Ahoj!
Tak co jsem zatím zjistil:
Auto má na všech oknech kromě předního zatmavovací folie a na úplně všech vyleptán VIN kód.
Je na 15" hliníkových kolech, vzadu jsou rozšiřovací podložky.
Na autě je originál střešní okno s kličkou a zámek zpátečky
Motor má sací filtr (vložku) Green, zapalovací svíčky NGK Laser Line 1, sekvenční vstřikování LPG s toroidní nádrží a FlashLube. Ještě dostal novou lambdu a zapalovací modul. Je po výměně oleje s filtrem a rozvodech.
Co jsme měřili spotřebu tak je 6,8 l LPG na 100 Km.
Snad nám vydrží!
Info z provozu.
Dodělán Tempomat, vyčištěno celé sání, zaslepen EGR ventil, přezuto na nové zimní 15" HANKOOK Ice Bear, plastová vana do kufru, vyměněn multiventil na nádrži LPG. Proběhla také lehká inovace v interiéru. Sehnal jsem vnitřní stropní lampičku s integrovaným spínačem pro řidiče a spolujezdce zvlášť, schránku na brýle na stranu řidiče a nakonec obložení středového tunelu z Opl Tigra. Až bude lepší počasí, určitě nafotím.
V sobotu provedena výměna zadního brzdového obložení. Za dvě hodinky nebylo co řešit. Bubny jsou z venku sice zrzavé, ale vevnitř rovnoměrně sjeté, bez drážek. Seřízena ruční brzda. Ještě nechám vyměnit brzdovou kapalinu a komplet odvzdušnit, s tím se nechci venku matlat. Dával jsem obložení TRW sestavené už od výrobce - kit
Čerstvě uveden do provozu diagnostický software pro LPG firmy Elpigaz, přes interface zakoupený na Allegru. Měl jsem bójo, zda to bude fungovat (komunikovat) a ono to běží naprosto bez problémů (Interface je USB, s chipem FTDI, původ má zde: http://lpg.ccy.com.pl/news.php).
Hned jsem si upravil vlastní konfiguraci = 100% výsledek a spokojenost.
Ahoj.
EGR ventil už mám sice zaslepený, ale pouze plechovou slabou podložkou a to pouze jednu díru. Je na čase EGR ventil zaslepit pořádně a profesionálně. Zatím se úspěšně připravuji. Až se na to vrhnu dám i fotky z průběhu zaslepení - návod.
Zatím pár fotek připravené záslepky a těsnění:
Naposledy upravil(a) Marek Sládek dne 12 led 2014, 16:03, celkem upraveno 1 x.
Takto Bobík vypadá po jarním umytí. Má ještě zimní kola, je tu po ránu ještě dost zima (mrzne).
Je namontováno zatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, clony proti sluníčku, vyhřívání předních sedadel a tempomat. Na spadnutí je montáž centrálního zamykání a nášlapek na pedály z "Bertone", demontovány jsou folie z předních bočních oken (dohady s Policisty opravdu nemusím, jsem cholerik)
Čauky.
Takže jsem se pustil do toho centrálního zamykání. BCM modul vyměněn, taktéž i jeden zámek ve dveřích. Naprogramován dálkový ovladač. Světe div se, vše funguje, včetně dotáhnutí otevřených oken podržením kliče v zámku.
Možná by to šlo dodělat taky na dálku. Má to někdo na Corse C?
Díky za případnou odpověď přes SZ.
Vyměněno autorádio díky Zdeňkovi Lhotskému a dočasné, nové kliky dveří.
Také vyměněna trubka sání motoru za verzi z Corsi C 1,8 GSI (tříkomorovou), jak je nad chladičem vody motoru.
Centrální zamykání již hotové!
Naposledy upravil(a) Marek Sládek dne 12 led 2014, 16:04, celkem upraveno 2 x.
Dnes vyměněna reléová skříňka, jak jsou v ní svorkovnice a BCM modul.
Začalo být po dešti mokro u nohou řidiče. Těsnění vršku bylo hotové (na prach - už ani tmel nepomáhal), ve spodní části zůstaly zalomené dva šroubky a její těsnění vůči karoserii už také nebylo z nejlepších.
Někde jsem četl, že toto je jedna z častých vad (zatékání) na Corsách C.
Celá sranda, oba díly včetně šroubků cca 72 Euro včetně DPH (cca 1800,-Kč) pro představu.
A je to v suchu !!
Dále vyměněna přední Lambda sonda, chodila (oscilovala) hodně pomalu, někdy i "zamrzla" na jedné hodnotě. Nová, originál Lambda Bosch za cca 2700,- Kč včetně poštovného, což je řekl bych slušný peníz. Snad vydrží.