Stránka 1 z 2
goldfit corsa 1.6 16v gsi
Napsal: 20 zář 2009, 20:21
od goldfit
zdravím všechny gsi,jsem tu nový,potřeboval bych radu,ted jsem si koupil corsu 1.6 16v gsi,ale je to dovoz z italie,motor,celé auto je upravované tam,nevím jak je to možné,ale auto jezdí 240km/hod a z 0-100km dělá za 6s,je to brutální,měl jsem i kadetta 2.0gsi 16v ale to je proti tomu sto a jedna,a ted k mému problému:
auto za studena startuje pod troškou plynu,ale jakmile teplota dosáhne provozního atupně 90stupnů,auto přestane startovat a já musím počkat až se ochladí na 80stupnů,cca 10minut a potom pod plným plynem nastartuju a můžu jet,majitel předemnou mě tvrdil,že už to dával asi ke 4mechanikům a žádný si stím neví rady,prý to mohlo být způsobena tou brutální ůpravou motoru,a jinak po celou dobu lípá ručička otáčkoměru až ke 2000otáčkám,děkuji všem za případnou radu,sám se moc nevyznám,G. presunuto z bazaru by toxik-q
Napsal: 21 zář 2009, 18:15
od suby
Nevypadá zle, pěkná barva. Je divné že nemáš org. nárazník.Nebyla bouraná na čumec?
K tomu tvému problému, nech si jí připíchnout na diagnostiku a nebo si jí udělej sám (vyblikáním - návod je na fóru). Mohla by to být špatná váha vzduchu a nebo plné výfukové potrubí.
Můžeš napsat jaké máš úpravy na tom motoru? Já jsem z fotek nic nepoznal až na C16XE/109PS. Ten má solidní zátah, ale strááášně moc poruchový motor

(žádný power box, leštěné svody...) Kdyby jsi měl zbroušenou hlavu, tak ti to nedá tolik...
Napsal: 21 zář 2009, 23:36
od ba_djjour
Auto jede 240 a na tachaci ma 220

Napsal: 22 zář 2009, 00:34
od pdk88
vono by to totiž znělo blbě kdyby goldfit napsal: "jede na doraz" nebo "jede až k nulovací tyčce"

Napsal: 22 zář 2009, 08:32
od Schtulman
Pěkná barva. Ta se mi vždycky líbila.

Jinak ten tvůj problém bude určitě čidlo snímače teploty, co je pro řídici jednotku. Je ze spod motoru a má tendenci reznout. Měl jsem ten sám problem, nastartovat šlo jen s plným plynem.
Napsal: 22 zář 2009, 19:27
od suby
Klucí nerýpejte... Já chci jen vědět co tam má za úpravy.
Napsal: 22 zář 2009, 20:09
od pdk88
to ode mne nebyl rejp na majitele

Napsal: 22 zář 2009, 20:25
od beck
asi bude muset byt v tom pripade posunuta hodnota omezovace otacek nekam nahoru kdyz jede tak rychle,nebo je tam jina prevodovka.... protoze na tom motoru vyditely upravy nejsou...
Napsal: 22 zář 2009, 20:31
od suby
beck>>> Dobrý tip

Mě taky nic jiného nenapadá.
Kdyby tam byl pitomý chip, tak ten ti u benzínu udělá 0.0000

Napsal: 22 zář 2009, 20:34
od Maro
Převodovka asi ne e... jestli tam má kratší nebo delší tak by neměl takové starty okolo 6s... si myslím že tam má tu F16ku.. dělali se 4typy a když se upravuje motor tak nikdy nevidíš změny které jsou dělané uvnitř.
Napsal: 22 zář 2009, 20:35
od Maro
suby píše:beck>>> Dobrý tip

Mě taky nic jiného nenapadá.
Kdyby tam byl pitomý chip, tak ten ti u benzínu udělá 0.0000

mám doma chip na x16xe a ten dá +10Kw
Napsal: 22 zář 2009, 20:37
od suby
Maro>>> Dobře, tak co třeba? Mě vážně nenapadá nic co by nešlo vůbec vidět. Tak mě nakopni...

Napsal: 22 zář 2009, 20:37
od Svoby
by mě zajímalo čim těch 6s taky naměřil, stopkama?
Napsal: 22 zář 2009, 20:46
od Maro
Zajimalo by mě kolik mu to točí.... ještě jsem se nedíval jak je tlustá stěna mezi válci..viděl jsem na jedné cizí stránce, že tu 1.6 nechal ještě o něco málo převrtávat..sice nevím kde sehnal písty a nebo z čeho, ale je to tak. Další možnost, jestli mu to tak točí tak má (možná) odlechčenou kliku, je možné že někdo měnil ojnice kvuli případným vysokým otáčkám a dále že někdo předělával vykonostní mapu v ŘJ. Jinčí vačky, ostřejší a dalších plno věcí. Těžko říct no, když to nikdo neviděl. Ale 6s a 240km/h no nevím.
Napsal: 22 zář 2009, 20:52
od Pučis89
Treba ma na kazdy valec 4 turba
