Stránka 1 z 2

Corsa B > nezavisle zaveseni zadnych kol, jde to?

Napsal: 01 lis 2009, 12:29
od flo
Nepredelal to nekdo nahodou? Neznate nejake reseni, jestli vubec nekde se da najit na to dily?

Strasne mne stve ze tak super auticko tak hodne ztraci na tom ze ten zadek porad skace jak zaba....

Napsal: 01 lis 2009, 13:41
od Tiger.s
Všechno jde v anglii do dělaj normálně nebo spíš mění systém odpružení ale pokud nebudeš auto stavět na nějaký extrémní závody ..Na okruhu mi stávající podvozek seděl uplně prefektně nic neodskakovalo atd ..Nemáš náhodou jen k.o tlumiče?
Jinak u té přestavby počítej s investicí cca 60tis kč :wink:

Napsal: 01 lis 2009, 13:44
od Svoby
mě taky zadek neodskakuje a sedí to perfektně

Napsal: 01 lis 2009, 14:57
od Fošna
Mě taky ten zadek skáče.. a nezdá se mi, že bych měl tlumiče K.O. Prostě to má strašně lehkej zadek a na origo tlumičích se to nedá :lol:

Napsal: 01 lis 2009, 15:18
od Tiger.s
Lehkej jo ? Si asik neviděl jak sem měl udělau tigi co :lol: Si kupte sportovní podvozek .. umím i komfortnější verze

Napsal: 01 lis 2009, 15:38
od Fošna
Tu tvojí tigi jsem viděl... seš fakt blázen, se divím, že si neměl kastli z carbonu :lol: ... podle mně je to tak jak píšu, zadek u corsy je prostě lehkej.. :lol:

Napsal: 01 lis 2009, 15:39
od Tiger.s
U tigi sem ho měl mnohem lehčí a v serpentýnách mi neujížděl ani civic s nezavyslou zadní nápravou a měl stejnej výkon ... ... :wink:

Napsal: 01 lis 2009, 16:48
od pdk88
můj postřeh: na to že je ta konstrukce podvozku xx let stará, tak to kupodivu funguje s 90% spokojeností, ale myslim si že tam těch pár % ztrácím na gumách.. :roll: (aby taky ne na semperitech 185/55 na 6x14") tlumiče jsou ok, pružiny o něco nižží.. uvidim co to udělá se štelovákem a nižším profilem pneu.
dle mýho jde jen o zvyk, ale hondu z corsy prostě neuděláš..
předek je super, ale o5 třebas slalom mě přesvědčil že to taky není 100% spokojenost. prostě je to to nejjednodušší co jde vymyslet..
..nebo dát powáflex :twisted:
no když to shrnu tak zatáčku třebas projedu ostře, ale nechávám si tam, byť minimální, rezervu.

Napsal: 01 lis 2009, 17:00
od Tiger.s
no já u tigi nikdy se zadkem neměl problém a to sem to měl vyházený na plech .... At sem jí pustil kamkoli tak seděla jako motokára a když se už u trhla tak byla nedotáčivá kvuli výkonu toho 2,0 :lol:

Napsal: 01 lis 2009, 18:59
od flo
ja neresim odskakovani v zatackach, tam to drzi vpohode i pri hodne ostrem jizde (uz mam pocit ze se to prevrati), ale komfort tz. ze citim ze kdyz prejizdim nerovnost u jedneho kola, houpne se cely zadek, nejhorsi je kdyz tech nerovnosti je zasebou vic, tak je my lito lidi na zadnich sedadel.

bohuzel nase silnice nejsou uplne idealni.

Muzes mi ev. napsat blizsi informace jakto coto delaji v Anglii? Mozna bych se na to podival a po domacky by se naklady mohly snizit.

Jak to ma udelana Tigra?

Napsal: 01 lis 2009, 19:21
od Tiger.s
tigra to má stejný ...

Dávaj tam polonápravy z omegy,cali4*4 atd atd :) převaříš celej zadek komplet ale stejně ti to je k ničemu .. jelikož doma to nikdy nesrovnáš .. A hlavně na technický tě sím pošlou někam :wink:

Napsal: 01 lis 2009, 19:42
od flo
hmm, tak budu muset vyrovnat stim....

ev. pomuze zatez treba 50kg zeleza k rezerve?

Napsal: 01 lis 2009, 19:49
od Tiger.s
to těžko ne ? :D Tím že zatížíš nápravu nezměníš její stavbu :D Aktokát ti odejdou tlumiče

Napsal: 01 lis 2009, 19:57
od flo
jen jsem se snazil neco vycucnout ztoho co tady ostatni psaly "holt zadek corsy je lehke".

Jine napady na vylepseni k lepsimu komfortu existuje? (jine tlumice, pruziny atd.)


Jinak predpokladam ze tlumice jsou vpoho, auto ma tet najeto 22tis km (overene-byvala babiccine auto).

Napsal: 01 lis 2009, 20:24
od Tiger.s
To asik těžko pane