Stránka 1 z 6
Motor 1.5D - 1.5TD rozdíly
Napsal: 20 lis 2010, 18:25
od Lukkas
čus, chci se zeptat, jeslti někdo nevíte, co je potřeba vyměnit, když budu dávat turbínu na muj 1.5D .. vim, že určitě těsnění pod hlavou, turbo z 1.5TD, sání z 1.5TD, ale co čerpadlo ?? bude stejný nebo jiný ? poraďe ..
A pomohlo by kdybych dal vstřiky z 1.7TDS ? ( můžu mít za pár kaček)
díky za odpovědi
Napsal: 20 lis 2010, 19:47
od yeti
nevim co to obnáší u corsi, ale klasické naftové ůpravy větší turbo (dejme tomu z tý 1.7TDS), větší vstřiky (1.7TDS) a pak potřebuješ víc paliva, takže to čerpadlo. pak už jen stačí chip na míru

Napsal: 20 lis 2010, 20:20
od Lukkas
Vstříky nejsou problém, turbo bych mohl mít i se svodama za 400,-

ale z tý 1.7TDS je do toho turba přivedená hadička na olej a já na ten olej vůbec nemam vývod a nevim, kde bych to měl vyvést..
JJ, přidat na čerpadle nebude problém,to už mam domluvený.
S tim čerpadlem nevíš asi co ? jestli je stejný nebo ne ..
Napsal: 20 lis 2010, 20:30
od Tiger.s
Olej ti musí jit do turba pod tlakem... jinak ho zadřeš.... tzn udělat vývod někde za olejovým čerpadlem a vývod do vany
Napsal: 20 lis 2010, 21:57
od nezdvorak
rovnou bych tam dal i pořádnej IC

Napsal: 21 lis 2010, 08:10
od yeti
tak to bude taky potřeba větší itercooler

Napsal: 21 lis 2010, 10:57
od batoo
Lukkas: Jak uz jsi se ptal v SZ a jak psal Tiger. Je nutny udelat vyvody na olej a pohrat si s davkou paliva a s tlakem co bude turbo davat. Jinak mam takovej pocit ze turbo je stejny z 1.7TDS a 1.5TD akorat dava o 0.2 bar vetsi tlak. Svody budou dle me taky pasovat.
Jinak dej ten FMIC jak jsem ti psal a budes mit plnou spokojenost, kdyz ho budes davat, tak si nech sani z 1.5D, to je pro to lepsi.
Jinak vetsi vstriky ti u komurky nepomuzou.
Napsal: 21 lis 2010, 11:18
od Maro
No já si myslím, že když se dají větší vstřiky, tak se to bud bude přechlastávat, tím pádem musíš zmenšit tlak paliva.. a nebo necháš původní a dáš jím větší tlak.. budou ti dávat výší dávku paliva. A kort jestli tam budeš tlačit o 0,2 baru víc, což je taky celkem dost na to aby ti to navýšilo výkon. A každopádně vyměnit intercooler, jinak se ti muže stát, že nebude stíhat chladit a motor bude mít jen teplej vzduch, akorát se bude dusit a nepojede, bude prskat, vynechávat atd. (sám mám tuhle zkušenost).
Napsal: 21 lis 2010, 13:51
od Lukkas
Aha .. tak koukám, že bude lepší vyměnit celej motor.
jinak s tim turbem - turbo z 1.5TD má taky ten přívod na olej ? Co jsme se díval k tátovi ( táta má 1.5TD) tak jsem tam nic takovýho neviděl ( třeba jsem se špatně díval).
Každopádně dát tam celej motor 1.5TD, turbo z 1.7TDS a větší IC před chladič, tak by to mělo bejt cajk.Halvně jde o to, aby byl stejnej typ motoru, co je vylitej na bloku motoru - 4EC1
Napsal: 21 lis 2010, 22:28
od Lukkas
Tak .. nápisy na bloku motoru
1.5 D - 4EC1
1.5 TD - T4EC1
1.7 TDS - (TC4EE1)
Tak co s tim ..

Napsal: 21 lis 2010, 22:32
od knedlik
lukkas vcera jsem na jeden 1.5 td narazil na aukru

Napsal: 21 lis 2010, 22:34
od cheetah3
A co tak tam dát komplet 1.7TD ?
Napsal: 21 lis 2010, 22:47
od víta
luky co ztim necháš si napsat papír že máš vyhnilí číslo motoru

já to taky tak mam

Napsal: 21 lis 2010, 23:00
od Lukkas
Knedlo > odkaz
Cheetah > to jsem chtěl udělat, ale nevim, co dělat s tim číslem motoru

když to kontrolujou na STK
Víťo > jak jsi to dokázal ?
Napsal: 21 lis 2010, 23:03
od víta
jo tak to nwm tohle to všechno dělá brácha

on je nato takovej odborník
