Stránka 1 z 2
Prosím zkušene o radu
Napsal: 26 pro 2012, 20:41
od webi
Chci poprosit zkušene o radu,chci pro manželku kupovat corsu bud to s motorem 1.0 nebo 1.2 vic ne.Ktery motor byste mi doporučily a ktery ma řešene rozvody řetězem?Na co si dat pozor atd....
Pokud už tady takove tema je předem se omlouvam a poprosim o přesunuti mockrat děkuji a diky za odpovědi Martin
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 26 pro 2012, 21:09
od shanti
Určitě bych šel do 1.2 16V, a určitě ne 1.0 (rozvod řetězem, kterej se brzy vychodí) hodně problémovej motor, hodně je tu o něm napsáno.
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 26 pro 2012, 22:29
od jamal.jefries
určitě 1.2 8v nebo 16v jak napsal shanti 1.0 je hodně problémovej motor

Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 26 pro 2012, 23:31
od Co-RS-ák
1.2 8V fakt žádná raketa a spotřeba kolem 6,5-7l /100 radši 16V
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 26 pro 2012, 23:45
od MAMBO
proč je problemovy 1.0 ? oproti 1.2, 1.4 16V?
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 27 pro 2012, 12:29
od Smithy
Problemovej motor

a to rika ten, kdo s tim v zivote nejel
Mam to 4 a pul roku a za tu dobu odesla vodni pumpa a 2x cidlo tlaku oleje, akorat az ted se vysralo tesneni ventilu nebo vstrik, to jeste nevim, ale tohle se muze stat u jakykoliv motorizace
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 27 pro 2012, 15:32
od MAMBO
Proc to tak odchazi to cidlo tlaku oleje? Taky jsem to tedka menil.
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 27 pro 2012, 15:46
od Smithy
Je to nejaka slabost, dokonce to do ted opel neodstranil a odchazi to i v decku
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 27 pro 2012, 15:50
od MAMBO
On prej ten novy origo je tedka o něco lepsi, tak jsem zvedav co na tom pravdy
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 29 pro 2012, 19:02
od webi
Díky moc všem za rady a ktery ten z motoru ma ten řetěz?Oba dva nebo jen ta 1.0
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 29 pro 2012, 19:25
od Hanes
Řetěz má jen ta 1.0.
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 29 pro 2012, 22:52
od preludak
Ber 1.2 8v-Jednoduchý motor na kterém se namá co pokazit.Rozvody stojí pár korun a jak se trhnou tak se nic neděje.Je trochu línější oproti 16V ale pokud to máš pro manželku tak to je ok.
1.2 16v-je na tom o něco líp ale co se na něm nejvíc mění je váha vzduchu a egr.
1.0- nebrat.Jedním slovem katastrofa.Nejčastější závady:váha vzduchu (starlain a spol na něm fungují pár dnů pokud bys chtěl druhovýrobu)egr,krokový motorek,čidlo oleje a pak hlučné řetězové rozvody.
Vím o čem mluvím.Dělám v oplu

Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 30 pro 2012, 03:15
od vaneon
řetěz má i 1.2 16v

Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 30 pro 2012, 11:07
od NoX
taky nechapu, co je spatneho na 1.0 12v.... typ z10xe... nam se na motoru za 75 tisic km, co ma auto najeto, jednou menilo cidlo tlaku oleje a svicky... jinak vubec nic nebylo potreba...
a rozvody ma jak 1.0 12v tak 1.2 16v delane retezem.... a napsat, ze rozvod retezem se brzo vychodi je hrozna chujovina....
Re: Prosím zkušene o radu
Napsal: 30 pro 2012, 22:11
od preludak
Pokud to má 75t od novoty tak to jo ale počkej až budeš mí tak cca 120 a víc.To se pak začnou dít věci ale taky záleží jak se majitel stará a jaké trasy se sním jezdí.To dovede udělat hodně.
Jo a zapomněl jsem u litrovky napsat KATALYZÁTOR.Strašně rád praská hned nahoře jak začíná kat.