Stránka 1 z 2

špatné startování zahřátého motoru

Napsal: 17 bře 2010, 00:27
od wingman
Když u Céčka točím motor kterej je normálně zahřátej a potom vypnu a znova nastartuju tak skoro nechce chytnout... je to normální? mátě někdo stejnou zkušenost?

Napsal: 17 bře 2010, 09:45
od ba_djjour
obcas se to stava i mne na B-cku

Napsal: 17 bře 2010, 10:48
od Yanek
mě tohle dělá pořád studenej na cvrnk teplej točí a pak chytne tak jako vláčně mám podezření na agr

Napsal: 17 bře 2010, 11:40
od souky222
mno u mě je to přesně naopak, i když si nemůžu stěžovat, že bych dlouho točil

Napsal: 17 bře 2010, 13:17
od wingman
studenej chytne výborně napoprvé... jen když je zahřátej tak se mu nechce...kde by mohl být problém?

Napsal: 17 bře 2010, 18:05
od souky222
možná řeknu blbost ale nedělá to váha vzduchu?

Napsal: 17 bře 2010, 19:13
od NoX
spis bych se dival na cidlo teploty chladici kapaliny... vaha nepozna teplotu vzduchu... je ji to jedno...

Napsal: 17 bře 2010, 19:23
od maxi126
neviem jak u corsy ale u tigry je to snimac teploty pre RJ

Napsal: 17 bře 2010, 19:24
od Tiger.s
nox má naprostou pravdu dělá to čidlo chladící kapaliny na 90% :wink: když se kouknete na svýčky budete je mít černý jako blázen a auto žere víc ... ecu bere to že je motor pořád studenej

Napsal: 17 bře 2010, 20:04
od Kubina
ald agr by to moh taky bejt ne?

Napsal: 17 bře 2010, 20:06
od wingman
no je pravda že spotřebu mám s 1.2 asi 9L mám corsu sice asi týden takže ještě neumím jezdit úplně úsporně.... je to moje první auto ale 9L na 1.2 mi přijde trochu moc

Napsal: 17 bře 2010, 20:06
od Tiger.s
maxi126 píše:neviem jak u corsy ale u tigry je to snimac teploty pre RJ
uplně to samí jen jinak řečeno :)

Napsal: 17 bře 2010, 20:10
od governor
Může to být kterékoliv z čidel. Hledej které. Chce to diagnostiku.

Napsal: 17 bře 2010, 20:11
od Tiger.s
no to agrko by nedělalo až tak velekj bordel... hl. při startování

Napsal: 17 bře 2010, 20:12
od Kubina
tak to kazdopadne ja mam s 1.4. spotrebu 7.2 l