Výměna řídící jednotky

Témata týkající se řídící jednotky, elektroniky, čidel a veškeré kabeláže
Odpovědět
Butrus
Příspěvky: 4
Registrován: 12 dub 2008, 12:57

Výměna řídící jednotky

Příspěvek od Butrus »

Chci se zeptat,zda má někdo z vás zkušenost se záměnou řídící jednotky. Moje ŘJ je v pytli,tak potřebuji sehnat jinou. Mám 1.2i 8v 33kw (X12SZ) r.v.1996 a mám možnost koupit přes inzerát řídící jednotku pro tento typ motoru,ale pro Corsu r.v. 1994. Bohužel nevím,zda to vůbec bude fungovat,jestli jenom vyměním tu mojí špatnou ŘJ za novou a pojedu nebo co všechno je třeba udělat a zda to vůbec jde.
sajrajt
Příspěvky: 35
Registrován: 20 led 2009, 09:00
Bydliště: PLZEŇ

Příspěvek od sajrajt »

Naprosto bez problémů, jen je důležité zda je to opravdu stejný typ motoru.
Na výbyvě nezáleží, na roku ano, ale u tohoto to problém nebude.

pic
Butrus
Příspěvky: 4
Registrován: 12 dub 2008, 12:57

Příspěvek od Butrus »

Díky za odpověď. Ta nová jednotka je určetě na stejný typ motoru (X12SZ). Moje ŘJ má číslo 16212209 a ta nová 16175359. Když ty číslo hodím do Googlu,tak to vyhodí seznam ŘJ a u obou je poznámka,že jsou pro X12SZ. Akorát je každá pro jiný rok Corsy. A ještě jeden dotaz. Co imobilizér,nebude s ním nějaký problém?
langdon2
Příspěvky: 88
Registrován: 20 bře 2009, 14:19
Bydliště: Nitra SK

Příspěvek od langdon2 »

Sorry za OT, ale ako si na to prisiel, ze mas zlu RJ?
Ako sa ti to prejavovalo?
Opel Astra G X14XE. r.v. 99
Opel Corsa B X12XE. r.v. 99
Opel Corsa B X10XE. r.v. 99 ex JUSova
Butrus
Příspěvky: 4
Registrován: 12 dub 2008, 12:57

Příspěvek od Butrus »

Projevilo se to tak,že auto netáhne-po rovině jěště celkem jede,ale přijde kopec,přidáš plyn a cítíš velkou ztrátu tahu-do kopce musím jezdit tak s půl plynem,jak dám plný,tak začnu zpomalovat. Další věc: po zapnutí klíčku by mělo na chvilku spustit palivové čerpadlo a natlakovat palivové potrubí-to nedělá. Spotřeba tak 15 litrů na 100 km-když sundám vzduchový filtr a koukám na vstřik,tak místo aby pěkně rozprašoval,tak z něj ten benzín přímo leje (měnil jsem na zkoušku i celé vstřikování (klapka+vstřik) a dělalo to pořád). Měněn ještě DIS modul,svíčky,kabely,lambda sonda,čidlo teploty chladící kapaliny pro ŘJ,čidlo otáček na klice,detonační čidlo,AGR ventil,MAP senzor a výsledek pořád stejný. Tak přišla na řadu diagnostika,která bohužel vyhlásí chybu CHYBA SPOJENÍ. Diagnostika nedokáže vůbec načíst data ani live data při běhu motoru. Diagnostika byla dělaná 2x u dvou různých servisů a vždy stejný výsledek. Jinak se auto tváří normálně,volnoběh drží a oranž.kontrolka motoru nesvítí. Bohužel poškozené ŘJ jsou u CorsyB častý problém. Něco podobného jsem měl kdysi na Kadettu-poškozená pamět ŘJ,ale tam svítila oranž.kontrolka motoru. Takže teď jen potřebuju zjistit,jak to bude s imobilizérem,když tam dám jinou ŘJ,zda to bude makat.
Butrus
Příspěvky: 4
Registrován: 12 dub 2008, 12:57

Příspěvek od Butrus »

Tak co,máte někdo zkušenost s tím,když vyměním řídící jednotku,tak jestli to vůbec půjde nastartovat? Jde mi o to,jestli do toho nebude kecat imobilizér.
Odpovědět