corsa 2,0 16v
Moderátoři: Lukkas, nezdvorak, Arci
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20 pro 2012, 20:27
Re: corsa 2,0 16v
MGLORE dekuji ti ze si mi napsal co na to potrebuji....chci s tim jezdit okruhy v hradci na czechringu....mel jsem skodu 130 la...a uz netouzim se cv tom porad vrtat-...hele myslis ze je to dobrej plan dat to na karburatory??
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20 pro 2012, 20:27
Re: corsa 2,0 16v
nevite nahodou koli corsa Bzhruba vazi?? ja jen kolik z toho budu muset vyrezat....
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: 04 dub 2012, 21:41
Re: corsa 2,0 16v
bez motoru a kapalin snad něco kolem 800 kilo tuším +/- ..
- Haniz
- Příspěvky: 338
- Registrován: 31 črc 2008, 22:49
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
Re: corsa 2,0 16v
no corsa 1.2 820kg ten motor vazi 85kg
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- svaja
- Příspěvky: 45
- Registrován: 04 čer 2010, 16:07
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: corsa 2,0 16v
já mam přestavěnou tigru na 2,0GSI a je v tom odhaduju tak 100.tis. a už bych do toho znovu nešel svezení pěkný, ale tý práce času, a vymejšlení (jak už psali kluci) ale hodně štěstí ať se to povede
můj život měří jen 400 metrů ...
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: corsa 2,0 16v
C20xe s prevodovkou f20 (ta vydrzi nejvic) vazi skoro 140 Kg, tj. narust minimalne o 60 kg oproti jakkekoliv
standrartni motorizaci.
Corsa se da vykuchat neco nekam k 700 kg+.
Kompletni navod na c20xe:
http://www.vauxhall-sport-forum.com/php ... -t106.html
Karbce samotny moc smysl nemaj, ale prestavuje se na ne normalne, taze no problemo. Pokud chces stavet i motor, tak doporucuji coscast hlavu (ne gm),
pisty na zvyseni kompresniho pomeru na nejakejch 11-1.5 ku 1.
Tyhle motory vydrzi kompresi, ale otacky bez uprave ne!
Pokud nechas seriovou olejovou pumpu,
tocit maximalne 6500 otacek. Pokud chces jit k 7T a vis, musis dat olej. pumpu z z20le(t,h,r) a upravenou nasosku oleje
k tomu - ta vydrzi dlouhodobe 8T rpm. od 7t trvale vic nevydrzi hydra, musis dat pevne zdvihatka.
Na 100 procent vymenit srouby v ojnicich za vysokopevnostni (arp), pro klid duse i na hlavnich loziskach.
Suma sumaru za rozumne penize se da z c20xe podojit max. 190 poniku, cokoliv vic uz stoji majlant.
Setrvaky jsou 2 typy - flat a pot ( plochej a vana), flat (early type) se da stocit nekam k 4.5 kg.
(na typ setrvaku bacha pri koupi spojky).
Prevodovku shanej f16, f18 nebo f 20 se stalym prevodem 3.74 a kratsim...(dela se i 3.94) a hlavne kratkou! (cr),
ne wr ( wr, w, jsou ekonomicky verze, delsi kvalty dal od sebe - nizsi spotreba, horsi zrychleni.)
Kde takovou prevodovku sehnat najdes tady:
http://www.opel-infos.de/
- nahore zalozka technik - getriebe - 5 kvalty..... - zrovna nekdo rozprodava na bazosi calibru 4x4 s c20xe..
idealni darce na prevodovku (f20, 3.72).
Vacice jsou samostatne tema.
JInak ekonomicky to ani na okruh smysl nema ....i kdyz udelas vse sam pod 20t se nedostanes...
Lepsi imho koupit f astru uz v gsi ( c20xe) a za usetreny peniz odlehcit a upravit motor....
standrartni motorizaci.
Corsa se da vykuchat neco nekam k 700 kg+.
Kompletni navod na c20xe:
http://www.vauxhall-sport-forum.com/php ... -t106.html
Karbce samotny moc smysl nemaj, ale prestavuje se na ne normalne, taze no problemo. Pokud chces stavet i motor, tak doporucuji coscast hlavu (ne gm),
pisty na zvyseni kompresniho pomeru na nejakejch 11-1.5 ku 1.
Tyhle motory vydrzi kompresi, ale otacky bez uprave ne!
Pokud nechas seriovou olejovou pumpu,
tocit maximalne 6500 otacek. Pokud chces jit k 7T a vis, musis dat olej. pumpu z z20le(t,h,r) a upravenou nasosku oleje
k tomu - ta vydrzi dlouhodobe 8T rpm. od 7t trvale vic nevydrzi hydra, musis dat pevne zdvihatka.
Na 100 procent vymenit srouby v ojnicich za vysokopevnostni (arp), pro klid duse i na hlavnich loziskach.
Suma sumaru za rozumne penize se da z c20xe podojit max. 190 poniku, cokoliv vic uz stoji majlant.
Setrvaky jsou 2 typy - flat a pot ( plochej a vana), flat (early type) se da stocit nekam k 4.5 kg.
(na typ setrvaku bacha pri koupi spojky).
Prevodovku shanej f16, f18 nebo f 20 se stalym prevodem 3.74 a kratsim...(dela se i 3.94) a hlavne kratkou! (cr),
ne wr ( wr, w, jsou ekonomicky verze, delsi kvalty dal od sebe - nizsi spotreba, horsi zrychleni.)
Kde takovou prevodovku sehnat najdes tady:
http://www.opel-infos.de/
- nahore zalozka technik - getriebe - 5 kvalty..... - zrovna nekdo rozprodava na bazosi calibru 4x4 s c20xe..
idealni darce na prevodovku (f20, 3.72).
Vacice jsou samostatne tema.
JInak ekonomicky to ani na okruh smysl nema ....i kdyz udelas vse sam pod 20t se nedostanes...
Lepsi imho koupit f astru uz v gsi ( c20xe) a za usetreny peniz odlehcit a upravit motor....
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 črc 2010, 21:06
- Bydliště: Nýdek
Re: corsa 2,0 16v
Já stavěl corsu c20xe a suma sumarum mě vyšla už na nějakých 130tis. a jsem na nějakých 180hp. Podruhé v životě už bych to nedělal a raději koupil hotovou corsu z DE. Ikdyž vyjde s přepisem a dovozem na nějakých 100tis. furt je to levnější,rychlejší a nemusí člověk nad ničím přemyšlet,jen jezdit. Já ji stavěl 2,5 roku. A ještě furt není hotová,aby vyhrávala. Mluvím o samosforu, 4-klapka. Takže asi tak....
Opel Corsa B GSi s motorem c20xe,sací domek Friedrich,chip,ostré váčky Lexmaul,nerez potrubí = 164PS ( na brzdě )