Stránka 1 z 5

Řízení Corsa B

Napsal: 25 úno 2007, 13:10
od sladas opc
Ahoj chtěl bych se zeptat jak je to zřízením u corsy mám tam vůli ve spojovačkách a to už jsem vyzkoušel 3 řízení,tak nevim jestli je to normální nebo jsem narazil na blbý kusy z vrakáče,chci to odstranit,protože to tak divně mlátí.je to řízení bez posilovače.u jednoho řízení jsem vyměnil řídící tyčky a trochu to pomohlo,ale stějně to tam je ta vůle...tak bych se chtěl zeptat jestli nevíte co s tím nebo nějakej repas řízení jde udělat,je to asi v tom šneku uvnitř...

řídící čepy

Napsal: 05 zář 2007, 17:43
od Hanesek
Ahoj,chci se jen zeptat,jak se na vlastnostech jízdy a řízení projeví když jsou špatné řídící čepy?předem diky za odpověď

Napsal: 05 zář 2007, 17:56
od pepex
Nijak,mlátí to při:
rozjezdu x brzdění ,přejetí nerovností,zatáčení.A dělá to rázy do řízení.A krom toho to je cejtit ty rázy na volantu.Stojej kolem 500 oba tak je vyměň.Pak ale musíš zachovat sbíhavost. :!:

Napsal: 05 zář 2007, 18:37
od Hanesek
aha,takže už asi vim proč všechno citím na volantu.kdyby to dělali v servisu tak tu sbíhavost dělaj automaticky ne?nejsem žádnej expert a do takovejch věci se moc nepouštim.navim když tomu moc nerizumim.ale diky moc za radu

Napsal: 05 zář 2007, 19:26
od sladas opc
podle oka jde zachovat sbíhavost když sundaváš ty starý čepy tak počítat závity až pak tam budeš dávat ty nový,ale každopadně je lepší geometrie

Napsal: 05 zář 2007, 21:56
od Hanesek
takže při té v ýměně se musí udělat geometrie??To mě moc netěši.nedávno mi měnily řízení a geometrie mě stála 700 :(

Napsal: 05 zář 2007, 22:03
od Hanesek
a když už sme tak u toho nevite někdo na kolik by taková výměna přišla v servisu?jen abych měl trochu představu

Napsal: 05 zář 2007, 22:07
od Deny
Mě stála výměna obou kulových čepů, včetně geometrie a s prací 1500.-

Napsal: 05 zář 2007, 22:21
od Hanesek
kulových??ale já bych potřeboval vědět jak je to s řídícima čepama :(

Napsal: 05 zář 2007, 22:24
od Deny
Pokud vím,tak kulové čepy jsou právě ty řídící.

Napsal: 05 zář 2007, 22:58
od Hanesek
aha,no já myslim že "kuláky" jsou kloubovy hřídele od převodovky ke kolum(nebo spiš ten kloub mezi kolem a tou hnací hřídelí).z řizenim by to nemělo mit nic společnyho ale moc tomu nerozumim.jen sem to kdesi četl

Napsal: 06 zář 2007, 17:43
od tomert23
riadiace gulové čapy sú tie od riadenia,tie od poloosy sa volajú homokinetycké klby a ešte máš gulové čapy zo spodu na tom ramene. ked ti nedávno robili geometriu tak máš riadiace čapy o.k,lebo ked sú vymlátené tak sa zbiehavost tažko nastavuje a ked ti dali nové riadenie museli skontrolovat tie čapy a keby boli pošk. tak by ich hned vymenili.predpokladám že to robil neak. norm mechanik ;

Napsal: 06 zář 2007, 18:15
od Hanesek
no jo ale ony už sou docela jety a podle těch co tam maji byt vypadaj uplně jinak.navic nenapadá mě jinej duvod proč bych cítil nárazy a vůbec všechno na volantu.byl sem s tim i u známyho na technické a bylo mi řečeno že je všechno v pohodě :(

Napsal: 06 zář 2007, 20:09
od pepex
TAk ten známej asi nekoukal pod auto,Anebo jenom koukal...

Poradím ti:

Zvedni jednu stranu auta aby bylo kolo ve vzduchu(stačí 5 cm) potom,vem kolo vodorovně do rukou tzn jednou rukou chyť pneumatiku vlevo,druhou vpravo.Kolem začni hýbat jako když boxuješ... :lol: jednou rukou tlačíš druhou taháš a dokola.Udělej to na obou stranách.POkud tam je vůle ucítíš to při druhém pohybu...Hodně zdaru a radostí z odhalení závady
Mno uvidíš... 8)

Napsal: 06 zář 2007, 22:13
od Hanesek
tak sem to zkusil a něco tam neni správně tak to nechám vyměnit a uvidim.