Stránka 1 z 2

Corsa B, kryt baterie (má být × nemá být)

Napsal: 27 led 2011, 20:31
od Matrix
Ahojda, mám čerstvě koupené a není mi jasná jedna "čuňačina", jestli je to dílo Opela, anebo předchozího majitele.

Baterie která je přímo pod předním sklem, tedy pod plastovým deflektorem (jak to nazývá katalog náhradních dílů) není vůbec ničím kryta, takže všchna voda co teče po skle teče přímo na špunty a konektory baterie, které jsou již řádně zoxidované. Kdo tohle vymyslel to musel být tedy opravdu inženýr. Otázka tedy zní: Má tam být běžně kryt baterie, anebo je opravdu takhle prasácky bez krytu už z továrny ?

Napsal: 27 led 2011, 20:45
od souky222
já ho tam nemám a ještě sem ho nikde neviděl

=)

Napsal: 27 led 2011, 20:46
od MAMBO
Kurva tez sem se na to dival :-D to je tez druha vec jak kryt motoru... Origo to tak je, ja to zadělam...

Napsal: 27 led 2011, 20:51
od Cross27
nekdo tady na foru psal ze v tom plastovem krytu na strane u ridice sou diry a u spolujezdce je to zadelane jako jeden kus, ale ja to ttak nemam, mam to taky tak svinacky ze sou diry vsude a neni to pekny pohled jak ta voda vali na baterku , ale bohuzel je to tak. Tohle fakt nevychytali

Napsal: 27 led 2011, 20:54
od Smithy
taky mam diry vsude a rikal jsem si, ze to neni moc dobry......

Napsal: 27 led 2011, 21:13
od Tiger.s
Baterii mám v kufru :wink:

Napsal: 27 led 2011, 21:23
od pdk88
žeby kurvítko? :D :D

Napsal: 27 led 2011, 23:06
od styxxy
nekdo mi rikal ze tam neco ma byt ale nedohledal jsme co tak jsme si vyrobil svoje :-)

Napsal: 28 led 2011, 08:37
od souky222
no asi tam taky hodim kus lina

Napsal: 28 led 2011, 09:53
od batoo
Ja tam mel origo od Opelu takovej neco jako molitan tmavej a ten kryl baterku. Kdyz jsem koupil druhou kozu, tak mi tam + krisal o kapotu az jsem se lekl jak to nejakej dobytek mohl dopustit. Tak jsem tam hned prdnul takovej molitana je po problemu.

Napsal: 28 led 2011, 10:12
od hazmec
No nám se stala u corsičky přítelkyně nemilá věc, klekla jí baterka, mechanik do ní koupil údajně kvalitní německou baterku, avšak si nevšiml že je vyšší než byla původní. Odjel jsem od něj bezproblému, avšak jak jsme pak doma startovali, začalo se od kapoty kouřit a motor shasl. Kapota dosedla na plusový kontakt, odnesla to naštěstí pouze izolace zemnícího vodiče. Baterka se dobila a funguje bezproblému dál. Řešil jsem to pak pořádným zakrytím plusového kontaktu baterky, takže kapota sice na baterku dosedá, ale už nemůže dojít ke ke skratu. Že na baterku prší neřeším, zezačátku mě to štvalo, měl jsem ji zakrytou ikelikou, ale pak jsem se na to vykašlal, šlape to bez problému u obou aut, jen je dobré ošetřit kontakty přípravkem proti oxidaci (např. kontox).

Napsal: 28 led 2011, 12:06
od Píííny :-)
Jo chlape to už je z továrny holt soudruzi z NDR to nevychitali no.Já jsem si jí dal k levímu hlavnímu světlu do předu a je po problémech mam tu dost místa u motoru tak jsem + a - kabel ved jinudy přes auto a ted si může chcát jak chce :)

kryt

Napsal: 31 led 2011, 18:11
od tony
čaukys, já taky koupil baterii a větší a problém. odpálil jsem kabely. šlus do kapoty. no tak jsem to zakryl, myslím teda více, než to bylo. totiž originál mám krytky na kontaktech takový malý. asi 5X5 cm.dam sem fotku.

Napsal: 31 led 2011, 18:34
od Cross27
taky sem i jednou stalo jak sem mel auto 3 mesice taky o kapotu, kabel plusovy prepaleny, kamos me odtahnul a natahnul novy.

Napsal: 31 led 2011, 19:47
od knedlik
je to se mi stalo taky ale nic jsem neodpalil protoze jsem to hnet otevrel kapotu a dal tam kousek gumy a je klid :wink: