Stránka 1 z 2
Aditiva
Napsal: 04 zář 2007, 10:46
od Wenca R.I.P
Zdárek, nedávno sem v glóbusu prolejzal autodoplňky a narazil jsem tam na aditivum do benzinu, který má pročistit ventily, hodí se to prej pro motory 12V, 16V, 20V ... prostě s více ventilama. Mělo by to komplet pročistit, dále tam psali, že to vrátí část ztracenýho výkonu, mírně poklesne spotřeba. stálo to asi 100 až 150 a četl sem, že doporučujou dolejvat každejch 5000km. Máte někdo zkušenost s něčim podobnym?
Napsal: 04 zář 2007, 11:10
od Berry
No ja jezdim do servisu Halfords v pruhonicich je to anglicka firma ktera nedavno vstoupila na cesky trh sjem maximalne spokojen jezdim tam pravidelne a vzdy dokazou lidi poradit opravdu se tam v tom vyznaji nekteri a maji tam i ty adititva a na ruzne motory, ty adititva yb meli "vycistit" kdyz to tak reknu motrovy prostor a navazat na sebe nektery bordel a zlepsit prubeh vykonove krivky motoru jinak to rikam teorii ja tankuju plne aditivovane palivo Benzina Verva 100 a Shell v-power abych se vyhnul tomu urcitym vecem ktere byly zpusobeny predchozi majitelkou

Napsal: 10 zář 2007, 09:34
od Confidence
Berry: A na kolik tak ten benzin vyjde? A do Corsicek se teda muze, jo? A kdyz mam v nadrzi obyc 95, tak to muzu k tomu nabrat? Dik
Napsal: 10 zář 2007, 10:02
od Berry
No to vis ze se tam muze aspon to ecotecu urcite,a el ja ymslim ze do kazdeho onten lepsi benzin tomu prospeje trosku to vycisti jinka ja kupuju ten Verve 100 coz je neco jako shell v-power racing a kupuju za 32.90,-/litr ale ma slevovou kartu tak kupuju za 32,-/l jinak max spokojenost

Napsal: 10 zář 2007, 10:21
od mikro
Confidence píše:Berry: A na kolik tak ten benzin vyjde? A do Corsicek se teda muze, jo? A kdyz mam v nadrzi obyc 95, tak to muzu k tomu nabrat? Dik
Jo jo. Jak jinak by si to chtěl brát. Dojezdit celou nádrž až úplně na sucho a pak teprve? V klidu to tam cvakni. Podle mě to je jako s mícháním fridexu a destilky. Takže aby to mělo nejlepší efekt, tak nabrat až ti bude blika očko. To budeš mít skoro plnou sílu toho benzínu, kdybys tam měl půl nádrže 95 a cáknul tam 10 litrů toho extra benzínu, tak se to rozředí a nebude to takový efekt.
P.S.: jestli jen kecám a neni to pravda, tak tohle radši někdo smažte.
PS 23, moorUP
Napsal: 11 říj 2007, 12:59
od nezdvorak
jakej je váš názor na všechny ty příměsy do oleje na zvýšení výkonu jako je PS23, motorUP
Napsal: 11 říj 2007, 14:26
od Corsar
Motor Up, pokud vím, zakázali prodávat, protože nesplňoval ani jednu z úváděných vlastností (snad kromě ceny

). Takže asi tak.
Něco ke čtení: Mazivářské mýty, Mýtus desátý - Dodatečné přísady do motorových olejů
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... ky_mytus10
Napsal: 11 říj 2007, 14:56
od nezdvorak
thx.....já si to hned myslel, že ten Horst Fucks nebude prodávat nic úžasnýho....

Napsal: 30 bře 2008, 16:21
od Mr Mart
Zdar,
řek sem si, že trošku pročistim motor (benzín 1.2). Co je lepší, šoupnout tam nějaký aditivum (jaký byste doporučili?) nebo natankovat dvě nádrže V-Poweru, Vervy nebo něčeho podobnýho?
Napsal: 30 říj 2009, 14:13
od nezdvorak
zdar lidi ....
jelikož přišla Benzina s diesel zázrakem jménem VERVA, resp. naftou s cetanovym číslem prej 60 ... tak jsem se začal pídit po tom, kolik tak může bejt cetanový číslo zázraku POWER DIESEL s GTL od Shellu ... bez šance ... když jsem se zeptal frajerky na pumpě, tak se mě zeptala, co je cetanovy číslo .... když jsem napsal na info Shellu - tak nic ... žádná odpověď ...
já teda tankuju normál naftu od LukOilu a leju tam VIF Aditiv ... což cetanový číslo taky nepatrně zvýší, ale je to mnohem levnější než nějaký pseudo POWERDIESEL ...
jaký jsou vaše postřehy???

aditiva
Napsal: 30 říj 2009, 14:59
od tomzy
to nezdvorak super palivam neverim, kazdy to pancuje kde sa da, riedia to atd. Najlepsie to je urobit tak ako to robis, ze tankujes klasiku, ktora ma v skutocnosti mozno porovnatelne centanove cislo ako super extra mega vykonne palivo a pridavas VIF. Vif je naozaj citit ked ho nalejes do nadrze a to minimalne na tom ze sa upokoja volnobezne otacky , auto sa netrasie a menej dymi, pri pridani plynu je trosku lepsia odozva, tot moje skusenosti s palivami a aditivami.
Napsal: 31 říj 2009, 23:39
od Robin
Já taky dávám VIF do nafty. V testu
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf
vyšel nejlépe. Skutečně to díky zvýšení cetanového čísla lépe jede a při rozumné jízdě, méně žere. Hlavně to ale lépe maže čerpadlo a tak prodlužuje životnost.
V testu paliv mě šokovala ta "lepší" nafta od Shellu, kvůli které tam už vůbec nejezdím. Zjistilo se, že to jsou podvodníci a je naprosto stejná, jako její levnější verze

Naopak v Německu rozdíl mezi levnou a drahou naftou byl. Vyjádření Shlelu mě taky dostalo, prý to náš trh nevyžaduje.
Tím asi chtěli říct, že jsme dementi a rádi si připlatíme za nic.
V testu byla nejlepší ta lepší nafta od Benziny, ale já kupuju tu základní a vylepšuju to levněji VIFem.
Napsal: 31 říj 2009, 23:57
od Honz@
už taky tankuju jen na Benzíně. auto jede líp a míň žere. Na shellu to auto nechce táhnout, kouří a žere jak prokopnutý. Máme to vyzkoušený jak na mý koze tak na mladý HTP a u ní jen změna benzínky udělala 1 L na spotřebě dolů.
teď sem si pořídil "sajrajt" na zvyšování cetanovýho čísla co doporučuje cimbu, hlavně pro Comon Rail - liquid Moly. tak se zvědav co to udělá.
ale na shellce v ČR už nenatankuju
Napsal: 03 úno 2010, 10:59
od nezdvorak
nějak nemůžu poslední dobou na benzinkách narazit na VIF ... všude samej Sheron, distridbuuje se ten VIF ještě? Nebo to jde koupit jen na netu?
Napsal: 03 úno 2010, 13:02
od Robin
Pokud vím, tak byl jen u Benziny, ale od té doby co vyhrál test aditiv jsem ho tam neviděl
Před pár dny jsem tady
http://www.vasoil.cz/katalog/vif-super- ... tiv-letni/
kupoval 6 plechovek, tak mám na 2 roky vystaráno.