Stránka 1 z 3

hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 20 črc 2011, 16:35
od breaky
Poměrně rychle jsem dojezdil,po asi 500km s Corsou , při klidné plynulé jízdě šla teplota nečekaně do výšin,auto nejprve ztratilo výkon a po velmi krátké chvilce se uplně zastavilo.Podle prvního ohledání je voda ve válcích,takže odešla buď hlava nebo těsnění.Pokud by to byla hlava ,máte nějaké zkušenosti s opravami případně víte o jíné bez potíží?Díky

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 28 črc 2011, 22:01
od FizzBiker
to bude tesneni...

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 03 srp 2011, 22:36
od breaky
JJ vypadá to že opravdu to bylo těsnění.

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 03 srp 2011, 23:26
od FizzBiker
vzhledem k velikosti hlavy bych se celkem divil kdyby se např zkroutila nebo podobně. tesneni vim ze se oplatí nejake kvalitni např victor reinz vzhledem k tomu že je plechove doporučuju ho dat alespon na vazelinu (tenka vrstvička ne že to namažes ja maslo na chleba) a utahnout momentakem dle navodu plus ja osobne sem pridal 5Nm.

opraveno

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 03 srp 2011, 23:28
od NoX
na tesneni hlavy rozhodne zadnou vazelinu ani tmel! a nejaky experimentovani s dotahovacim momentem hlavy tak ne.
kvalitni tesneni nic takovyho nepotrebuje.

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 03 srp 2011, 23:37
od Maro
Fizzbiker... trošku ses s těma Nm cábnul ne? Při 5000Nm se dívím.. že nemáš šrouby místo na hlavě ve vaně :D :D :D
A s tím tmelem taky nesouhlasím.

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 03 srp 2011, 23:38
od FizzBiker
:lol: jasny sila zvyku s jednotkama ze stavařiny...

samozřejmě 5Nm

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 03 srp 2011, 23:41
od Maro
V poho :D

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 00:20
od knedlik
nox: jak zadny tmel? origo opel je tesneni a specialni tmel samozrejme ze to neni silikon za par kacek :roll: oplaci davaj tmel i k tesneni na vanu i ventilovy viko a samozrejme je kazdej jinej :roll:

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 00:25
od FizzBiker
hele takhle neni to prvni a ani posledni motor co sem skladal já tam mam reinze a permatex, su "zvyklý" na motory trochu jineho levelu.

viz třeba z mojeho nissanu:
CA16DE+T komprese 11:1, vysokokompresni pisty jiné vrtání, vybroušeny orovnany blok + repas hlavy, kovove tesneni pod hlavou vlasni zakazkove vyroby, 248°vačky, na klice a ojnicích ACL DURAGLIDE, nové kroužky, otočené sání, alternátor N13, T25G turbo s celohliníkovým FMIC, CATout, hříbek, ECU FizzBiker Custom Stage, custom eletrika, alterantivni zapojeni vody v chůadicim systemu, celohliníkový upraveny performance chladič z R31, sahara z R33, kryty vaček bez PCV, spojkové ovládání vyměněno za hydraulické, přitlačak setrvak lamela origo 200sx, jiné zapojení odvětrání a podtlaků, alternativně Fuel Press Regulator, sání v pravém podběhu, The Racers Edge 255l/h pump

když tohle fouká jeden bar tak věř že těsnění podpalicí je celkem klíčová záležitost. :wink:

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 10:46
od NoX
knedlik: tesneni vany a vika je neco naprosto jinyho, o tom se ani nema cenu bavit. kdyz si koupis tesneni hlavy, tak po sobe ma neco, co mi pripomina predchystany linky tmelu, ktery se pak dotazenim roztahnou. ale patlat to jen tak nejakou vazelinou, co koupis, to mi prijde dost hardcore. obzvlast ve chvili ,kdy to dotycnej nikdy nedelal, takze sance, ze pak tesneni bude vypadat jak chleba s maslem je dost vysoka.

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 11:03
od FizzBiker
pokud bys kupoval tesneni na X10XE nebo Z10XE (predpokladam ze sou stejne kdyz i v katalogu mely stejna cisla) vedel bys ze je to holý plech bez jakychkoliv silikonových "drážek", předpokladam že o motorech neco víš tak budes i vedet ze profuk holého plechového tesnení je 3-6% a to je dost, bězné tesnení (nekovové nebo s tema lepíkama) ma asi 1,5-3% pokud das plechove na vazelinu tak se dostanes na cca toho 1,5-2%, plechové s permatexem je do 1% obvykle ale do 0,5% a to je sakra rozdíl oproti holému. nemluvě o tom že to tesneni vydrží víc a déle, za další vzhledem k tomu ze mu to fouklo ta hlava nebude rovná a i kdyby tam byly jen dvě stovky tak ten plech to prostě nespolkne a nebude tam takový přitlak jak má být a třeba mezi válci je to neštěstí. proste holý plech neni žádná výhra a neni to zadny vymysl ale holá praxe.

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 11:16
od NoX
ty si fakt kus kundy, to neni mozny. divim se, ze vubec jeste corsu mas, a nenacpal si do ni nejakej ten svuj super duper hyper motor, u kteryho mas i svicky pojmenovany kazdou jinym jmenem.

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 18:37
od FizzBiker
tebe zase maminka neucila se slusne vyjadřovat že? :|

jinak trošku se zamysli, vzhledem k tomu že ty motory se serou jak na běžícím pásu nevidim duvod proč za pár korun nepomoct jeho životnosti a spolehlivosti. možná by te vic zaujalo kdybych si dal třeba ružovy neony do celeho auta nebo řešil kolikrat za týden urvu lízo protože to mam hustokrutě snížený nebo kolik ledek mam v interieru. časem možna pochopíš rozdíl mezi opelem a autem.

mimochodem kde jsi byl např když jsem shanel jak nastavit rozvody když jsi takovy machr a ja takova k... :nervozni_nehty:

Re: hlava válců 1.0 12V 43kw z10xe

Napsal: 04 srp 2011, 18:46
od NoX
jak rikam, ty si fakt kus kundy.