problem s C20XE
- severa90
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23 čer 2010, 15:53
- Bydliště: Ústí nad Labem
problem s C20XE
ahoj cozáci..chtel bych se zeptat.. mam nacpanej v corse motor C20XE vse bezi uz tak pul roku bez problemu ale ted se naskytl problem se kterym si nevim rady..motor za studena jede normalne a po nejake dobe ( mylsim si ze ta doba odpovida zahrati motoru) zacne ve vysokych otackach cukat a nejde za plynem! proste mate pedal az an zem a auto nic naopak se zacne dusit do ty doby nez to samo od sebe chcipne..myslel jsme ze to bude cerpadlo (delalo divne zvuky-nebzucelo ale vynechavalo zvuk bzuceni) takze jsem si ymslel ze odchazi a netlaci benzin diky cemu motor zhebne,cerpadlo sjem vymenil a problem je stejny..pak me napadlo zda by to nemohlo bejt cidlo teploty! to sjem dnes vymenil a porad to dela..prosim o radu kdo ma s timhle uz nejake zkusenosti nebo dokonce zkusenosti s timto motorem a problemem..dekuju za odpovedi
zbesila corsa---c20xe
- petanek192
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 2094
- Registrován: 19 črc 2007, 23:25
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s C20XE
myslim ze svice mel sem obdobny problem pri ohrati motoru my zacal motor pri vysich otackach pocukavat me to vyresili kabeli dal sem nove a mam klid skus toto kazdopadne az na to prijdes tak to sem napis rad se dovim cim to bylo . jinak to cidlo skus jeste jedno pac jesli bylo nove tzn neodskousene tak muze byt v p..i take ... (ma skusenost) hodne zadru
Definice saabu:Bez rychlosti není adrenalin,a bez adrenalinu není odvaha,bez odvahy není láska
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
Saab 2,3Turbo AERO 250ps audio HARMAN KARDON
- severa90
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23 čer 2010, 15:53
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: problem s C20XE
svice me nenapadly..hele zkusim to...kazdopadne az to vyresim urco se podelim D
zbesila corsa---c20xe
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s C20XE
spíš bych to viděl na ty svíčky, jelikož to má souvislost s teplotou.. myslím že kabely by to dělaly porád
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
- Petr_Corsa A+B
- Příspěvky: 459
- Registrován: 17 čer 2010, 15:03
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s C20XE
To severa90: chlape, kabely odporově proměř, za to nic nedáš, určitě bych je neměnil bez proměření, na svíčky se mrkni na odtrh a jak vypadají, však víš, jestli nejsou uchlastaný, taky bych se mrknul na škrtící klapku, vím, že to není co v závislosti na studeném a teplném motoru, ale přezto, ta když je zasviněná, dokáže natropit starosti. Taky mě napadla lambda sonda, ta už s teplotou co dočinění má, začne pracovat až po zahřátí, ale to by začalo dělat dřív než po prohřátí motoru... Ale zkusil bych jí odpojit, teoreticky by se mělo ukázat, jestli s tím má co dočinění. Jak jsi psal o tom čerpadlu, to by mělo dělat neplechu hned zastudena, dokonce by jsi možná motor ani nenahodil.
Moje rady jsou jen všeobecné, s motorem C20XE zkušenosti bohužel nemám.
Petr
Moje rady jsou jen všeobecné, s motorem C20XE zkušenosti bohužel nemám.
Petr
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Re: problem s C20XE
hod to na diagnostiku at vis jak je na tom cidlo teploty me kecalo o 40 stupnu a delalo mi to podobny bejkarny
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°