Sportovní úpravy motoru

Sekce šílenců,díky nímž se starej Adam Opel obrací v hrobě !!!

Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

No plastový to je celý :lol: i oběžné kolo, výpočítej si kolik motor potřebuje vzduchu při 5000 otáčkách, myslíš si že ten motůreček má takový příkon aby pomáhal a nebrzdil?Nejlepší pohon jsou spaliny :aplaus: :aplaus: :aplaus:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Z toho můžete udělat možná fén nic víc :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

spaliny? :roll: prdelky prdelky :lol:
z ceho usuzujes ze je to plastovy? u nas v praci mame uplne stejnej akorat ma 4 hranej vystup :wink: a je modrej teda :lol: no nevim proc by nemohl mit :lol: moturek o velikosti 540 ma 70560 otáček / 653W :wink: nerikam ze je to profesionalni reseni to ne :wink: ale za tu cenu cca 820kc nemuzes chtit raketoplan :wink:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

No přece výfukové spaliny :ne: Ale 653 wattů je slušný :potlesk: :potlesk: :potlesk:
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

jj takovej motorek uz neni sranda. Ja ho mam nacpanej v modelu 1:10 a musi utahnout 1,5 kg a ver mi, ze to zrychleni je fakt okamzity. S tou rychlosti vzduchu, vem si jaky odpory maji filtry. :wink:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

Ale stejně to je píčovina :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Dojed
Příspěvky: 238
Registrován: 30 srp 2007, 15:33
Bydliště: Branka u Opavy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dojed »

hoši nevite o turbu co by se dalo dat do 1.7D?
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

No dávaj z Iveca
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

z iveca chci možná páchat já,páč v práci máme nějaký "napůl v prdeli"...ale ke sportovním úpravám,prej se do GSi dávaj tyhle lamely :?:

http://i23.ebayimg.com/05/i/000/c4/1d/c97d_2.JPG
25DT
dark.key
Příspěvky: 4
Registrován: 29 pro 2007, 16:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

nejaky preplnování

Příspěvek od dark.key »

zdravim, hledam nejaky reseni na upravu motoru a napadlo me preplnovani (viz inspirace u novyho twinga ktery ma na 1,2 obsahu 100 koniku) tak me napadlo, ze se delaj i naftaky 1,5td tak vzit vejfuk a turbo z nej a udelat vyvod a sani cely novy na my 1,2. stejnak kdyz budu predelavat cely benzinovy potrubi tak proc se nepodivat i na tohle. :wink: a nebo me napadl vysokoobratkovej kompresor na elektriku,ale problem by byl v regulaci tlaku vzduchu pri nizkejch otackach ale ma to vyhodu na technicky - jenom se odpoji napajeni a prepoji se sani, zatim se mi nestalo ze by mi prohlizeli motor. a jeden z mala problemu co me trapi je, ze nevim jak si poradi hlava s vyssima tlakama. vymenu motoru, odlehcovani setrvacniku, uprava vacky a lesteni fakt vubec neplanuju.
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Tak to bude vědět Erik :lol: :lol:
Uživatelský avatar
lubo87
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 705
Registrován: 04 pro 2007, 20:12
Bydliště: levice

Příspěvek od lubo87 »

tak taato teema my sadla,prave som sa chcel aj ja spiitat co by sa dalo take upravit na mi karburatorovej 1,2 aby to trocha viic slapalo.rozmyslam na odlahcenym zotrvacnika,ostrou vackou a taky nejak vylestit sacie kanaly a to je asi vse,na kolo by vysla tato investicia? :roll:
corsa 1,2eco 33kw,séria.ZIAL BOHU
sound:JVC+dialkovy ovladac:-)
kola:diskove 13''+puklice
dark.key
Příspěvky: 4
Registrován: 29 pro 2007, 16:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

přeplňování

Příspěvek od dark.key »

zdravim, jak sem tady uz psal o tom turbu, tak sem zkoumal tatovu astru a uvedomil jsem si ze turbo potrebuje mazani. newite nekdo nejakej zpusob jak by se dalo udelat mazani turba, asi pravdepodobne zavisly na celym mazacim okruhu, a stim take nastava otazka, kolik sakra turbo potrebuje oleje na mazani? jestli moc, tak to rovnou motor zalejt celej olejem a poohlidnout se po zpusobu jak to lip uchladit a zvysit rychlost obehu oleje. poradte proism nekdo... ocenim kazdy napad
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

ale jsou i turba který se ojejem nechladěj
I German Style !
dark.key
Příspěvky: 4
Registrován: 29 pro 2007, 16:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

přeplňování

Příspěvek od dark.key »

to Svoby: teoreticky by se turbo melo chladit nasavanym vzducem, ale hlavne se olejem maze, coz muze bejt problem protoze musis naleznout zpusob jak tomu turbu (myslim tim napasovani na benzinak) privedes mazani, a zase abych to resil tak ze vezmu dve hadice a udelam nadrzku s olejem a daval tam nejaky malynkaty cerpadylko je hloupost, nejsem modelar a tohle neni letadylko (ikdyz jestli se povede realizace a bude to fungovat tak to letadlo bude :twisted: ). a mazani je pro me obzvlaste dulezite, po te co byl sem u toho kdyz se to otcovo upraveny rozlomilo vejpul a nasalo to do do motoru tak 1,5 litru voleje a dal do vejfuku a dasi 1l si v pohode dotekl do chladice stlacenyho vzduchu. byla legrace to cistit.
Odpovědět