Stránka 1 z 1
startování
Napsal: 10 led 2011, 23:51
od bumbik
Mám problém s mou corsou je to Corsa B rok výroby 2000 3 válec 1.0 12ventilů 5 dvířko - když je motor studený, tak prosttě ho nenastartuju, musím prošlápnout 1x či 2x plyn pak ho pustím zmáčknu spojku a startne to hned ... ale bez toho prošlápnutí ani boha ... mám měněné filtry, olej, vodní pumpu, váhu vzduchu, volnoběžný motorek, tak mi není jasné, co by to mohlo být? prostě někdy to ani po tom prošlápnutí nejde baterka je rok stará a plně dobitá na nabíječce a zkrátka prostě to motor pořád točí a točí a nechce naskočit a někdy to naskočí, když je to teplé a drží to enormně malé otáčky že pomalu blikají jemně kontrolky baterky a mazání, prostě fakt nevím, v autech se nevyznám, přijde mi, že jakoby tím prošlápnutím plynu se tam načepuje benzín nebo teda se sepne nějaké čidlo bůhvíčeho, netuším, moc děkuju, pokud nikdo nebude vědět, tak valím na diagnostiku ... napadl mě ERG ventil, když jsem četl zdejší fórum a problémy corsařů

)) ale fakt se nevyznám děkuji za tip ... jinak když je to studené, tak po tom prošlápnutí plynu, když to nastartuju a jedu tak to brutálně škube a skoro se to zastaví a pak jakoby se to zahřeje a najednou se to rozjede jak má a pak už to jede ok .... jinak i svíčky mám nové atd.
Napsal: 11 led 2011, 06:35
od Gringo_Joe
2003 corsa B? Jsi si jisty?
Pokud mas Becko, tak tam je plyn na lanku, a jedine co me napada, ze se ti nejak zadrhava v klapce..
Pokud mas Cecko (coz spise odpovida roku 2003), tak tam je uz "gas on wire" a tudiz to muze byt i v elektrice..
Napsal: 11 led 2011, 06:54
od Cross27
psal rok 2000 a ta trojka je uz 3valec ne rok 2003:)
info
Napsal: 11 led 2011, 08:37
od bumbik
ono to možná špatně vyplynulo, ale já psal 3í válec, rok výroby 2000, 12 ventilů, 5dvířko - napadá mě jedině, po přečtení fóra s podobnými problémy u lidí, buď EGR ventil nebo nějaké gufero na klikové hřídeli že je servané a že se dostává sajrajt na čidlo klikové hřídele a to způsobí, že se nespíná a proto nemohu nastartovat - tyto závady jsem vyčetl ve fóru, co psali jiní uživatelé podobné problémy ... ale fakt nevím, kdyby někoho něco napadlo, tak určo dejte vědět ... já dneska s trochou štěstí skočím do servisu ke známému jen na diagnostiku, pak vám napíšu na co přišel ... když na nic nepřijde, tak snad někoho z vás něco napadne ... - jinak ještě jeden postřeh, občas se stane, že když najíždím do zatáčky a třeba hodím neutrál, že mi problikne baterka nebo mi začne brutálně rychle problikávat kontrolka mazání, což obvykle dělají nízké otáčky motoru ... no a jinak auto má docela velké vibrace a všiml jsem si, ale to nevím, jestli je porucha, že když zmáčknu na neutrál plný plyn ale i za jízdy je to patrné, že prostě to tak 2 sekundy trvá než najednou se zesílí zvuk a dostane se to do otáček, jako by se to trošku zadušovalo ... takže ty otáčky nějak blbnou ...
Napsal: 11 led 2011, 11:03
od souky222
hele nemáš špatnej snímač teploty motoru?
takže:
Napsal: 11 led 2011, 15:20
od bumbik
byl jsem v servise, kde mají diagnostiku na Opel napíchli to na počítač a výsledek: podle tabulky poruch žádná závada - vše OK v registru závad nebylo vůbec nic! nastartoval jsem to a říkali, že mám špatně nastavené volnoběžné otáčky na tom novém volnoběžném motorku, tak mi je seřídili podle diagnostiky bosch a najednou to startovalo v pohodě žádné drnčení vibrace žádné kolísání otáček žádné dušení a startuje okamžitě no problém vše ok! akorát ten motor byl už zahřátý, tak prej mám počkat, až vychladne, pokud prej za studena budou starty blbnout, tak je špatné čidlo teploty prej a je třeba výměna
tak
Napsal: 11 led 2011, 15:56
od bumbik
jsem zkusil nastartovat za studena a normálně startuje a otáčky v pohodě

je to ok