To radši neeeeeeeeAntoan píše:může to bej i řídící jednotce taky už se mi to stalo
Palivové čerpadlo
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Palivové čerpadlo
Zdravím.
Nestartuje mne auto. Corsa C, 1,0 (973ccm, 43kW, 58HP, 2002). Na diagnostice ŘJ pouze "neznámá chyba". Nicméně se netočí palovové čerpadlo. Po změření napětí na prázdno 3,8V proti kostře. Po zapojení do motoru čerpadla způsobuje úbytek 0V. K35 nesepnuto, relé OK. Nevím, kde může být problém. Čerpadlo po zapojení na externí zdroj OK.
Díky za rady.
Nestartuje mne auto. Corsa C, 1,0 (973ccm, 43kW, 58HP, 2002). Na diagnostice ŘJ pouze "neznámá chyba". Nicméně se netočí palovové čerpadlo. Po změření napětí na prázdno 3,8V proti kostře. Po zapojení do motoru čerpadla způsobuje úbytek 0V. K35 nesepnuto, relé OK. Nevím, kde může být problém. Čerpadlo po zapojení na externí zdroj OK.
Díky za rady.
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 čer 2007, 08:59
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
relé je spínané RJ motoru
chce to proměřit zde,
taky napětí pro ECU,
ale relé je spínano až při točení motoru
duvod proč jendotka nezapne relé je:
-immobilizér-jendotka blokuje start
-jednotka ko
- snímač klikové hlřídele/a hall vačky
co to je za číslo chyby? to nemuže diag napsat neznámá zavada, zaleží čím si to napíchnul
chce to proměřit zde,
taky napětí pro ECU,
ale relé je spínano až při točení motoru
duvod proč jendotka nezapne relé je:
-immobilizér-jendotka blokuje start
-jednotka ko
- snímač klikové hlřídele/a hall vačky
co to je za číslo chyby? to nemuže diag napsat neznámá zavada, zaleží čím si to napíchnul
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Bohužel mne to diagnostikoval kamarád, nevím číslo chyby . Já mám pouze kabel OBDII pro VW a ten i přes to, že mají stejné konektory, na Corse nechodí. Nicméně si myslím, že když otočím klíčkem do druhé polohy, musí se mne už začít točit čerpadlo. Příprava na start motoru a po nastartování musí běžet dále. Po otočení klíčkem do druhé polohy jde z ŘJ na cívku relé pouze 3,8V, což je úplná hloupost. Buď plných 12V nebo nic. A taky nevím, kde je ŘJ na Corse tak, abych mohl změřït přímo ten jeden pin. A taky je možnost, že tam je nějaké tlakové čidlo paliva po docílení natlakování paliva nebo nějaký ventil pro vyrovnávání tlaku v nádrži??
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 čer 2007, 08:59
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Relé K35 má celkem 4 kontakty. Pokud ŘJ spíná zem, souhlasí: 30 a 86 je +12V, 87 a 85 naměřím 3,8V. Měřeno vše proti kostře.
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
stačí odpustiti tlak na liště je tam černá čepička jako na ventilku klimatizace.
Pod ní je auto ventilek,stačí zamáčknout a odpustit tlak..
S tím imobilizérem, moje Corsa neměla signalizaci, jestli diagnostika něco ukáže nevim, ale podle toho jak ti postupuje proud ve vedení by to mohlo být ono.Jednotka z toho důvodu pustí nevim proč jenom těch asi 3.8V
Je to jenom můj názor, elektrika jenom tak od voka.
Pod ní je auto ventilek,stačí zamáčknout a odpustit tlak..
S tím imobilizérem, moje Corsa neměla signalizaci, jestli diagnostika něco ukáže nevim, ale podle toho jak ti postupuje proud ve vedení by to mohlo být ono.Jednotka z toho důvodu pustí nevim proč jenom těch asi 3.8V
Je to jenom můj názor, elektrika jenom tak od voka.
25DT
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 13 bře 2008, 14:08
- Bydliště: SR
adam píše:Relé K35 má celkem 4 kontakty. Pokud ŘJ spíná zem, souhlasí: 30 a 86 je +12V, 87 a 85 naměřím 3,8V. Měřeno vše proti kostře.
A regulátor v čerpadle? V čerpadle pouze 4 dráty, tj. 2x pro plovák a 2x pro čerpadlo.
O bílé kontrolce nevím nic.
Jinak jsem schopen ten regulátor odpojit tak, aby si myslela ŘJ, že není natlakováno?
A pokud padnul immo, signalizuje nějaká kontrolka něco? A diagnostika by musela něco najít...
Skus spojit 85 na kostru motoru a cerpadlo by malo bezat - ak je dobre rele. Toto rele spina s cerpadlom aj napatie na vstrekovace. Skontroluj tiez ukostrenie RJ. Immo posuva v RJ vnutornu kostru a to moze byt tych 3,8V.
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Pánové, díky za reakce a za odpovědi.
Vrhnu se na to až po práci, tj. v sobotu odpoledne.
Nicméně se zeptám dále, předpoklad, že padnul immo:
1) chápu dobře, že pokud klemnu relé K35, dostanu napětí jak na čerpadlo, tak na jednotku vstřiků... tzn. pak už nastartuju? anebo ten imobilizér bude dále vstupovat do řízení a stále blokovat chod motoru...
2) kde immo najdu? je součástí ŘJ nebo je to samostatný blok? Dá se vytáhnout tak, aby šel diagnostikovat nezávisle na motoru? A pokud ho demontuju, do doby, než seženu nový, můžu jezdit?
Díky. Chytřejší budu až po kontrole tlaku v palivovém potrubí, resp. na liště vstřiků a až po odměření K35.
Vrhnu se na to až po práci, tj. v sobotu odpoledne.
Nicméně se zeptám dále, předpoklad, že padnul immo:
1) chápu dobře, že pokud klemnu relé K35, dostanu napětí jak na čerpadlo, tak na jednotku vstřiků... tzn. pak už nastartuju? anebo ten imobilizér bude dále vstupovat do řízení a stále blokovat chod motoru...
2) kde immo najdu? je součástí ŘJ nebo je to samostatný blok? Dá se vytáhnout tak, aby šel diagnostikovat nezávisle na motoru? A pokud ho demontuju, do doby, než seženu nový, můžu jezdit?
Díky. Chytřejší budu až po kontrole tlaku v palivovém potrubí, resp. na liště vstřiků a až po odměření K35.
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: 13 bře 2008, 14:08
- Bydliště: SR
re
Nepoznam konkretne tuto RJ, ale som sa stretol u RJ s napatovym posuvom kostry / spinacie prvky nezopnu korektne kostru, cim vstrekovace maju nizke napatove impulzy a to plati aj o VN na iskru/, zmenou napatia pre senzory / bezne maju 5V a immo im v RJ da 12V/ ktore tym padom davaju nekorektne informacie.
Okolo spinacky je kruzok s kablikom. Je to antena ktora snima cip v kluciku. V prvom rade skus druhy kluc - mozno sa znicil cip. Ak pojdes po kabliku od antenky najdes immo. Ak je vadne immo - nepozna kluc - podla mna nenastartujes. Ak ho odpojis je to pre RJ to iste ako zly kluc a ostava bloknuta.
Okolo spinacky je kruzok s kablikom. Je to antena ktora snima cip v kluciku. V prvom rade skus druhy kluc - mozno sa znicil cip. Ak pojdes po kabliku od antenky najdes immo. Ak je vadne immo - nepozna kluc - podla mna nenastartujes. Ak ho odpojis je to pre RJ to iste ako zly kluc a ostava bloknuta.
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 kvě 2009, 20:45
- Bydliště: Havířov
Vážení přátelé. Konečně posun vpřed. Kabeláž snad veškerá zkontrolovaná, konektory také. Zjistil jsem jednu velmi důležitou, ZCELA ZÁSADNÍ informaci.
Když odpojím baterii od auta na cca 3 minuty a znovu ji zapojím, po přepnutí klíče do druhé polohy se mne rozsvítí kontrola mazání, airbagů, i autíčko s klíčem (immo). Poté NORMÁLNĚ nastartuji. Všechno běží jak má.
Po vypnutí motoru a opětovném pokusu o start se nerozsvěcuje ani kontrolka mazání, ani kontrola imobilizéru a auto pochopitelně nenastartuje. Pokud celý proces s odpojením baterky opakuji, jednou mne to vždy nastartuje. Poté to zase klekne.
Ještě poznámka: v manuálu pro Opel Corsa se píše že by se měla rozsvěcovat před startem také kontrolka "Systém řízení emisí" a po úspěšném startu by měla zhasnout. Ta se ale nerozsvítila ani jednou. A to ani před vyhozením baterky ani poté. Prostě zatím nesvítí vůbec.
Prosím o vaše cenné rady a názory. Díky moc. Adam.
Když odpojím baterii od auta na cca 3 minuty a znovu ji zapojím, po přepnutí klíče do druhé polohy se mne rozsvítí kontrola mazání, airbagů, i autíčko s klíčem (immo). Poté NORMÁLNĚ nastartuji. Všechno běží jak má.
Po vypnutí motoru a opětovném pokusu o start se nerozsvěcuje ani kontrolka mazání, ani kontrola imobilizéru a auto pochopitelně nenastartuje. Pokud celý proces s odpojením baterky opakuji, jednou mne to vždy nastartuje. Poté to zase klekne.
Ještě poznámka: v manuálu pro Opel Corsa se píše že by se měla rozsvěcovat před startem také kontrolka "Systém řízení emisí" a po úspěšném startu by měla zhasnout. Ta se ale nerozsvítila ani jednou. A to ani před vyhozením baterky ani poté. Prostě zatím nesvítí vůbec.
Prosím o vaše cenné rady a názory. Díky moc. Adam.