Stránka 1 z 1

Větrák na chladiči

Napsal: 13 bře 2011, 09:38
od matix737
Dobrý, nevíte někdo při kolika stupních by se měla sepnout sahara na chladiči?mám corsu asi dva měsíce a ještě jsem neslyšel větrák běžet...díky za informace

Re: Větrák na chladiči

Napsal: 13 bře 2011, 10:12
od souky222
záleží jakej máš motor, 12 a 16 ventily tušim kolem 96, zbytek cca 92(pokud si dobře pamatuju). přesněji se to dovíš z chytrý knížky, nebo až napíšeš jakej máš motor

Re: Větrák na chladiči

Napsal: 13 bře 2011, 10:49
od matix737
mam 1,2 16V rok vyroby 98.. ja ho mel zatim nejvic na 95stupnich

Re: Větrák na chladiči

Napsal: 13 bře 2011, 11:16
od NoX
zalezi na termostatu, ale u corsy se hodne otvira na 88 stupnich, nebo 92 stupnich.
navic maly motory jako 1.0 a 1.2 hrejou fakt malo, ten motor se zvladne ochladit i jen tim, ze naplno pustis topeni..

kdyz sem to zkousel v lete u litru, tak sem musel auto nechat 20 minut bezet na volnobeh ve vedru,aby se vubec pustila sahara, a auto se neprehrivalo ani tak :-)

Re: Větrák na chladiči

Napsal: 13 bře 2011, 15:00
od matix737
jo dobry tak v lete to zkusim abych vedel jestly my to vubec funguje :D jinak se to neda asi zjistit jestli ta sahara je v poradku nebo neni...nebo da se to zjistit jinak?

Re: Větrák na chladiči

Napsal: 13 bře 2011, 21:52
od Pepino
Dá když jsem spravoval chladič tak abych to vyzkoušel tak sem to nechal zahřát na 90 a pak na místě trochu poturoval a ono to vyleze hned když vypneš topení... mě to spíná cca při 97 to zkus takhle :)

Re: Větrák na chladiči

Napsal: 14 bře 2011, 08:52
od jamal.jefries
hele zjistíš to tak že odpojíš konektor od ventilátoru připojíš tam místo toho dva dráty vezmeš nabíječku na autobaterku dáš mínus na ten drát kterej vede na mínus na ventilátoru zapneš tu nabíječku a škrtneš nebo podržíš plusovej kabel na plusu z nabíječky když se ti roztočí tak víš že ta sahara funguje :-)