Kontrolka vady elektroniky a nefunkčnost otáčkoměru.
Napsal: 21 kvě 2012, 16:45
Jakožto nováček zdravím všechny zde přítomné a hned ze startu mám dotaz.
Poslední dobou se mi stává,že za jízdy motor zakucká,rozsvítí se kontrolka vady elektroniky a přestane fungovat otáčkoměr,ale ne pokaždé.Pokud se to stane za jízdy,motor si jen cukne a šlape dál,ale pokud někde stojím,motor zhasne a naskočí až po několikerém pokusu o nastartování.Otáčkoměr někdy naskočí.Někdy ne.
Pročetl jsem zdejší fórum odshora dolů a zpět,ale podobný problém krom problémů s váhou vzduchu jsem nenašel.Motor jinak táhne jak má,vytáčí se bez problémů až do nebes,spotřeba je pořád stejná,tj. nízká
.Než vyrazím na diagnostiku,ptám se tady,jestli to není závada která se tady už řešila (..a vyhledávání to nenašlo) a vyřešila. Je to CORSA C 1,2 55 kw. 2001
Předem dík.
Edit:Problém se vyvíjí.Dnes opět auto zacukalo,poskočilo,rozsvítila se kontrolka "auta s klíčkem",opět přestal fungovat otáčkoměr.Změna byla ta,že po zastavení a vypnutí motoru,kontrolka "auta s klíčkem" zhasla,ale pro změnu se rozvítila kontrolka emisí (takové to čerpadlo,nebo blok motoru-dle fantazie
) Normálně bych s tím už nejezdil,ale jelikož mi auto slouží k dopravě do práce,musel jsem dnes vyjet a zajistit si jiný samohyb na dobu opravy.Na diagnostiku jsem už objednaný.
Edit2:Auto je po diagnostice a problém byl ve vadné lambda sondě a "poblázněném" snímači otáček.Důvod, proč odešly víceméně naráz dva "geräty" je neznámý,ale mechanik to vidí na iniciativního blba v bazaru,který v touze vylepšit stav auta umyl motor........
Doufám že diagnóza byla správná a teď už bude Oplík sloužit tak jak má.
PS: Je fajn si takhle postupně odpovědět na svůj dotaz......
Poslední dobou se mi stává,že za jízdy motor zakucká,rozsvítí se kontrolka vady elektroniky a přestane fungovat otáčkoměr,ale ne pokaždé.Pokud se to stane za jízdy,motor si jen cukne a šlape dál,ale pokud někde stojím,motor zhasne a naskočí až po několikerém pokusu o nastartování.Otáčkoměr někdy naskočí.Někdy ne.
Pročetl jsem zdejší fórum odshora dolů a zpět,ale podobný problém krom problémů s váhou vzduchu jsem nenašel.Motor jinak táhne jak má,vytáčí se bez problémů až do nebes,spotřeba je pořád stejná,tj. nízká

Předem dík.
Edit:Problém se vyvíjí.Dnes opět auto zacukalo,poskočilo,rozsvítila se kontrolka "auta s klíčkem",opět přestal fungovat otáčkoměr.Změna byla ta,že po zastavení a vypnutí motoru,kontrolka "auta s klíčkem" zhasla,ale pro změnu se rozvítila kontrolka emisí (takové to čerpadlo,nebo blok motoru-dle fantazie

Edit2:Auto je po diagnostice a problém byl ve vadné lambda sondě a "poblázněném" snímači otáček.Důvod, proč odešly víceméně naráz dva "geräty" je neznámý,ale mechanik to vidí na iniciativního blba v bazaru,který v touze vylepšit stav auta umyl motor........

Doufám že diagnóza byla správná a teď už bude Oplík sloužit tak jak má.
PS: Je fajn si takhle postupně odpovědět na svůj dotaz......
