X16XE pístní kroužky

Kdo poradí jak koupit, na co dát pozor .....

Moderátoři: pdk88, Arci, vaneon

Odpovědět
FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

X16XE pístní kroužky

Příspěvek od FatriX » 21 úno 2015 17:50

zdar kluci neví prosím někdo kde sehnat pístní kroužky na X16XE? kukal sem po netu a nenašel sem nic
díky

Reklama
 

Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011 19:45
Bydliště: Brno

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od Hgi » 21 úno 2015 19:08

třeba tady: http://www.hnmotor.cz/

kdokoliv, kdo opravuje hlavy, motory ti je určitě někde objedná.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)

FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od FatriX » 21 úno 2015 20:44

na kolik to tak může vyjít? písty a pístní kroužky?

Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011 19:45
Bydliště: Brno

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od Hgi » 22 úno 2015 09:43

hele poptával sem to cca půl roku zpátky.

Písty od Kolbensmith cca 1500-1800 Kč/sada (jedná se o celou sadu, tzn. píst, pístní čep, lože a nový kruhy). Budeš potřebovat 4 sady, takže cca počítej 6000-7200 Kč celkově.

Pokud bys chtěl jen samotný kruhy od Goetze tak cca 350 Kč/sada, tzn. potřebuješ 4 sady cca 1400 Kč celkově.



Pokud budeš komplet repasovat motor, aby to fakt stálo za to, tak určitě dej nový písty!!!!
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)

FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od FatriX » 22 úno 2015 19:11

však sem ho repasoval trošku :D sehnal jsem blok ze zafiry 1.6 upln+ě v pořádku jenže se mi protočila řemenice kde je snímač otaček kliky a nejspis se mi zapalily 2 valce proti sobě a praskli asi pístní kroužky hlavu jsem znova předělal protože sem myslel že střelili guferka po vyměně stejně na pytel takže posledni věc pístní kroužky vizualně stěny valce ok písty ok ale benzín při zkoušce ze 3 valcu unikl do 15 minut :( (zasranej klínek na zasranem ozubenem kolečku se utočil asi jsem málo dotáhl ten šroub co ho drží ) :urcite?: :zed:

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od Vašátor » 23 úno 2015 07:25

Samotným zapálením válců proti sobě se nic nestane. Pístní kroužky praskly nejspíš díky detonačnímu hoření ...
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz

FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od FatriX » 23 úno 2015 11:26

no nevím přesně jak se to stalo ale motor se při startování jakoby kousal točil a najednou škubl a zastavil se jakoby se zapálili válce naproti sobě od té doby co se mi protočila ta řemenice tak to začlo hulit a žrát olej docela hodně asi 3/4L na 100km

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od Vašátor » 23 úno 2015 11:49

Vlivem pootočení řemenice dochází ke změně údajů čidla horní úvratě (ŘJ si myslí, že je píst v HÚ, ovšem není tak), načež se tímto změní předstih zápalu a dojde k detonačnímu hoření. To částečně pokryje senzor klepání, ovšem pouze v určitých mezích. Díky detonačnímu hoření praskají nejen pístní kroužky, ale i písty ... proto je pořádně zkontroluj. K detonačnímu hoření dochází mmj. i při spalování chudé směsi.
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz

FatriX
Příspěvky: 597
Registrován: 03 zář 2010 20:14
Bydliště: Ostrrava
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od FatriX » 23 úno 2015 11:57

moc pěkně řečeno .) díky zkusím vyměnit ty pístní kroužky na píst sem se díval zvrchu a nevypadali že by byli prasklé takže ty pístní kroužky.

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od Vašátor » 23 úno 2015 11:59

Hodně často se spolu s pístními kroužky vylámou i jejich přepážky v pístu. Prvně bych to určitě rozhodil.
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz

Uživatelský avatar
Hgi
Příspěvky: 826
Registrován: 26 lis 2011 19:45
Bydliště: Brno

Re: X16XE pístní kroužky

Příspěvek od Hgi » 23 úno 2015 15:12

tak tak... rozhodit motor a podle toho se uvidí co dál.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)

Odpovědět