B GSI - Jede na 3 válce a míň

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Uživatelský avatar
--blaster--
Příspěvky: 159
Registrován: 12 dub 2007, 22:43
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od --blaster-- »

2litr bych dal taky... ale to je taky hodne prace okolo

Presednout na slabsi 1.4 , nejakou ? to se mi moc nechce :-D
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
Smithy
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1157
Registrován: 08 srp 2008, 19:50

Příspěvek od Smithy »

tak kup to z inzerce od petanka
ex Blitz C'Mon B

ex Bimmer E46 Coupe

now Cinquecento 0,9T
Uživatelský avatar
LLuKKi
Příspěvky: 254
Registrován: 14 lis 2007, 18:16
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LLuKKi »

Chce za to moc. 2.0 koupíš za 5-12tis.
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
Uživatelský avatar
--blaster--
Příspěvky: 159
Registrován: 12 dub 2007, 22:43
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od --blaster-- »

Jaka myslis ze je za to max cena ? Mozna bych do toho sel... pokud je v pohode...
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009, 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA »

Zdravim kluci tak sem motor rozbral v prvnim valci byl olej... vsechny ostatni byli ciste krouzky tam jsou jen na tom prvnim je vybehanej ten stiraci ...myslite ze to je ta pricina ze to jelo na 3 válce a zralo 2l oleje na CCA 100km
Uživatelský avatar
LLuKKi
Příspěvky: 254
Registrován: 14 lis 2007, 18:16
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LLuKKi »

A hlava je ok? Kroužkama to nebude žrát 2l/100km,to musí být bud v prdeli píst/válec a nebo něco dalšího...jestli jeden válec žere hodně oleje,je možný nepravidelný chod,klidně i na 3 válce..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009, 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA »

hlavu sem nijak nekoumal jak to zjistim ? valec i pist mi prijde ok zadny viditelny veci... a nesezralo to 2L ale cca 1,2L oleje...omlouvám se
Uživatelský avatar
Maro
Příspěvky: 879
Registrován: 11 srp 2008, 01:07
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maro »

Musíš někde v servise natlakovat motor.. a co ventily? dovírají dobře? muže ti to brát pod ventilama hodně oleje.
JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009, 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA »

natlakovat motor? je do sroubku rozebranej... a ty ventily poznam jak ?
Uživatelský avatar
LLuKKi
Příspěvky: 254
Registrován: 14 lis 2007, 18:16
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LLuKKi »

Dát to někomu kdo motory dělá,ten by na hlavu mrknout,popřípadě odtlakovat,dále změřit ovalitu válců atd... i 1,2 je moc... já když měl jednou v prdeli jeden válel,tak to šralo cca 1l/1000km ale jelo v pohodě,jen to lehce kouřilo a kroužkama se to nezlepšilo,musel se dělat výbrus..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009, 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA »

takže zatim jsem u hlavy je zroucená.... nevadí až se vyřeží hlavu nechám kouknout na válec ;)
JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009, 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA »

takže válec je ok. problém bude tedy asi v hlavě. to zjistím ve čtvrtek.
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Kazdopadne pokud ti to zere tolik oleje tak budou v haji na 100% tesneni driku ventylu (casta nemoc 16V motoru opel) ale tim se neresi chod na 3 valce... No kazdopadne tu hlavu bych si nechal zrepasovat (sedla ventilu, ty O krouzky a rovinnost).... Nj skoda ze uz ten motor mas rozebranej.. Kdyby byl v kupe tak se necha krasne zjistit ktrerej valec byl KO a jestli krouzky ci ventyli... (myslym ze jsem tu uz postup jak to zjistit psal) No a kdyz uz v tom budes tak dej i na vsechny pisty nove krouzky (kompletne).....
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
JOSEPH HRIWA
Příspěvky: 131
Registrován: 27 čer 2009, 13:45
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JOSEPH HRIWA »

hlavu posílam na komplet srovnání a přetěsnění prostě vše, kroužky menim a ... válce změřeny a ok.
Uživatelský avatar
Lukkas
Administrátoři
Příspěvky: 2219
Registrován: 06 črc 2008, 14:01
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukkas »

Můžu se zeptat, kolik už jsi do toho motoru už vrazil ? :roll: a pořád je to na ho*vno ..
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
Odpovědět