Nové kotouče
Moderátoři: pdk88, Arci, vaneon
-
- Moderátor
- Příspěvky: 613
- Registrován: 07 črc 2007, 15:37
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
TADYpepex píše:Starline vypusť z hlavy, nadobro...ani mikinu od nich nechci
jinak ATE je originální dealer pro koncern VW..a brzděj dobře..
ferodo je ale dost tvrdý,brzdí dobrě,ale musí to být set..Jinak jak říkal Berry nevim,ale ATE kotouče na Ferodu destičkách se brzo sjedou...
vlastní zkušenost..Záleží ale na typu všech výrobků, o kterých tu píšem..
na B Corsu je spoustu kotoučů Ferodo,každý z jiného materiálu..
- Kalda
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 363
- Registrován: 20 led 2008, 16:34
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 říj 2008, 14:01
- Bydliště: Praha-Vychod
- Kontaktovat uživatele:
co mam skusenosti z bmw, tak ATE disc s ATE desticky-jsou kvalitni a mekci, jsou origo davany na bmw.
Doporucuje se koutouce Brembo s destickama Textar - to proto, ze ty textary jsou tvrdsi timpadem treba ATE disky by se rychleji opotrebovali, proto tvrdsi Bremba (trochu vic carbonu). Vrtany Zimmermany maji dve tabory, nektery hodne chvali, nektery strasne nadavaji, ze se hned vlni. (dle meho nazoru nebudou spatny ale budou vic haklivy na zajizdeni) Jeste Ferrodo desky taky nejsou spatny.
Neznacky (starline a pod.) rozhodne vyprdnete, nejsou o tolik levnejsi a nasledne jsou nachilnejsi a vydrzi min km.....
Zasada je ale vzdy!!! zajizdet nove kotouce min 500km, spis doporuceny 1500km. Je to zasadny dlouhe zivotnosti hlavne u tech ne moc tvrdych (ATE).
Ja osobne jsem daval BREMBO-TEXTAR.
Mam jeden kontakt, kde jsem sehnal o hodne levneji nez co jsem vsude poptaval, zeptam se ho na ceny, a hodim to sem. (neni to reklama, jen jsem byl hodne spokojen hlavne s cenou, dodavka byla na dobirku-100kc- do druheho dne)
Doporucuje se koutouce Brembo s destickama Textar - to proto, ze ty textary jsou tvrdsi timpadem treba ATE disky by se rychleji opotrebovali, proto tvrdsi Bremba (trochu vic carbonu). Vrtany Zimmermany maji dve tabory, nektery hodne chvali, nektery strasne nadavaji, ze se hned vlni. (dle meho nazoru nebudou spatny ale budou vic haklivy na zajizdeni) Jeste Ferrodo desky taky nejsou spatny.
Neznacky (starline a pod.) rozhodne vyprdnete, nejsou o tolik levnejsi a nasledne jsou nachilnejsi a vydrzi min km.....
Zasada je ale vzdy!!! zajizdet nove kotouce min 500km, spis doporuceny 1500km. Je to zasadny dlouhe zivotnosti hlavne u tech ne moc tvrdych (ATE).
Ja osobne jsem daval BREMBO-TEXTAR.
Mam jeden kontakt, kde jsem sehnal o hodne levneji nez co jsem vsude poptaval, zeptam se ho na ceny, a hodim to sem. (neni to reklama, jen jsem byl hodne spokojen hlavne s cenou, dodavka byla na dobirku-100kc- do druheho dne)
Naposledy upravil(a) flo dne 15 pro 2008, 16:03, celkem upraveno 2 x.
akt.:Corsa B 1.0 1999, Nissan Sunny GTI 1992, BMW 520dT 2001, Yamaha DT125, Yamaha Majesty 250
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
- Kalda
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 363
- Registrován: 20 led 2008, 16:34
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 říj 2008, 14:01
- Bydliště: Praha-Vychod
- Kontaktovat uživatele:
kcemu jsem jeste dospel, ze zrovna derkovany a drazkovany kotouce moc zmyslu nemaji krom cistich a extremne namahanich podminek (200-300km/h, tezka vaha). to zas u Corsy moc asi nehrozi. Ani u meho BMW nema. Hlavne ze ta cena je rozhodne vetsi a uzetek +-0. Co jo, tak vnitrni chlazeni (dve plne kotouce spojene). Radsi za ty prachy kvalitnejsi plny s vnitrnim chlazenim, nez levnejsi (nebo za stejno) derkovani.
Jedine vcem derkovany vede je vzhled (u mne ale to roli nehraje)
Jedine vcem derkovany vede je vzhled (u mne ale to roli nehraje)
akt.:Corsa B 1.0 1999, Nissan Sunny GTI 1992, BMW 520dT 2001, Yamaha DT125, Yamaha Majesty 250
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 říj 2008, 14:01
- Bydliště: Praha-Vychod
- Kontaktovat uživatele:
Napiste tady prosim za jake dobre ceny jste koupili popripade i jiny znacky, at mame prehled a navzajemny pomoc, (tzn. jake nejnizsi ceny mame vyhadat u nasich dodavatelu;). Dik
Tady jsou ceny pro orientace BREMBO+TEXRTAR pro Corsu B 1.0 zmineneho cloveka, predpokladam, bude mit i jene znacky, a i jine veci kromne brzd:
brzdovy kotouc Brembo MOC s DPH je 556kc/ks,cena pro Tebe 348kc.
brzdove desticky Textar MOC s DPH je 1101kc,cena pro Tebe 662kc.
Samozrejme pri odberu vice kusu by sla cena jeste o neco niz.
kontakt: Addict1@seznam.cz
reknete kouzelne jmeno Florian, klidne ho rdujte s poptavky.
Tady jsou ceny pro orientace BREMBO+TEXRTAR pro Corsu B 1.0 zmineneho cloveka, predpokladam, bude mit i jene znacky, a i jine veci kromne brzd:
brzdovy kotouc Brembo MOC s DPH je 556kc/ks,cena pro Tebe 348kc.
brzdove desticky Textar MOC s DPH je 1101kc,cena pro Tebe 662kc.
Samozrejme pri odberu vice kusu by sla cena jeste o neco niz.
kontakt: Addict1@seznam.cz
reknete kouzelne jmeno Florian, klidne ho rdujte s poptavky.
Naposledy upravil(a) flo dne 16 pro 2008, 12:32, celkem upraveno 1 x.
akt.:Corsa B 1.0 1999, Nissan Sunny GTI 1992, BMW 520dT 2001, Yamaha DT125, Yamaha Majesty 250
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
ex.: BMW 325i 1992, Fiat Cinquecento 0.9i, Suziku DL650 V-strom, Suzuki Bandit 1200S
-
- Administrátoři
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 06 pro 2006, 08:08
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přes zimu budu renovovat brzdiče z kadeta GSI...
který kotouče byste brali?
BREMBO MAX či ATE POWERDISC
předpokládám, že bych k tomu bral asi destičky ferodo...
a případně nemáte link kde se prodává opravná sada na brzdiče?
který kotouče byste brali?
BREMBO MAX či ATE POWERDISC
předpokládám, že bych k tomu bral asi destičky ferodo...
a případně nemáte link kde se prodává opravná sada na brzdiče?
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 53
- Registrován: 31 říj 2007, 22:39
- Bydliště: okr. F-M
brzdy
Potřebuju měnit brzdy a narazil jsem na toto. Co si o tom myslíte? http://viewitem.eim.ebay.cz/OPEL_CORSA_ ... 43442/item Diky danny
- Robin Benett
- Příspěvky: 248
- Registrován: 19 říj 2008, 10:20
- standa PE
- Příspěvky: 185
- Registrován: 06 úno 2008, 20:24
- Bydliště: Slovensko-Senec
- Kontaktovat uživatele:
tak pridam aj ja nieco...rozhodol som sa posilnit predne brzdy,pretoze mi casto nepostacuju a nasiel som jedny tu strmene tu v bazary,ktore predaval NOX,su z Calibry A system od ATE-256/24mm a pasuju na Corsu B bez uprav,osobne som si bol pre ne u neho v BRNE(spojil som to z rodinym vyletom do ZOO)...kedze kotuce som chcel jedine nove tak som sa spolu s jednym mechanikom dohodol na sade ATE(platnicky+kotuce) za 130€+strmene od NOX-a za 22€...pridavam nejake foto
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Honz@
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele: