Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

1993-2004

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Odpovědět
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Korrpi »

na malej tlak oleje je čidlo tlaku :wink: a samotná kontrolka
Obrázek

malo oleje = malej tlak :wink:
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Uživatelský avatar
Petr_Corsa A+B
Příspěvky: 459
Registrován: 17 čer 2010, 15:03
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Petr_Corsa A+B »

Kontrolka oleje nesvítí, navíc by byl problém již od studeného motoru...

Petře, trochu jsi mi nahlodal, začínám mít opravdu pocit, že ta hydra jsou prostě a jednoduše špatná, takže pravděpodobně bude reklamace, bych se na to vy... Co se týče toho Magnatecu, taková sračka to zase nebude, aby to cvakalo takovým způsobem a navíc, jezdil jsem ho i v tom "starém" motoru a ani ťuk a jezdím ho v Xsaře bez jediného problému.

Až bude problém vyřešen, dám echo pánové, bohužel se mi nedostává času, tak to bude po delší době.
Kdyby tedy ještě někoho něco napadlo, pište.
Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL
---My Cars---
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od petanek192 »

az je budes vracet neboj se zvysit hlas :-)

drzme palce :nervozni_nehty: :nervozni_nehty: :nervozni_nehty: :jj_good:
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Hgi »

nakonec nemusej bejt všechny špatný...stačí aby byl jenom jeden vadnej a bude to dělat bordel...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Hgi »

Tak jsem konečně nastartoval tu svou X14XE a taky mě cvakaj hydroštely, a to tam jsou nový od INA. Zatím jsem ujel tak cca 15km, víc asi ne, a moc jsem to nevytáčel, tak nevím no. Motor je kompletně po GO.

Faktem je, že nevím co je blbě, ale přijde mi, že ten motor má spíš zvuk jako diesel...trochu to je traktor. Rozvody budou nastavený dobře, protože to jede po sešlápnutí plynu jak raketa (zatím jsem to točil jenom do 3000 ot./min, víc ne).

Uvidím časem, až se to trochu zaběhne, co to bude dělat... Jestli ty hydroštely budu muset jít reklamovat taky, tak mě z toho jebne to zase celý rozdělávat.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
petanek192
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 2094
Registrován: 19 črc 2007, 23:25
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od petanek192 »

Nezoufej klidne i po pul hodine volnobehu nevemou olej a cvakaj .

Az udelaji aspon 2 moto hodiny tak pak uz je to na zamysleni .
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska

Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON 8)
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Hgi »

ok, nechám to zatím bejt... a uvidím, až něco málo najedu.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Petr_Corsa A+B
Příspěvky: 459
Registrován: 17 čer 2010, 15:03
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Petr_Corsa A+B »

No, je otázkou, čemu říkáš GO motoru, je tam výbrus, jsou tam nový písty, kroužky, čepy, ojnice, gufera, byla seškrtnutá hlava, byla kontrolovaná ultrazvukem, jak se čistili kanály, co šály atp.

No všechno tohle píšu, protože takovou generálku já jsem nedělal a proto jsem dopadl, jak jsem dopadl, hydra (nová) cvakají a to už jsem najel 600 km, sázím na nějakej problém s hlavou, buď někde fouká, nebo co já vím, asi jí budu nechat kontrolovat tím ultrazvukem... Takže všechno dolů, pakárna.
Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL
---My Cars---
Obrázek Obrázek
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od mglore »

to musis normalne videt, kdyz sundas viko od oleje z ventildeklu pri pustenym motoru jestli se ti tam vali olej ke stranam nebo ne...pokud ano tak sou spatny hydra, pokud ne je nekde ucpana hlava. Jinak hydra pred slozenim motoru pekne utopit v oleji na noc dirkou na horu aby se naplnili olejem nez je tam hodim a po nastartovani ani necvaknou :skrabat_v_hlave:
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Hgi »

Kromě výbrusu a nových pístů jsem dělal komplet všechno. Výbrus nebyl potřeba. Měřili sme ovalitu a ta žádná nebyla + ve válcích žádný rýhy taky nebyly, takže by byl výbrus zbytečnej.

Pro představu jsem dělal tohle:
Komplet hlava (nový gufera, zabroušený sedla ventilů, vodítka, nový hydroštely, měření tlaku, zbroušení hlavy aby byla rovná), leštění výfukových kanálů, nový šálky na klikovce a na ojnicích (ojniční čepy byly naprosto bez vůle, takže nebylo potřeba měnit), nový pístní kroužky. Zbroušení bloku motoru o cca 0,1mm, aby se srovnal. Nový gufera na klikovce a na vačkách, všechny o-kroužky kolem vany a olejovýho čerpadla. Nový těsnění komplet všude na motoru (víko, vana, olejová pumpa atd...). Nový šrouby hlavy, samozřejmě těsnění (elring), rozvody komplet (contitech), nový gufera na difecu, nová náplň v převodovce, komplet nová spojka (lamela, přitlačák a loziško), zaslepenej EGR a sekundární vzduch + hromada hovadin, který si už nepamatuju.

Samozřejmě všechno jsem pečlivě vyčistil od starýho oleja a různých usazenin (hlavně ve vaně a olejové pumpě). Každej díl byl vyčištěnej jako kdyby vyjel z továrny, a to především písty. No, víc mě toho už nenapadá, bylo té práce hrozně moc... Takže dobře, dejme tomu, že jsem dělal "malý GO" motoru :-)

Novej poznatek: hydroštely cvakaj chvílu jenom když je motor studenej, jak se trošku zahřeje (cca 10-20s), tak cvakat přestanou...
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Petr_Corsa A+B
Příspěvky: 459
Registrován: 17 čer 2010, 15:03
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Petr_Corsa A+B »

Asi jsi dělal víc věcí, ale ano, tohle už je skoro GO, zkoušeli jste i vůli na klice, jak jste kontrolovali vačky? Jinak, pokud Ti hydra cvakají po startu a pak přestanou, tak jsi vyhrál a máš vše v pořádku, po delším proběhu se to dokonce nejspíš ztratí úplně, nevšiml jsem si, ale dával jsi i novou olejovou pumpu?
Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL
---My Cars---
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Petr_Corsa A+B
Příspěvky: 459
Registrován: 17 čer 2010, 15:03
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Petr_Corsa A+B »

Mglore,

no nevalí se do stran, tedy jestli Ti správně rozumím, takže to by potvrzovalo tu makovici, ten postup s novýma hydrama bohužel takový nebyl... :nemlatit:

Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL
---My Cars---
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Hgi »

klikovka a vačky jsou prej naprosto ok a že s něma není nic potřeba dělat. Vačky mi kontrolovali u Pavlíčka, takže já u toho nebyl. Akorát mi řekl, že jsou jak nový, že s tím nemám nic dělat. I ty ložiska na klice byly relativně v pohodě, akorát já jsem hnědopich, tak jsem je pro jistotu vyměnil... Olejový čerpadlo jsem neměnil. Nebyl důvod, nic mu nebylo. Je to jenom ozubený kolo, co běhá v druhým kolečku a všechno to po vytažení vypadalo naprosto v pohodě.

Dneska jsem to kontroloval, po nastartování studenýho motoru cvakaj, ujedu cca 1-1,5km a cvakat přestanou a motor jede normálně.

BTW, je normální, že mi to teďka po výměně kroužků bude žrát olej? Kolik to bude asi tak žrát? Taťka mi teď říkal, jak jsem přijel k baráku, že je trochu cítit nespálenej olej. Chápu, že si kroužky musej sednout, ale jsem z toho nervozní, že jsem něco zkurvil, když jsem to skládal dohromady.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Uživatelský avatar
Petr_Corsa A+B
Příspěvky: 459
Registrován: 17 čer 2010, 15:03
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Petr_Corsa A+B »

Olejový čerpadlo (cena cca 1500-2000 CZK) by se sychr mělo měnit vždycky, ale je to každýho věc...
Olej by Ti to žrát nic nemělo, ale, nic není 100%...
Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL
---My Cars---
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011, 19:45
Bydliště: Brno

Re: Corsa A Sněhová Královna & Corsa B Modro-Zelená Bestie

Příspěvek od Hgi »

co se může na olejovým čerpadle pokazit? Z jakýho důvodu se musí měnit? Jsem v tomhle lajk, takže potřebuju vysvětlení :)

Zatím nevím, kolik to žere oleje, nic jsem neujel, když to nechám ohřát a trochu na to šlápnu, tak žádnej dým z výfuku nejde, takže uvidím no.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
Odpovědět