Stránka 1 z 2
Chladič-furt to vaří
Napsal: 28 črc 2009, 18:24
od Kubina
Čus tak sem vyměnil ten chladič,vše bez problemů,nalil fridex z destilkou a pořád se mi přehřejvá motor cca 10 minut od nastartování a v jízdě tak za 3 minuty,nevim co stim
Napsal: 28 črc 2009, 18:45
od Kubina
teplota začne klesat když dam topení na max.ještě mě napadlo jestli to nemuze bejt ti že tam mam jinej fridex doporučenej je g48 ale to je asi blbost
Napsal: 28 črc 2009, 19:06
od Melissa 1.4i
a skusal si ci mas dobre cidlo na chladici? mne sa tiez dialo nieco podobne a bolo to vtom.............
Napsal: 28 črc 2009, 19:20
od ikajda
Ahoj a co termostat?

Napsal: 28 črc 2009, 21:12
od Kubina
asi to na něj vypadá,ale jak to poznam to nevim,vypadá to že je tam menší okruh a proto se to nestíha chladit
Napsal: 29 črc 2009, 06:15
od toxik-q
uz je to to hodnekrat probirane

staci kdyz si po jizde sahnes na chladic zdali je teplej

pokud ne nedostava se do nej voda tzn neotvira se velky okruh

Napsal: 29 črc 2009, 10:11
od Kubina
jj ja vim,pravě že to asi termostat nebude protoze chladič je teplej,tak už asi jedině čerpadlo
Napsal: 29 črc 2009, 10:34
od NoX
vodni pumpa kdyz by nesla poznas jednoduse, zasekne se a preskoci ti rozvody... a taky, kdyz by nesla vodni pumpa, nefungovalo by ti topeni. byt tebou zkusim jednak vyplach chladici soustavy na cistou destilku a proplachnout od sracek, a pak vymenit spinac co spousti ventilator a zkontrolovat pojistky....nenapsal si, jestli ti spousti, nebo ne...
Napsal: 29 črc 2009, 10:40
od Kubina
ten mam udelanej na vypínač že si ho zapnu jak chci protože sem to me předtim nějaký rozbitý
Napsal: 29 črc 2009, 10:44
od Kubina
vlastně co más obě hadice z chladiče tak ty sou obě taky teplý,ale vrtuly mam v poho,akorat jak to takhle hřeje tak i když zapnu vrtuly tak se to nestiha ochlazovat,až když zapnu topeni na 4
Napsal: 29 črc 2009, 10:45
od NoX
zkus ten vyplach, a vymen termostat. je mozny, ze se treba otevre jen trosku ,a pak uz vic ne... chladic bude trochu teplej, ale v motoru to bude varit vesele dal...
Napsal: 29 črc 2009, 10:51
od Kubina
jdu to zkusit proplachnout
Napsal: 29 črc 2009, 12:33
od Kubina
hm... proplach nepomoh,vadí tomu motoru hodně když budu držet teplotu na 94 stupněch?
Napsal: 29 črc 2009, 14:20
od NoX
delas si srandu?:-D 92-95 stupnu je optimalni provozni teplota motoru. pri 92 stupnich se teprve ma zacit otevirat termostat, pri 97 stupnich se ma otevrit na plno a spustit ventilator. problem nastava, pokud ti teplota stoupa do cervenyho pole, coz pri natlakovene chladici soustave odpovida 110 stupnum. pokud se ti voda drzi na 94 stupnich, tak je to naprosto ok
Napsal: 29 črc 2009, 14:42
od Kubina
provozni je 90ne?nez se mi to ted rozbilo tak sem to mel predtim vzdycky rucicku na zarazce tak nevim no