Stránka 1 z 1

konektor navíc?

Napsal: 08 led 2011, 14:46
od Pavča
Corsa 1.6 16V 78KW. Mám to rozebraný kvůli výměně EGRu a jiných prkotin a našel jsem tam dvě "záhady". Jeden volný konektor a jednu zaslepenou hadičku od nějakého bazmeku,co nevím na co je. Umí někdo poradit? Ten konektor vychází z té plastové schránky a ta hadička je nejspíš nějaký podtlak,ale je zaslepená šroubkem.

Napsal: 08 led 2011, 14:58
od Tiger.s
ta hadice by měla jít do nádrže a druhá do podtlaku sání pokud se neplatu

Napsal: 08 led 2011, 15:04
od Pavča
Přiznám se,že teď nevím jak tam byly všechny ty hadice na sání napojeny,až to budu dávat dohromady,tak zjistím. Ale mám tam ještě jednu volnou,je to taková ta tenká,plastová a ta vede z pr. blatníku -pravděpodobně z nádobky aktivního uhlí a taky není zapojená,nevím kam s ní. Abych nevypadal jak trotl,to není moje práce,to je nálezový stav,tak jak jsem dnes rozdělal.

Napsal: 08 led 2011, 15:56
od Tiger.s
Na tu to má bejt zapojený je to podtlak v nádrži

Napsal: 08 led 2011, 16:37
od Pavča
Dík za radu,zkusím,jak to půjde k sobě průměrově,ale má to logiku.

Napsal: 08 led 2011, 18:31
od Tiger.s
pujde to a logiku to má protože to tak je :D jen nwm kterej patří do sání je to na tom závyslí

Napsal: 08 led 2011, 20:11
od Pavča
D

Napsal: 08 led 2011, 20:17
od knedlik
az to budes davat dohromady tak to zjistis ja pripojil podtlak na brzby do vstrikovani a pak mi bylo divny ze mi jedna hadicka prebejva :oops:

Napsal: 09 led 2011, 20:03
od Pavča
Tak jsem pěkně nas.anej. Po dvou dnech usilovné práce je výsledek mizerný a navíc mě smrdí šíleně benzín. To bude někde pod lištou na vstřikách,bo jsem jeden měnil.To mělo sice pozitivní vliv na chod motoru(jede pěkně na čtyři),ale pořád škube při sešlápnutí. Vyměněn EGR se záslepkou,zkontrolován volnoběžný motorek(kupodivu nebyl moc zasrenej),spojeny dvě hadičky,které k sobě pasovaly(díky Tiger.s) a stále škube.Když se přidává velmi pomalu,tak je to v pořádku,pak to chytne druhej dech a letí to jak sfiňa.Ten krokáč jsem nezkoušel jak se hýbe,ale volnoběch to drží.Výměna pal. filtru(nevím,jak je starej)mě nepřijde jako zásadní,protože do otáček to jde,ale to cukání - dušení,to je hrůza.Když se mu přišlápne trochu prudčeji,tak je to jako že nemá bezín,nebo naopak až moc.No,má někdo ještě nějaký nápad? Kontrolka ECU nesvítí.