na rucicky netreba sahat, staci sundat ten pruhledny kryt a za pouziti mirneho nasili a plochych sroubovaku to stocit jak potrebujes..
V servise na to asi maji sofistikovanejsi metodu, ale neznam ji
jo? sem to zkousel ale asi malo tyjo, uz si to i ty zkousel? a ty čisla musis posouvat jenom to první nebo všechny a dozadu i do předu jakkoliv? Tvl to stalo balik ty budiky docela...
tocit jde obema smery, stejne tezko
Cisla roztahni od sebe (slabe) a pak tim vpravo muzes otacet (silne). Otoceni o jednu cifru znamena dve cvaknuti.
Takhle jsem to delal sobe a crossovi. Sroubovaky treba drzet pevne, at ti nesjedou a neposkrabes si budiky
Sem to trochu roztahnul a jde točit všema čislama, zatim jsou takove ty kolečka co to točí, ale nejde mi to dat zatim zpatky at s tim zas nejde pohnout, takhle to nefunguje co kdyz to jde snadno... To zkousim na necisto Ten stary budik sem rozdupal tedka ze neukazuje dobre ty km po sobe jak to jde že jak je nula tak poskoci dalsi,sem se nemel divat pod ten plech
Tak jsem to dneska rozebral, nahon spadlej nebyl.
Tak se asi musim pustit do tachometru odsroubovat ty torxy a juknout na tu hridelku tam.
Nesetkal se s tim nekdo?
Opel Corsa B 1.5D 5D 1994 20X 000Km -Socialni edice:)
Opel Corsa B 1.5TD 3D 1995 14X 000Km - rachan edice:)
cus stalo se mi to taky zkus mrknout k motoru kam vede ten nahon da se v pulce rozpojit je tam takovej kus plastu a ten me prasknul a lanko se proste netocilo