Jaké repro do dveří
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 říj 2008, 14:01
- Bydliště: Praha-Vychod
- Kontaktovat uživatele:
Je to vsechno hodne origo (jak jsem uz zminoval auto od nase babicky), tak skusim to najit, ikdyz mam sundany cely ten zadni vnitrni plast, a je videt akorat svetla ktomu kabely, a central benz. hrdla.
Radio mam stary Xplode a vpredu 13"Kenvood, a hraje to dle meho gusta celkem vpohode.
ALE... jak tady ctu, tak se trochu priklanim k zavedeni silnejsich reprokabelu, s predpokladem ze basy a vysky budu krystalovejsi, nicmene porovnavaci zaklad nemam, nikdy jsem neslisel nakolik je velky rozdil s lepsima kabely.
Uvazoval jsem o subw. , ale protoze potrebuji veskeri prostor a nemuzu zadelat kufr, tak jsem rikal ze docela velke misto za kastlikem pred spolujezdcem, ze bych tam dal tubu treba vprumeru kolem 20cm, ale nemam jeste moc promereny. Ma to zmysel?
Na radiu je vystup na ISO konektor, cinch, + cinch na sub. Jsou vystupne hodnoty stejny na ISO a cinch? Kdyz zavedu repro kabely mam napojit na ISO nebo na Cinch (cinch my zamlouva vic, kvuli lepsi provedeni koncovky)
Radio mam stary Xplode a vpredu 13"Kenvood, a hraje to dle meho gusta celkem vpohode.
ALE... jak tady ctu, tak se trochu priklanim k zavedeni silnejsich reprokabelu, s predpokladem ze basy a vysky budu krystalovejsi, nicmene porovnavaci zaklad nemam, nikdy jsem neslisel nakolik je velky rozdil s lepsima kabely.
Uvazoval jsem o subw. , ale protoze potrebuji veskeri prostor a nemuzu zadelat kufr, tak jsem rikal ze docela velke misto za kastlikem pred spolujezdcem, ze bych tam dal tubu treba vprumeru kolem 20cm, ale nemam jeste moc promereny. Ma to zmysel?
Na radiu je vystup na ISO konektor, cinch, + cinch na sub. Jsou vystupne hodnoty stejny na ISO a cinch? Kdyz zavedu repro kabely mam napojit na ISO nebo na Cinch (cinch my zamlouva vic, kvuli lepsi provedeni koncovky)
akt.:Corsa B 1.0 1999, Nissan Sunny GTI 1992, BMW 520dT 2001, Yamaha DT125, Yamaha Majesty 250
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 říj 2008, 14:01
- Bydliště: Praha-Vychod
- Kontaktovat uživatele:
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
ideal reseni je napajeni radia primo z baterky prez pojistku, pokud mozno ho ukostrit kvuli moznemu ruseni, natahnul bych vsude 2,5 dvoulinku (v pripade ze budes porizovat zeslivac uz by si to mel pripravene...s tou tubou nevim no osobne bych do toho nesel, mel sem stejne problem a vyresil sme to ovalama v plate a ze sve vlastni zkusenosti rikam ze na normalni POSLECH hudby je to myslim ideal kdo sedel v mem aute potvrdi
jinak dle meho vystupy na iso jsou urcene primo na repro a cinche na propojeni se zesilovacem tedy alespon takhle bych to rozlisil ja
jinak dle meho vystupy na iso jsou urcene primo na repro a cinche na propojeni se zesilovacem tedy alespon takhle bych to rozlisil ja
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 říj 2008, 14:01
- Bydliště: Praha-Vychod
- Kontaktovat uživatele:
OK, tak jdu do toho.....Bude to na delsi lokte s otazkama i casove.
tak:
Jak velkou pojistku mam dat kdyz tahnu pres baterku?
Funguje nadal vypinani s klickem kdyz na to urceny misto pritahnu ktomu signal zapalovani, ev. stim netracim ucel pres baterku?
Uzemni se tak ze natahnes 1 drat nekam k body auta a k kovovemu krytu radia (vetsinou sroub strcy ze zadku radia s malou matkou)?
Kdyz napojim 2.5 dvoulink na ISO redukce (konektor s kabely) tak nedegraduje se signal na ty 5cm "kablu na zvonek"?
Je velky rozdil mezi OFC 2.5
http://www.e-conrad.cz/kabel-k-reproduk ... m+dp48127/
a
http://www.e-conrad.cz/kabel-k-reproduk ... m+dp48206/
Zesik zatim chci vynechat a ani plato nechci pouzit na repro, hodnekrat jezdim bez toho, hledame jine misti ci reseni subu.
Mozna jsou to banalni otazky(jak pro koho) ale je potrebne tydle detaily resit...
tak:
Jak velkou pojistku mam dat kdyz tahnu pres baterku?
Funguje nadal vypinani s klickem kdyz na to urceny misto pritahnu ktomu signal zapalovani, ev. stim netracim ucel pres baterku?
Uzemni se tak ze natahnes 1 drat nekam k body auta a k kovovemu krytu radia (vetsinou sroub strcy ze zadku radia s malou matkou)?
Kdyz napojim 2.5 dvoulink na ISO redukce (konektor s kabely) tak nedegraduje se signal na ty 5cm "kablu na zvonek"?
Je velky rozdil mezi OFC 2.5
http://www.e-conrad.cz/kabel-k-reproduk ... m+dp48127/
a
http://www.e-conrad.cz/kabel-k-reproduk ... m+dp48206/
Zesik zatim chci vynechat a ani plato nechci pouzit na repro, hodnekrat jezdim bez toho, hledame jine misti ci reseni subu.
Mozna jsou to banalni otazky(jak pro koho) ale je potrebne tydle detaily resit...
akt.:Corsa B 1.0 1999, Nissan Sunny GTI 1992, BMW 520dT 2001, Yamaha DT125, Yamaha Majesty 250
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
jakou pojistku? mno vzhledem k odberu radia 10-15 by mela plne stacit prodavaji kryte pozdra na nozovou autopojistku cca 20kc pokud trvas na tom ze by si to chtel prez klicek znamena to komplet vymena kabylku neni to signalni kabel ale primo napajeci do ceho bych se osobne nepoustel a neplnilo by to svuj ucel natpajeni primo z baterky...
uzemeni presne jak rikas
sou dve reseni bud napajet na kabylky ISO, nebo koupit iso s piny zvlast a nacvakat si tam silnejsi kabylky
jinak byt tebou bych nejdrive zainvestoval do kvalitnejsich komponentnich repro nez do subwooferu
uzemeni presne jak rikas
sou dve reseni bud napajet na kabylky ISO, nebo koupit iso s piny zvlast a nacvakat si tam silnejsi kabylky
jinak byt tebou bych nejdrive zainvestoval do kvalitnejsich komponentnich repro nez do subwooferu
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11 říj 2008, 22:39
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
reproduktorovou dvoulinku nejčastěji používám tuto:
http://www.revilohifi.cz/dragster-dp-425.r.html
vlastnostmi je naprosto stejná, jak jsi posílal, akorát je levnější..
A co se týká zapojení reproduktorové dvoulinky do ISO konektoru, tak asi nejefektivnější je to se šroubovacím ISO konektorem..
http://www.revilohifi.cz/carpower-cp-85.html
Stačí jen konce kabelu proletovat, zasunout a utáhnout..
http://www.revilohifi.cz/dragster-dp-425.r.html
vlastnostmi je naprosto stejná, jak jsi posílal, akorát je levnější..
A co se týká zapojení reproduktorové dvoulinky do ISO konektoru, tak asi nejefektivnější je to se šroubovacím ISO konektorem..
http://www.revilohifi.cz/carpower-cp-85.html
Stačí jen konce kabelu proletovat, zasunout a utáhnout..
www.relaxmeeting.cz - nejpohodovější sraz v republice
www.revilohifi.cz - reproduktory, zesilovače, autorádia, subwoofery a mnoho dalšího do Vašeho plechového miláčka
www.revilohifi.cz - reproduktory, zesilovače, autorádia, subwoofery a mnoho dalšího do Vašeho plechového miláčka
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: 22 led 2009, 18:49
- Bydliště: Děčín 32
- Kontaktovat uživatele:
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Honzis: origo repro ma pri prumeru 165mm hloubku 44mm, ale repro je pod uhlem, takze je to otazne, ale tech 44mm je akurat.
Lidicky chci se zeptat, mate nekdo ve dverich Sinus Live SL-F165 ?? Mne se tam nevlezli, a to sem kupoval adaptery, ale nevesli se tam. Co mam delat? Musim klestemi vyrezat diru do dveri??
Sloučeno-Toxik
Lidicky chci se zeptat, mate nekdo ve dverich Sinus Live SL-F165 ?? Mne se tam nevlezli, a to sem kupoval adaptery, ale nevesli se tam. Co mam delat? Musim klestemi vyrezat diru do dveri??
Sloučeno-Toxik
Mici - Corsa B 1,2 16V
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
ba- pokud nemas dostatecne velky otvor tzn nevejde se ti tam civka s magnetem ale montazni hloubka je cajk tak je to jedna z variant
druha je pak udelat si doorboardy
druha je pak udelat si doorboardy
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- ba_djjour
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 482
- Registrován: 06 črc 2008, 12:53
- Bydliště: Bratislava-Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
toxiq: doorboardy nechci predelavat, nato sem kupoval slim repraky aby to vypadalo ze je to origo. ale jak ma ten repro adapter tri srouby, dva dole a jeden nahoru, ten vrchni nejde ani utahnout, tak asi budu radsi rezat do dveri.
jen sem chtel vedet, jestli to jde rucne klestema na plech, jestli to neni moc hruby a pujde to.
jen sem chtel vedet, jestli to jde rucne klestema na plech, jestli to neni moc hruby a pujde to.
Mici - Corsa B 1,2 16V
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
no jde to ale ja s tim zkusenost nemam ja zvolil druhou variantu nechtelo se me rezat do auta nebo je jeste moznost s tim krouzek MDF jak tu zminuje mrkac a popravde je to i lepsi reseni mdf je pevnejsi nez ten plast a nemam to tendenci k rezonaci doporucuji jeste podlepit necim mekym
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: 09 lis 2007, 00:03
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
velikost zadniho repraku
hele chapaci potřeboval bych vedet jaky nacpu do zadu do calovneni repro???
slouceno s jiz existujcim tematem by toxik-q
slouceno s jiz existujcim tematem by toxik-q
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°