Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
na malej tlak oleje je čidlo tlaku a samotná kontrolka
malo oleje = malej tlak
malo oleje = malej tlak
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Kontrolka oleje nesvítí, navíc by byl problém již od studeného motoru...
Petře, trochu jsi mi nahlodal, začínám mít opravdu pocit, že ta hydra jsou prostě a jednoduše špatná, takže pravděpodobně bude reklamace, bych se na to vy... Co se týče toho Magnatecu, taková sračka to zase nebude, aby to cvakalo takovým způsobem a navíc, jezdil jsem ho i v tom "starém" motoru a ani ťuk a jezdím ho v Xsaře bez jediného problému.
Až bude problém vyřešen, dám echo pánové, bohužel se mi nedostává času, tak to bude po delší době.
Kdyby tedy ještě někoho něco napadlo, pište.
Petr
Petře, trochu jsi mi nahlodal, začínám mít opravdu pocit, že ta hydra jsou prostě a jednoduše špatná, takže pravděpodobně bude reklamace, bych se na to vy... Co se týče toho Magnatecu, taková sračka to zase nebude, aby to cvakalo takovým způsobem a navíc, jezdil jsem ho i v tom "starém" motoru a ani ťuk a jezdím ho v Xsaře bez jediného problému.
Až bude problém vyřešen, dám echo pánové, bohužel se mi nedostává času, tak to bude po delší době.
Kdyby tedy ještě někoho něco napadlo, pište.
Petr
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
az je budes vracet neboj se zvysit hlas
drzme palce
drzme palce
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
nakonec nemusej bejt všechny špatný...stačí aby byl jenom jeden vadnej a bude to dělat bordel...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Tak jsem konečně nastartoval tu svou X14XE a taky mě cvakaj hydroštely, a to tam jsou nový od INA. Zatím jsem ujel tak cca 15km, víc asi ne, a moc jsem to nevytáčel, tak nevím no. Motor je kompletně po GO.
Faktem je, že nevím co je blbě, ale přijde mi, že ten motor má spíš zvuk jako diesel...trochu to je traktor. Rozvody budou nastavený dobře, protože to jede po sešlápnutí plynu jak raketa (zatím jsem to točil jenom do 3000 ot./min, víc ne).
Uvidím časem, až se to trochu zaběhne, co to bude dělat... Jestli ty hydroštely budu muset jít reklamovat taky, tak mě z toho jebne to zase celý rozdělávat.
Faktem je, že nevím co je blbě, ale přijde mi, že ten motor má spíš zvuk jako diesel...trochu to je traktor. Rozvody budou nastavený dobře, protože to jede po sešlápnutí plynu jak raketa (zatím jsem to točil jenom do 3000 ot./min, víc ne).
Uvidím časem, až se to trochu zaběhne, co to bude dělat... Jestli ty hydroštely budu muset jít reklamovat taky, tak mě z toho jebne to zase celý rozdělávat.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Nezoufej klidne i po pul hodine volnobehu nevemou olej a cvakaj .
Az udelaji aspon 2 moto hodiny tak pak uz je to na zamysleni .
Az udelaji aspon 2 moto hodiny tak pak uz je to na zamysleni .
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
ok, nechám to zatím bejt... a uvidím, až něco málo najedu.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
No, je otázkou, čemu říkáš GO motoru, je tam výbrus, jsou tam nový písty, kroužky, čepy, ojnice, gufera, byla seškrtnutá hlava, byla kontrolovaná ultrazvukem, jak se čistili kanály, co šály atp.
No všechno tohle píšu, protože takovou generálku já jsem nedělal a proto jsem dopadl, jak jsem dopadl, hydra (nová) cvakají a to už jsem najel 600 km, sázím na nějakej problém s hlavou, buď někde fouká, nebo co já vím, asi jí budu nechat kontrolovat tím ultrazvukem... Takže všechno dolů, pakárna.
Petr
No všechno tohle píšu, protože takovou generálku já jsem nedělal a proto jsem dopadl, jak jsem dopadl, hydra (nová) cvakají a to už jsem najel 600 km, sázím na nějakej problém s hlavou, buď někde fouká, nebo co já vím, asi jí budu nechat kontrolovat tím ultrazvukem... Takže všechno dolů, pakárna.
Petr
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
to musis normalne videt, kdyz sundas viko od oleje z ventildeklu pri pustenym motoru jestli se ti tam vali olej ke stranam nebo ne...pokud ano tak sou spatny hydra, pokud ne je nekde ucpana hlava. Jinak hydra pred slozenim motoru pekne utopit v oleji na noc dirkou na horu aby se naplnili olejem nez je tam hodim a po nastartovani ani necvaknou
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Kromě výbrusu a nových pístů jsem dělal komplet všechno. Výbrus nebyl potřeba. Měřili sme ovalitu a ta žádná nebyla + ve válcích žádný rýhy taky nebyly, takže by byl výbrus zbytečnej.
Pro představu jsem dělal tohle: Komplet hlava (nový gufera, zabroušený sedla ventilů, vodítka, nový hydroštely, měření tlaku, zbroušení hlavy aby byla rovná), leštění výfukových kanálů, nový šálky na klikovce a na ojnicích (ojniční čepy byly naprosto bez vůle, takže nebylo potřeba měnit), nový pístní kroužky. Zbroušení bloku motoru o cca 0,1mm, aby se srovnal. Nový gufera na klikovce a na vačkách, všechny o-kroužky kolem vany a olejovýho čerpadla. Nový těsnění komplet všude na motoru (víko, vana, olejová pumpa atd...). Nový šrouby hlavy, samozřejmě těsnění (elring), rozvody komplet (contitech), nový gufera na difecu, nová náplň v převodovce, komplet nová spojka (lamela, přitlačák a loziško), zaslepenej EGR a sekundární vzduch + hromada hovadin, který si už nepamatuju.
Samozřejmě všechno jsem pečlivě vyčistil od starýho oleja a různých usazenin (hlavně ve vaně a olejové pumpě). Každej díl byl vyčištěnej jako kdyby vyjel z továrny, a to především písty. No, víc mě toho už nenapadá, bylo té práce hrozně moc... Takže dobře, dejme tomu, že jsem dělal "malý GO" motoru
Novej poznatek: hydroštely cvakaj chvílu jenom když je motor studenej, jak se trošku zahřeje (cca 10-20s), tak cvakat přestanou...
Pro představu jsem dělal tohle: Komplet hlava (nový gufera, zabroušený sedla ventilů, vodítka, nový hydroštely, měření tlaku, zbroušení hlavy aby byla rovná), leštění výfukových kanálů, nový šálky na klikovce a na ojnicích (ojniční čepy byly naprosto bez vůle, takže nebylo potřeba měnit), nový pístní kroužky. Zbroušení bloku motoru o cca 0,1mm, aby se srovnal. Nový gufera na klikovce a na vačkách, všechny o-kroužky kolem vany a olejovýho čerpadla. Nový těsnění komplet všude na motoru (víko, vana, olejová pumpa atd...). Nový šrouby hlavy, samozřejmě těsnění (elring), rozvody komplet (contitech), nový gufera na difecu, nová náplň v převodovce, komplet nová spojka (lamela, přitlačák a loziško), zaslepenej EGR a sekundární vzduch + hromada hovadin, který si už nepamatuju.
Samozřejmě všechno jsem pečlivě vyčistil od starýho oleja a různých usazenin (hlavně ve vaně a olejové pumpě). Každej díl byl vyčištěnej jako kdyby vyjel z továrny, a to především písty. No, víc mě toho už nenapadá, bylo té práce hrozně moc... Takže dobře, dejme tomu, že jsem dělal "malý GO" motoru
Novej poznatek: hydroštely cvakaj chvílu jenom když je motor studenej, jak se trošku zahřeje (cca 10-20s), tak cvakat přestanou...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Asi jsi dělal víc věcí, ale ano, tohle už je skoro GO, zkoušeli jste i vůli na klice, jak jste kontrolovali vačky? Jinak, pokud Ti hydra cvakají po startu a pak přestanou, tak jsi vyhrál a máš vše v pořádku, po delším proběhu se to dokonce nejspíš ztratí úplně, nevšiml jsem si, ale dával jsi i novou olejovou pumpu?
Petr
Petr
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Mglore,
no nevalí se do stran, tedy jestli Ti správně rozumím, takže to by potvrzovalo tu makovici, ten postup s novýma hydrama bohužel takový nebyl...
Petr
no nevalí se do stran, tedy jestli Ti správně rozumím, takže to by potvrzovalo tu makovici, ten postup s novýma hydrama bohužel takový nebyl...
Petr
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
klikovka a vačky jsou prej naprosto ok a že s něma není nic potřeba dělat. Vačky mi kontrolovali u Pavlíčka, takže já u toho nebyl. Akorát mi řekl, že jsou jak nový, že s tím nemám nic dělat. I ty ložiska na klice byly relativně v pohodě, akorát já jsem hnědopich, tak jsem je pro jistotu vyměnil... Olejový čerpadlo jsem neměnil. Nebyl důvod, nic mu nebylo. Je to jenom ozubený kolo, co běhá v druhým kolečku a všechno to po vytažení vypadalo naprosto v pohodě.
Dneska jsem to kontroloval, po nastartování studenýho motoru cvakaj, ujedu cca 1-1,5km a cvakat přestanou a motor jede normálně.
BTW, je normální, že mi to teďka po výměně kroužků bude žrát olej? Kolik to bude asi tak žrát? Taťka mi teď říkal, jak jsem přijel k baráku, že je trochu cítit nespálenej olej. Chápu, že si kroužky musej sednout, ale jsem z toho nervozní, že jsem něco zkurvil, když jsem to skládal dohromady.
Dneska jsem to kontroloval, po nastartování studenýho motoru cvakaj, ujedu cca 1-1,5km a cvakat přestanou a motor jede normálně.
BTW, je normální, že mi to teďka po výměně kroužků bude žrát olej? Kolik to bude asi tak žrát? Taťka mi teď říkal, jak jsem přijel k baráku, že je trochu cítit nespálenej olej. Chápu, že si kroužky musej sednout, ale jsem z toho nervozní, že jsem něco zkurvil, když jsem to skládal dohromady.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
Olejový čerpadlo (cena cca 1500-2000 CZK) by se sychr mělo měnit vždycky, ale je to každýho věc...
Olej by Ti to žrát nic nemělo, ale, nic není 100%...
Petr
Olej by Ti to žrát nic nemělo, ale, nic není 100%...
Petr
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie
co se může na olejovým čerpadle pokazit? Z jakýho důvodu se musí měnit? Jsem v tomhle lajk, takže potřebuju vysvětlení
Zatím nevím, kolik to žere oleje, nic jsem neujel, když to nechám ohřát a trochu na to šlápnu, tak žádnej dým z výfuku nejde, takže uvidím no.
Zatím nevím, kolik to žere oleje, nic jsem neujel, když to nechám ohřát a trochu na to šlápnu, tak žádnej dým z výfuku nejde, takže uvidím no.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)