Stránka 2 z 2
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 07 zář 2014, 23:18
od petanek192
Ja bych taky zalital ale na saabu mam do vanoc kopec prace a s vectrou bych se neodvazil proste nafta na zavody nejni ....
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 08 zář 2014, 14:26
od Gooder
Ale to není jen o deskách. Pěkný záhul dostanou i kotouče. Být to jen desky, tak to neřeším, ale kupovat předek i
komplet nový se mi nechce
Já bych asi nejprve chtěl na nějaký kurz sportovní jízdy atp
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 08 zář 2014, 16:52
od Korrpi
origo desky a kotouče stojej pár kaček
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 26 pro 2014, 22:22
od Tiger.s
byl jsem s tigrou kdysi. není to jen o brzdách.
Počítej s novejma brzdama i po okruhu. A hlavně olej před okruhem a pak po okruhu. Brzdovka to samí .
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 28 pro 2014, 07:24
od Gooder
Tak s tím počítám
Ale pokud koupíš kvalitní brzdy a brzdovku, tak po každém výletu to měnit nemusíš. Ale zase to stojí minimálně 2-3x tolik, co stojí obyčejné
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 28 pro 2014, 11:36
od Tiger.s
Když si to myslíš
Pokud chceš na okruhu vymáčknout z brzd maximum tím pádem i z auta. Tak počítej tím že to prostě odpálíš .Brzdovku na tom kruhu uvaříš. Viděl jsem tak zkroucený brzdy že ty auta nemohli odjet a měnili se kotouče a desky přímo za depem,
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 29 pro 2014, 12:52
od petanek192
Spravny zavodni nebrzdí
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 29 pro 2014, 14:18
od Tiger.s
Dobře to je taky názor
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 29 pro 2014, 16:37
od Gooder
Tigers: Ono než z auta a brzd vymáčknu maximum, tak to bude taky trochu trvat. Nemůžu vletět na okruh a jet hned pilu
V běžném provozu chování auta moc nezjistím, takže první výlety na okruh by byly spíš poznávací(trať i auto). Takže to bylo myšlené spíš na tenhle styl jízdy na okruhu a myslím si, že brzdy typu Black Diamond, EBC Turbogroove, AP Racing, M-Tech, Zimmermann Formula Z s tím nebudou mít problém. Třeba ty Black Diamond se dají rozžhavit do ruda a můžeš s nimi jezdit dál. Věc druhá je cena, kdy za sadu na přední nápravu dá člověk i přes 10 tisíc(seriové seženeš do 2000Kč). Myslím si, že i nějaká sportovní/závodní brzdovka počáteční jízdy na okruhu vydrží. Ale vyměnit olej a brzdovku je asi to nejmenší a nejlevnější na celém výletu
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 29 pro 2014, 20:16
od petanek192
Chtel sem napsat zavodnik
Vsak ja vam to na jare snad predvedu stale ta ma laska je na zdvizi .... Aspoň se neomackaj gumy
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 29 pro 2014, 20:18
od Tiger.s
Dobrá. Ale už tu vidím někoho kdo ty brzdy na autě má. Nebudu je dávat ani já natož někdo kdo tu má 90-110koní.
A jen pro info zimmermany bych do toho vůbec netahal natož na okruh
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 30 pro 2014, 01:17
od Gooder
Proč by ne, třeba někdo takový tu bude. Na Corsu to bude podle mě i levnější. Až budu mít auto po technické stránce v pořádku, tak chci dát 4pístky Brembo nebo AP Racing a k tomu už nějaké lepší kotouče a desky. U desek padne nejspíš volba na nějaká Feroda DS. Jinak vím, že Zimmermanny Sport jsou nic moc. K těm Formula Z jsem moc info nenašel, ale myslel jsem, že když jsou dvoudílné a na moje auto stojí cca 14tisíc(čili 4x dražší), tak že něco vydrží
Každopádně tohle je hudba budoucnosti, teď řeším školu a jiné věci na autě(podvozek, výfuk, vačky), takže to je daleko
Dobré ohlasy jsem slyšel a četl na ty EBC TurboGroove a DS2500. Ty EBC se dají sehnat o dost levněji oproti jiným značkám, co jsem výše jmenoval.
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 30 pro 2014, 19:22
od Tiger.s
Měl jsem ds 2000 brzdili užasně ale moc nevydželi .
Vidíš to si kup když na to máš to je jednoduchý . mě stačí brzdy z tubra/v6/saab protože corsa snima šla pomalu na přední a to mi stačí
Re: Dny pro veřejnost na okruzích
Napsal: 31 pro 2014, 07:39
od Gooder
DS2000 byly myslím homologované a nahradily je DS2500. DS2500 a vyšší stupně Ferodo DS jsou bez homologace pro běžný provoz a jsou určeny spíše na okruh, takže je možné, že tam nějaký pokrok bude. Ale hlavně je u takových brzd důležité správné zajetí. Každopádně s nimi vlastní zkušenost zatím nemám, takže bych měl šoupat nohama
U Corsy nepopírám, že stačí takové brzdy. Podle mě jsou dostačující i ty z Astry GSi, případně z Calibry Turbo(čili i ten Saab podle rozměrů kotouče na Autokelly), ale to už je asi opravdu dost na Corsu. Já už Corsu dávno nemám, u mě se jedná o jiné auto a seriové brzdy jsou už na hraně. A když na to mám... No chvíli to bude trvat
ale pokud chci upgrade brzd, tak víceméně jinou možnost nemám(ani levnější možnost není). Na Corsu bych 4pístky nerval, na tu její váhu podle mě zbytečnost