Chladič-furt to vaří

Témata týkající se podvozku, brzd, řízení a chlazení. Tato sekce zahrnuje i úpravy těchto částí vozidel.
Uživatelský avatar
Kubina
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 983
Registrován: 22 čer 2008, 22:33
Bydliště: Kladno/Louny/Praha-Zapad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubina »

predtim stoupala az pozdeji a hned kdyz sem zap vrtuly tak se vratila do normalu,a ted je furt u prostred ciferniku a dal se ji bojim pustit
Za oknem padá sníh,v garaži smrdí líh.Všechno odmastit vyleštit motor,přemýšlim nad tim,jak udělat prostor.Všechno je venku,leští se leští,venku zas snih pěkně sviští.To je teda vděk,už se šteluje podvozek.Chybí dodělat pár vad,už mě čeká Tuning kap..:-D
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

jak pise nox je to normalni pracovni teplota...Bod sepnutí spinace ventilatoru [°C]: 100 coz je cca kousek pred cervenym polem, Bod vypnuti spinace [°C]: 95... tzn cca polovina stupnice jak rikas je normal a zvlast pri techto teplotach venku.... dulezity je obcas kontrolovat hladinu vody a pokud ti bude fungovat ten spinac vetraku a termostat niceho bych se nebal :twisted:
staci procist toto tema viewtopic.php?t=406&highlight=provozni+teplota kde je to vse popsane a vedel by si ze je to OK
Uživatelský avatar
standa PE
Příspěvky: 185
Registrován: 06 úno 2008, 20:24
Bydliště: Slovensko-Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od standa PE »

zkus este pozriet ci to ma dobry kontakt aj na cidle pre budik teploty....teplota moze byt spravna len ti to moze menej spravne ukazovat na budiku vo vnutri :wink:
Skoda 120LS 781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex)
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex)
Opel Corsa D 1.4 16V A14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
Obrázek
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

ne, mel si spatnej termostat... nase corsa ma to samy... starsi termostat se napul otevre uz zhruba pri 88-90 stupnich a tam drzi teplotu... vymenou termostatu bys se mel dostat na spravny hodnoty. ale ja to treba u nasi neresim, zbytecny vrazet penize do termostatu.

teplota, kdy se spina ventilator se lisi taky podle toho, jestli mas nebo nemas klimu, toxik ma se 100 stupni pravdu, to je pro auto bez klimy, auto s klimou spina o 3 stupne driv, protoze klima taky odebira chladnej vzduch a ohriva ho, tzn 95 - > 92 a 100 -> 97 v pripade klimy
Odpovědět