Stránka 2 z 4

Napsal: 16 kvě 2007, 09:28
od Berry
Bloude a Ondro to co jsem napslal mam od kluka ktery je mechanik a dela s opelama a zna je hooooodne dobre a jak jsme i napsal jky je rozdil mezi X14XE a X16XE tak je to ve zdviho a v objemu pistu, pokud nekdo enco vic nez lide od opelu rad se poucim :wink:

Napsal: 16 kvě 2007, 11:09
od tomert23
X14XE a X16XE je rozdiel aj v zdvihu tak by ste museli prehodit aj klukový hriadel a veci s tým suvisiace. Berry ma pravdu.

Napsal: 16 kvě 2007, 12:29
od Mike Mad
tak vrtani se resi jinejma vlozkama? prece nebudu vrtat blok :roll: to je blbost, blok je stejny u obou motoru, takze zadny vrtani?

Napsal: 16 kvě 2007, 12:35
od BALI
jsem miku čekal kdy to přijde :sofa_fuck: :gayfight:

Napsal: 16 kvě 2007, 13:02
od Velbloud
Berry, tomert... souhlasím.. prostěoběm válce je o dvě decky větší... ale všechno ostatní zůstává jako např. vačky, víko ventilů, atd.

Napsal: 16 kvě 2007, 13:27
od Berry
Velbloud píše:Berry, tomert... souhlasím.. prostěoběm válce je o dvě decky větší... ale všechno ostatní zůstává jako např. vačky, víko ventilů, atd.
Ano to zustava stejny to jsem psal uz o nekolik prispevku dal co se tyce motoru X14XE a X16XE, ale u te zmeny X12Sz na X14SZ, tam mylsim ze to jen vlozky nevyresi, tam by to chtelo vybrus a ruzne dlasi veci, fakt se vyplati dat jiny motor nebo se na to vyßrat :wink:

EDIT: Berry pozor na pusu. :wink: Upraveno poslední slovo. Suby

Napsal: 16 kvě 2007, 13:34
od Mike Mad
Berry píše:Ano to zustava stejny to jsem psal uz o nekolik prispevku dal co se tyce motoru X14XE a X16XE, ale u te zmeny X12Sz na X14SZ, tam mylsim ze to jen vlozky nevyresi, tam by to chtelo vybrus a ruzne dlasi veci, fakt se vyplati dat jiny motor nebo se na to vysrat :wink:
tak to asi dopadne :roll:

Napsal: 16 kvě 2007, 14:06
od Berry
Miku asi jo, hele je s timmoc prace a tolik penze kolik by jsi do toho vrazil tak by to nestalo za to :wink:

omlouvam se za to neslusne slovo, ale plne vystihuje vyznam jak nedelat upravy v tomto pripade :wink:

Napsal: 16 kvě 2007, 14:30
od tomert23
Mike Mad píše:tak vrtani se resi jinejma vlozkama? prece nebudu vrtat blok :roll: to je blbost, blok je stejny u obou motoru, takze zadny vrtani?
No nemam presné info o konštr.bloku ale vložky možu byt mokre suche alebo žiadne.ako napr.VAZ. Keby tam boli suché vložky tak pochybujem že by mali rovnake osadenie. preto nemusi byt také jednoduché vymenit vložky a hotovo.

Napsal: 16 kvě 2007, 15:57
od sladas opc
to jsem taky psal že rozdíl mezi x14xe a x16xe je vrtání a zdvihu,ale mezi x12sz a x14sz je jen ve vrtání tam stačí jen ty vložky vyměnit,jinak je vše stejný a asi hlavu válců,protože z 1.2 by to asi nešlo,protože 1.4 bude o ty 2 decky větší.

Napsal: 07 čer 2007, 09:06
od Scheni
CHlapi, jsem tu novej, Corsu mam od 10/2006, ale...

1)Co řidici jednotka na takovou upravu motoru ?
2)Cislo motoru se v technicku vymaze za 10 Kč, ne ? (nebo to plati jenom u vozu Skoda ?)

Osobne si myslim, ze nejlepsi je koupit:
1)jine auto, puvodni prodat
(jelikoz je mame radi, slatne se prodavaji)
2)sehnat auto bez papiru s lepsim motorem, a prehodit elektriku+motor do sveho auta

Upravovat puvodni motory na jine typy je vice prace+peněz, než užitku....

Přestavba-X12SZ>>X14SZ

Napsal: 24 srp 2008, 14:44
od Pívas
Kucí nevíte někdo jak je to s řídící jednotkou u X14SZ a X12SZ jestli stačí jenom prohodit motor? :)

Napsal: 24 srp 2008, 14:49
od Havli
Asi lepší by bylo mít všechno najednou motor +ŘJ+imobilizér a klíče
konstrukce motoru je stejná jen obsah je jinej,tak by to jít mohlo,
Erik nebo Paluš budou vědět :wink:

Napsal: 24 srp 2008, 17:05
od Pívas
No já mám naštěstí bez imobilizéru, jde mi jen o to zda stačí jen prohodit motory.Ta 1.4 má jenom větší vrtání a to díky vyššímu obsahu, nevím no

Změna- rozdělovač>> DIS modul

Napsal: 31 srp 2008, 22:44
od Pívas
Jelikož sem sehnal motor s rozdělovačem a já mám DIS modul, tak bych potřeboval poradit zda tam můžu fouknot Dis modul, pač rozdělovač fakt nee, nechci to mít jak Škoda 120 :D