Stránka 2 z 2

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 07 zář 2014, 23:18
od petanek192
Ja bych taky zalital ale na saabu mam do vanoc kopec prace a s vectrou bych se neodvazil proste nafta na zavody nejni ....

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 08 zář 2014, 14:26
od Gooder
Ale to není jen o deskách. Pěkný záhul dostanou i kotouče. Být to jen desky, tak to neřeším, ale kupovat předek i zadek komplet nový se mi nechce :D

Já bych asi nejprve chtěl na nějaký kurz sportovní jízdy atp :)

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 08 zář 2014, 16:52
od Korrpi
origo desky a kotouče stojej pár kaček :lol: :lol:

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 26 pro 2014, 22:22
od Tiger.s
byl jsem s tigrou kdysi. není to jen o brzdách.
Počítej s novejma brzdama i po okruhu. A hlavně olej před okruhem a pak po okruhu. Brzdovka to samí . :D

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 28 pro 2014, 07:24
od Gooder
Tak s tím počítám :) Ale pokud koupíš kvalitní brzdy a brzdovku, tak po každém výletu to měnit nemusíš. Ale zase to stojí minimálně 2-3x tolik, co stojí obyčejné :D

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 28 pro 2014, 11:36
od Tiger.s
Když si to myslíš :D
Pokud chceš na okruhu vymáčknout z brzd maximum tím pádem i z auta. Tak počítej tím že to prostě odpálíš .Brzdovku na tom kruhu uvaříš. Viděl jsem tak zkroucený brzdy že ty auta nemohli odjet a měnili se kotouče a desky přímo za depem,

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 29 pro 2014, 12:52
od petanek192
Spravny zavodni nebrzdí :-)

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 29 pro 2014, 14:18
od Tiger.s
Dobře to je taky názor :banan: :wink:

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 29 pro 2014, 16:37
od Gooder
Tigers: Ono než z auta a brzd vymáčknu maximum, tak to bude taky trochu trvat. Nemůžu vletět na okruh a jet hned pilu :D V běžném provozu chování auta moc nezjistím, takže první výlety na okruh by byly spíš poznávací(trať i auto). Takže to bylo myšlené spíš na tenhle styl jízdy na okruhu a myslím si, že brzdy typu Black Diamond, EBC Turbogroove, AP Racing, M-Tech, Zimmermann Formula Z s tím nebudou mít problém. Třeba ty Black Diamond se dají rozžhavit do ruda a můžeš s nimi jezdit dál. Věc druhá je cena, kdy za sadu na přední nápravu dá člověk i přes 10 tisíc(seriové seženeš do 2000Kč). Myslím si, že i nějaká sportovní/závodní brzdovka počáteční jízdy na okruhu vydrží. Ale vyměnit olej a brzdovku je asi to nejmenší a nejlevnější na celém výletu :D

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 29 pro 2014, 20:16
od petanek192
Chtel sem napsat zavodnik :-)

Vsak ja vam to na jare snad predvedu stale ta ma laska je na zdvizi .... Aspoň se neomackaj gumy :-)

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 29 pro 2014, 20:18
od Tiger.s
Dobrá. Ale už tu vidím někoho kdo ty brzdy na autě má. Nebudu je dávat ani já natož někdo kdo tu má 90-110koní.
A jen pro info zimmermany bych do toho vůbec netahal natož na okruh :D

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 30 pro 2014, 01:17
od Gooder
Proč by ne, třeba někdo takový tu bude. Na Corsu to bude podle mě i levnější. Až budu mít auto po technické stránce v pořádku, tak chci dát 4pístky Brembo nebo AP Racing a k tomu už nějaké lepší kotouče a desky. U desek padne nejspíš volba na nějaká Feroda DS. Jinak vím, že Zimmermanny Sport jsou nic moc. K těm Formula Z jsem moc info nenašel, ale myslel jsem, že když jsou dvoudílné a na moje auto stojí cca 14tisíc(čili 4x dražší), tak že něco vydrží :D Každopádně tohle je hudba budoucnosti, teď řeším školu a jiné věci na autě(podvozek, výfuk, vačky), takže to je daleko :)

Dobré ohlasy jsem slyšel a četl na ty EBC TurboGroove a DS2500. Ty EBC se dají sehnat o dost levněji oproti jiným značkám, co jsem výše jmenoval.

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 30 pro 2014, 19:22
od Tiger.s
Měl jsem ds 2000 brzdili užasně ale moc nevydželi .
Vidíš to si kup když na to máš to je jednoduchý . mě stačí brzdy z tubra/v6/saab protože corsa snima šla pomalu na přední a to mi stačí :D

Re: Dny pro veřejnost na okruzích

Napsal: 31 pro 2014, 07:39
od Gooder
DS2000 byly myslím homologované a nahradily je DS2500. DS2500 a vyšší stupně Ferodo DS jsou bez homologace pro běžný provoz a jsou určeny spíše na okruh, takže je možné, že tam nějaký pokrok bude. Ale hlavně je u takových brzd důležité správné zajetí. Každopádně s nimi vlastní zkušenost zatím nemám, takže bych měl šoupat nohama :D

U Corsy nepopírám, že stačí takové brzdy. Podle mě jsou dostačující i ty z Astry GSi, případně z Calibry Turbo(čili i ten Saab podle rozměrů kotouče na Autokelly), ale to už je asi opravdu dost na Corsu. Já už Corsu dávno nemám, u mě se jedná o jiné auto a seriové brzdy jsou už na hraně. A když na to mám... No chvíli to bude trvat :D ale pokud chci upgrade brzd, tak víceméně jinou možnost nemám(ani levnější možnost není). Na Corsu bych 4pístky nerval, na tu její váhu podle mě zbytečnost :)