Stránka 1 z 2
vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 17:38
od Dejna
Prosím o radu, moje C14NZ je rozežraná (po městě 10l a mimo 8l) a ještě ke všemu má vysoké volnoběžné otáčky. Dán nový krokáč, lambda, vzduch. filtr, svíčky, kabely, překontrolovány podtlak. hadičky a nic se nezměnilo. Pořád je to stejný.... PROČ?!? Co může být špatně?
Re: vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 17:43
od sipek
mám úplně to samý! ten samej motor, ten samej problém..

měnil jsem celou tu elektroniku okolo klapky a pořád mám vyšší otáčky a ECU mi píše chybu 35 (nesprávný počet kroků na krokáči)...

...už se jen modlím aby to bylo jen tou zimou

Re: vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 20:27
od Hgi

to zase ta moje

jela rano na 3 valce... a to jsem si rikal, ze mam zlatej motor, na kterym se nic nesere... picni opel, nejradsi bych do toho kopl. Kdyz opravim jednu vec, vysere se za chvilu druha a tak furt dokola.
Re: vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 20:31
od sipek
to znám

já už mám druhej motor a taky z něj chčije olej

D a to si to bejvalej majitel pochvaloval jak mu to nežere olej ani vodu

D .. vodu ne, to je fakt, ale olej prosakuje těsněním pod hlavou

.. stejně jako předtím.. já už nevím co do toho mám lejt

novej 10w-40 originál GM a stejně to prosakuje

Re: vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 20:42
od Hgi
olej mi to nastesti nezere (zatím), najel jsem ted za zimu cca 6000 Km a nedolil jsem tam ani kapku. Oleje je tam furt stejne, akorat proste nechapu, co se tomu debilnimu motoru rano delo, ze to cukalo a nechtelo jet.
No uz aby bylo jaro, uz me to nebavi to pocasi. Venku se neda nic delat a clovek je akorat nasranej z toho vseho

Re: vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 20:46
od Dejna
Mám tento víkend vyměněnej motor- kompletně přetěsněnej, nové dříky vetilů, vodní pumpu, rozvody a termostat. Povolen dorazovací šroub na škrtící klapce a stejně má vysoké otáčky. Nějaké návrhy?

Re: vysoké otáčky
Napsal: 25 úno 2013, 21:47
od sipek
tak mě napadlo.... nějak tu z nudy pročítám články... není možné že to háže chybu protože je výrazně nižší opotřebení motoru než bylo u toho starého?

protože logicky když je víc opotřebenej motor, tak potřebuje víc paliva na stejný počet otáček (kroků) než ten, který je opotřebený méně...
...ale na druhou stranu zase nevěřím tomu, že by ta ŘJ u C14NZ byla zas tak moc chytrá

to si radši vytáhnu žárovku na kontrolce ECU a budu dělat že o těch otáčkách nevím než abych resetoval ŘJ na tvrdo (do továrního nastavení) a pak se mi vys*al motor

Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 00:07
od mglore
DEJNA: protoze mas deravy sani..proto to nezvlada krokovej motorek odkrokovat a porad mas vysoke volnobezne otacky..to jest nekde mezi skrtici klapkou a motorem ti to prisava vzduch...
vezmi poradnej stetec ( velkej), namoc ho do benzinu a zacni toto misto lakovat..pokud se ti zvednou otacky vis kudy ti to prisava...
Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 00:09
od mglore
SIPEK - resetem řj niz nezkazis, ba naopak, i kdyz je tu jista sance ze kdyz odpojis baterku a pak ji pripojis tak prileti ufouni a roztriliti ti motor na padrt...sance mala ale je tam

Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 09:29
od sipek
viewtopic.php?f=22&t=5793
..druhý způsob jsem měl na mysli ty chytráku

...

Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 13:42
od mglore
Ok sipek - uznavam, reset na tovarni hodnoty nemusi byt to prave orechove.
Dejna - jeste jista sance (mala) je pokud mas krokovej motorek jinej nez origo ( ne vsechna druhovyroba je zrovna kvalitni,
i kdyz to tak nejak funguje nemusi to to byt to prave orechove),
- pak jeste dulezite krom sani komplet vyfuk zkontrolovat - jestli ti to nefouka kolem svodu, nejsou napraskle svody, obecne vyfuk deravy driv nez u koncoveho tlumice je = obvykle vyssi spotreba.....ale stejne si myslim ze ti to prisava vzduch nekde v sani...nebo ti netesni vstrik ( "chcije" i kdyz nema, v zavrene fazi ).
Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 13:44
od sipek
na to taky mrknu.. je to dost možný
edit: tak jsem to tak nějak srovnal a uvidíme až to projedu..
btw za studena to drželo otáčky dobře (okolo 1100-1200ot/min) ale jakmile se motor zahřál, tak to stouplo o cca 300ot/min místo toho, aby to kleslo o stejnou hodnotu.. je to jako kdybych při výměně motoru otočil nějakou součástku která zajišťuje ten pokles volnoběhu po zahřátí motoru, ale to dělá jen krokový motorek ve spolupráci s čidlem teploty na parohách, ne?

Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 15:21
od sipek
Dejna, mrkni jestli náhodou nemáš prohozenou hadičku od čidla plnícího tlaku s hadičkou podtlaku vedoucí z víka vačky

....mě už to jede parádně

Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 19:02
od Dejna
Díky za reakce, krokáč je přímo na můj motor (GETZ). To přisávání vzduchu mne napadlo- zkusím hadice, ale veškeré těsnění, gufera apod. jsou nová. Co se týče těch hadiček si nejsem jistá, že jsou zapojeny správně na 100%= mohl by mi někdo poslat náčrtek či foto ohledně správného napojení hadiček? Pls

Re: vysoké otáčky
Napsal: 26 úno 2013, 22:53
od sipek
stačí to nafotit zítra? ..já do teď měnil převodovku (nechtělo se jí tam

), tak jsem decentně K.O.
