Stránka 1 z 4
Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 21 čer 2010, 17:08
od Fošna
Jaký je rozdíl mezi motory X14SZ, C14SE?
Napsal: 21 čer 2010, 18:10
od NoX
X motor ma misto rozdelovace zapalovaci kostku, C motor ma rozdelovac.
dal se lisi v euro norme. Vykonove by meli byt stejne, X motory maji lepsi prubeh krouticiho momentu.
u X motoru bude jina vacka + cidlo polohy klikove hridele
Napsal: 21 čer 2010, 19:31
od Fošna
Ale ten C14SE má 60Kw a X14SZ má 44Kw... jak je to možný??

A jde z X14SZ nějak získat větší výkon?
X14SZ má vstřikovací zařízení MULTEC
C14SE má vstřikovací zařízení MULTEC-M
Napsal: 22 čer 2010, 14:51
od knedlik
SE ma vicebodove vstrikovani zatim co SZ pouze jednobodove predelat to jde ale musis i řj a kabelaz se taky neschoduje myslim

Napsal: 22 čer 2010, 16:05
od Fošna
Tak dík

To jsem potřeboval vědět

Napsal: 13 pro 2010, 18:21
od Fošna
Jak se dá změnit kompresní poměr? Z 1:9,6 na 1:9,8

Napsal: 13 pro 2010, 19:12
od Haniz
Snížit hlavu

Napsal: 13 pro 2010, 19:18
od Fošna
To se ale kompresní poměr sníží ne? A já ho potřebuju zvýšit... nebo snad ne?

Já se v tom moc nevyznám

Napsal: 13 pro 2010, 19:21
od Haniz
jestli se nepletu

snizenim hlavy dosahnes menciho prostoru nad pistem tim padem by mel byt kompresni pomer vetsi ne? opravte me zda se pletu

Napsal: 13 pro 2010, 19:39
od Fošna
Já tě neopravím, protože tomu prd rozumím

Ale jestli máš pravdu, tak o kolik bych měl hlavu snížit?

Napsal: 13 pro 2010, 19:41
od Haniz
tak to ti nereknu ale muzou to byt setiny
Napsal: 13 pro 2010, 19:43
od Fošna
A myslíš, že to bude vadit, když mám mít kompresní poměr 9,8 a nechám tam 9,6??

Napsal: 13 pro 2010, 19:45
od Haniz
Hochu ted jsi už me docela zamotal

Napsal: 13 pro 2010, 19:46
od Fošna
Ach joo

Jedinej, kdo mi tu byl schopnej poradit a už má v hlavě guláš

Já ten motor snad nikdy nepostavím

Napsal: 13 pro 2010, 19:48
od Haniz
ted mas jaky kompresni pomer? pro ujasneni