a dozapojoval.. jenže jsem si přesně nepamatoval kam se to má zapojovat.. tak doufám že to mám dobře.. a pak se mi stane tohle... mno kdybych alespoň věděl kde mám chybu hledat.. ale už si fakt nevím rady.... doufám, že to do mimoně stihnu... mám ještě zítra půl dne dovolený..
Napsal: 06 kvě 2009, 20:30
od Svoby
psal si na tigra forum?
Napsal: 06 kvě 2009, 20:32
od Velbloud
jj... zatím žádná odpověď... i jsem konzultoval s Tigersem a Kadym... ale když to neviděj, tak nemůžou moc radit, no... tak doufám, že se někdo chytí alespoň podle těch fotek....
potřeboval bych vědět, jeslti mám dobře zapojené podtlaky... jestli to není třebas v tom..
Napsal: 06 kvě 2009, 20:37
od pepex
a co ovládací ventil přisávání palivových výparů?neni zapojen na stálé přisávání??vysvětlovalo by to ten omezovač..mám namysli podtlak. slabá hadička co vede k ventilu a druhej konec na PB..
Napsal: 06 kvě 2009, 20:41
od Velbloud
pepex... prosím který je ten ventil?? modrej či červenej (viz foto.)
a jak se zapojuje ???
Napsal: 06 kvě 2009, 20:51
od pepex
to červený..
zapojeno tak jak to bylo originál víc ti neřeknu..jestli to máš špatně nevim...
Klapka se sama hýbe?elektrika v normě?
Napsal: 06 kvě 2009, 20:59
od Velbloud
aha... tak to zkusím ještě přepojit hadičky, jestli nejsou obráceně.... protože to by mohlo být ono.. u tohohle ventilu jsem si nebyl jistej jak to patří...
klapka by měla být v pohodě... je vyčištěná, hýbe se ... a i elektrika k ní funguje.... bohužel na vlastní oči jsem to posoudit nemohl, protože jsem to dělal sám a nebyl nidko kdo by se na to podíval když jsem startoval... (a nechtěl jsem nechat auto v omezovači mezitím co bych očumoval motor...)
díky za typ.. zítra vyzkouším...
Napsal: 07 kvě 2009, 20:52
od pepex
jax dopad?

Napsal: 07 kvě 2009, 21:03
od Velbloud
Huf.. konečně jsem skončil ;o)))
mno ... po práci rovnou na montáž... znovu jsem vše rozšrouboval, smontoval.... nepomohlo to.. vyměnil jsem hadičky u podtlaků, prohodil je... nepomohlo to... vyměnil jsem klapku, nepomohlo to....
byl jsem fakt zoufalej, pak přijel kamarád, že víc očí víc ví... mno tak jsme to znovu rozmontovali.... a po chvíli mi říká..." jakto že máš těsnění otlačený jen na jedný straně??"
mno a problém byl v tom, že mi tam vadil šroub od kostry, na kterou dosedala klapka a o 3 mm na jedný straně tak nadzvedávala PB... takže i když jsem to dotáhl na fest, že když jsem za to vzal, tak jsem lomcoval celým autem, tak tam byla fucha...
takže jsme uřízli ten šroub od kostry (o cm) a držák na hadičky kterej tam ještě vadil... , našroubovali.. a vrní to jako předtím ;o)))
RADOOOOST ;o))))
Takže jsem vše domontoval, smontoval, pařidělal filtr.... jedu to projet... a víte co?? rupnul mi vejfuk... bych se z toho.... takže zítra dopoledne jedu na kladno, snad by mi to tam jeden klučina svařil, abych mohl jet na mimoň...
Napsal: 08 kvě 2009, 10:52
od pepex
to je taky nápad dávat kostru na těsnění..
ale hlavně že to jede..a jak to jede??
Napsal: 08 kvě 2009, 18:47
od LLuKKi
No vidíš to... jsem říkal že to bude nějaká blbost

no a jaké poznatky z jízdy,rozdíl že? Já ted byl Cozu provětrat na červenohorské sedlo a zpět,je tam nový asfalt a paráda,jeli jsme ve 3. Já Golf III 2.0 16V 150ps a passat 1.8 T taky 150ps a hádej kdo dostal na prdel??!

Napsal: 10 kvě 2009, 10:15
od Velbloud
pepex.... ta kostra je tam origo... vůbec jsem na to předtím nešahal...
Lukkii... pocit???

.. sice zatím smíšený pocity kvůli upadlýmu výfuku.. ale jinak super... jak někdo popisoval, že tam jsou mezery v tahu, tak vůbec... jde to krásně, rovně bez přestávky rovnou nahoru a cca ve 4500 až 5000 to nabere ohromnou sílu a táhne to úžasně... jen škoda, že mám omezovač v 6800... ;o(
zatím poznatky? na čtyřku 160 (a chce se tomu furt dál)... a na Mimoňi na sprintech o půl vteřiny zlepšení na čtvrt míle ... i když mi zrovna přitom upadvejfuk...
