Zdravím chlapi, mám problém se svoji Corsou B 1.0 12V. Nevím, jestli jsou vydrbané silentbloky na motoru, ale když se rozjedu dejme tomu +30km/h a pustím plyn, abych brzdil motorem, tak corsa ještě 2x poskočí dopředu a pak teprve plynule brzdí. Další problém je,že když auto stojí na volnoběh zahřátý aspoň minutu, tak potom když se rozjíždím, plynule pustím spojku a auto se jakoby zadusí nachvilku a pak vystřelí, přitom mám plyn konstantně stejně zmáčklej, mohla by to být zasraná škrtící klapka? Přemýšlel jsem,že ji vyčistím,ale nevím kde je

. Poslední problém je ten,že když jedu z kopce, vyřadim, tak otáčky lítají od 800 do 1200 pořád nahoru a dolů. Dále jsem zjistil, že otáčkoměr si taky dělá co chce, do 2000 ukazuje dobře a pak o 1000 ot/min víc, nechápu jak je to možný, měl jsem to připíchlý na diagnostiku a věřím ji víc, než tomu otáčkoměru,protože ty otáčky pak letí nahoru dost rychle, klidně potom natočím video - při otáčkoměrových 6000ot/min jedu na pětku 130+-, to asi není uplně ok,ne?:)
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 44fdbfbf2b
otáčkoměr:
https://www.youtube.com/watch?v=q4LtzlW ... nB8WwagyUw - jel jsem na 3ku a přeřadil na 4ku
olej měněn
vzduch filtr taky
palivový taky
a sítko v nádrži zasrané taky nebylo
přemýšlel jsem o výměně svíček, ikdyž vypadají v pohodě a mají krasně cihlovou barvu a dále chci zaslepit egr ventil