Stránka 10 z 10
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 27 črc 2014, 12:55
od Gooder
Pokud bude zachována i velikost pístku, neměl by být problém
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 07:25
od jamal.jefries
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 07:47
od Gooder
Musel se Ti propadnout pedál, pokud nemáš i jiný HBV, nebo jsi měl už špatnou brzdovku. Já měnil jen brzdiče a kotouče, a pedál se mi propadnul znatelně. Jinak brzdná síla rozhozená bude taky, ten systém je dělaný na menší lístek a menší kotouč, takže i logicky to musí být teď pozměněné
při běžném brždění ale rozdíl nepoznáš, kromě propadnutého pedálu.
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 09:34
od jamal.jefries
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 10:49
od Gooder
Já to jen špatně nazval, měl jsem na mysli prodloužení chodu pedálu. Tudíž v krizovce budeš déle brzdit a předek se může zablokovat později než
. Takže jsi ten systém změnil
ale já s tím jezdil taky. Nikoho neodrazuju, jen je dobré vědět, na co všechno může mít drobnost vliv
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 11:19
od Hgi
Gooder píše:Musel se Ti propadnout pedál, pokud nemáš i jiný HBV, nebo jsi měl už špatnou brzdovku. Já měnil jen brzdiče a kotouče, a pedál se mi propadnul znatelně. Jinak brzdná síla rozhozená bude taky, ten systém je dělaný na menší lístek a menší kotouč, takže i logicky to musí být teď pozměněné
při běžném brždění ale rozdíl nepoznáš, kromě propadnutého pedálu.
Není pravda, HBV je u všech Cors stejnej... Taky sem dával GSI brzdy a brzdí to ve stejné poloze, jako nechlazený brzdy z 1.2... Jedinej rozdíl je, že to zvládá brzdit delší dobu, protože sou větší kotouče, a tak rychle se nepřehřejou.
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 12:30
od Gooder
GSi mělo z výroby vetší HBV. Bohužel nový neseženeš. Řešil jsem to s Fugym, od kterého jsem měl brzdy. Jinak i přesto může být HBV stejný, ale rozložení bude nastavené jinak. A logicky to musí brzdit jinak, když je lístek jiný. Měl jsem chlazené 1.4, pak GSi a rozdíl jsem pozoroval při prvním brždění
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 12:37
od Hgi
Gooder píše:GSi mělo z výroby vetší HBV. Bohužel nový neseženeš. Řešil jsem to s Fugym, od kterého jsem měl brzdy. Jinak i přesto může být HBV stejný, ale rozložení bude nastavené jinak. A logicky to musí brzdit jinak, když je lístek jiný. Měl jsem chlazené 1.4, pak GSi a rozdíl jsem pozoroval při prvním brždění
Není pravda, HBV je stejný. Mám doma GSIčko na díly a ve svým autě, kde byla původně 1.2 je HBV stejnej jako v GSI!!! Jenom nádobka na brzdovku je jiná.
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 13:02
od Gooder
Tak to jsem netušil, že máš GSi na díly. V tom případě nevím, co mi to Fugy říkal
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 13:49
od jamal.jefries
jak rikam zadnou vetsi nebo razantnejsi zmenu k horsimu jsem nepozoroval.mam doma taky HBV z GSI a jsou mimo nadobky stejny
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 14:55
od Gooder
Sám jsem s tím jezdil a problém jsem neměl kromě delšího chodu pedálu. Pokud by mi Corsa zůstala, asi bych časem nad něčím uvažoval. Jen je dobré vědět, podle mě, co všechno to ovlivní. U Octavie právě budu řešit komplet
Jinak mi to nedalo a trochu jsem hledal o tom HBV a co jsem našel, tak Corsa má 20,6mm(jak jste říkali, včetně GSi). Existuje ale i 22mm, ovšem nevím, kam se montoval
V tom případě nevím, co Fugy myslel, jedině s/bez ABS, ale ty se liší jen vývody.
PS: Celé tohle pak přesunu do souvisejícího tématu.
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 16:12
od schleza
Děkuji, takže půjdu do tech třmenů z 1.4
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 28 črc 2014, 19:37
od Hgi
Kdyby si chtěl, tak mám na prodej funkční, ještě na autě namontovaný GSI třmeny... samozřejmě za babku.
Re: Schleza - Opel Corsa B (Beruška)
Napsal: 20 úno 2017, 17:29
od schleza
Wau :O Už skoro 3 roky, jsem tu nic nenapsal. Corsa stále žije, lítá jak za mlada i když už má 20let. Aji ty neskutečný mrazy přežila a startovala jak má. Na autě se pokračuje, žádné dramatické změny. Zrcátka v elektricke, ještě musím dodělat vyhřívání, interiér je přečalouněný do světle šedé kůže, vypadá to dobře. A tak no. V létě mě čeká výměna palubky, sehnal jsem si černou i s airbagem u spolujezdce, a ještě chci si sehnat černý interiér a zas to bude o kus lepší. Na to že při koupi neměla ani jeden airbag, tak jich bude mít hned 4
Ale asi největší úspěch, sehnal jsem fungl nový originální GSI přední nárazník, urazil 1000km poštou
Co mám informace, tak asi poslední kus v Evropě. Takže další plán na léto je přední, zadní nárazník a lemy dát do černého lesklého laku. A taky konečně upevnit a nalakovat GSI křídlo, ale to už se táhne myslím tak ty tři roky a ještě jsem se k tomu nějak nedostal
Tak se uvidí. Tak se tu zatím mějte a zase se někdy ozvu.
BTW: Kdyby někdo chtěl přední GSI nárazník co jsem měl dlouho koupený, je nutná oprava, proto jsem si raději sehnal nový, nechtělo se mi do té opravy. Ale co jsem zjišťoval u autoklempířů, tak opravitelné to je. (
https://www.sbazar.cz/cernymartin1)