Řadící páka

Témata zabývající se vnitřkem vozu včetně topení.
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Řadící páka

Příspěvek od jamal.jefries »

Čauves může to bejt jenom pár věcí mimo převodovku :-) buď je K.O. gumovej kroužek kterej je přimo na řadící páce č.7 (čísla dílu 90250175 738789) nebo to může bejt v mechanismu co je na obrázku č.2.Je to mechanismus řazení ve kterym jsou silonový pouzdra který jsou prostě po pár letech K.O. Tady máš odkaz na opravnou sadu :-) http://www.autokseft.cz/ORIGINAL-IMPERI ... 4-nd599182
Výměna obou těhle dílů tě v materiálu výjde tak na 500 a to řazení bude buď v pohodě nebo o 80% lepší tomu věř.No a jestli tohle nepomůže tak bude K.O. kulisa v převodovce a to už je dražší záležitost ale začal bych timhle :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Darkover
Příspěvky: 35
Registrován: 03 led 2014, 21:44

Re: Řadící páka

Příspěvek od Darkover »

Luxusní odpověď, díky.
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Řadící páka

Příspěvek od jamal.jefries »

nemáš zač :-)
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Darkover
Příspěvky: 35
Registrován: 03 led 2014, 21:44

Re: Řadící páka

Příspěvek od Darkover »

Tak jsem to konzultoval s mechanikem... no asi se mu do toho ani nechtělo zrovna (ten výraz... omg), ale řekl mi, že si myslí, že to nepomůže, páč to má nalítáno 280k (možná). Třeba mám problém s cvakáním, že hydroštely, ale seřídit to nejde, protože hřídel je hnutá (nezlobte se na něj za můj případný nepřesný přepis) a takové věci asi nepořeším.

Chtěl jsem tomu autu dát nějakou generálku, ale všechno je drahý jak prase, tj. kdybych to povyměňoval, mám mladší auto.
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Řadící páka

Příspěvek od jamal.jefries »

a co to máš za motorizaci? hydrostřely jsou samy stavitelny takže jestli jsou k.o. tak jedině vyměnit což není levná záležitost no a hnutá hřídel?jako vačková?to je nějaký fakt divný :-) spíš se mu do toho nechce i když je to práce asi na hodinku to řazení :-) :-)
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Darkover
Příspěvky: 35
Registrován: 03 led 2014, 21:44

Re: Řadící páka

Příspěvek od Darkover »

Jo, jo nechce se mu :D Však on se mi ozve, až nebude mít do čeho píchnout xD

Takhle z hlavy to je X12XE ta 33kW verze, těžko říct, auto je trochu skládaný z různých vraků asi :D Jsem se právě ptal na to seřízení hydroštelů a bylo mi řečeno, že problém je ve vůli/stáří.

EDIT: jo jo, chyba... X12SZ :D
Uživatelský avatar
jamal.jefries
Příspěvky: 2067
Registrován: 12 led 2011, 09:17
Bydliště: Varnsdorf

Re: Řadící páka

Příspěvek od jamal.jefries »

jj takže klasika 1.2 8v no tam už nejdou štelovat vůle jako na starejch motorej jsou tam hydrostavy.jeden stojí 92kč http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/22 ... 420001410/ takže zhruba 800kč za ně :-) k tomu nový vahadla jedno stojí 70 kč http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/22 ... 422003910/ takže nějakejch 560kč a k tomu nový tlačný podložky 28kč za jednu http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/14 ... ein-02999/ takže kolem 220kč když to sečteš tak 1580kč a motor si bude ševelit jak zamlada.a jelikož těhle motorů je všude po vrakovištích milión a kdyby byla vydřená vačka nebo domek vačky tak to seženeš do 500kč za oboje.takže materiál v nejhoršim případě 2000 kč a za práci bych víc jak 1000kč nedal protože je to práce tak na 3 hodinky.Je fakt že kdyby se musel měnit domek vačky tak to máš zase těsnění pod hlavu a šrouby ale nevěřim tomu ani z poloviny že ten bude k.o. :-) :-) :-)
Obrázek
Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
Odpovědět