Rozmyslite se nad koupi corsa B? mate nejasnosti? ptejte se
Moderátoři: pdk88, Arci, vaneon
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 03 čer 2007, 21:21
- Bydliště: Praha-Modřany
- Kontaktovat uživatele:
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
jj ja mam na budikach 270 tisic protoze sem daval s otackomerem
a auto ma ve skutecnosti 130 tis kastle, 80 tis motor
jinak, vyblikani zavad ti nic nerekne, chyby se v registru drzi, jen dokud desetkrat nenastartujes bez ni, pak se promaze... takze ,pokud tam bylo neco, co neni akutni, tak to neuvidis uz ani z registru...a pokud neco ko, tak bys to mel poznat pri jizde
a auto ma ve skutecnosti 130 tis kastle, 80 tis motor
jinak, vyblikani zavad ti nic nerekne, chyby se v registru drzi, jen dokud desetkrat nenastartujes bez ni, pak se promaze... takze ,pokud tam bylo neco, co neni akutni, tak to neuvidis uz ani z registru...a pokud neco ko, tak bys to mel poznat pri jizde
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 10 zář 2009, 19:44
- Bydliště: čr
koupě Corsy 1.7D
dobrý den pánové. uvažuji o koupi Corsy pro svou drahou polovičku v tété motorizaci a jelikož nemám s oplem absolutně žádnou zkušenost chci se optat na pár věcí a doufám že vy zasvěcení mě nenecháte ve štychu..
Co říkáte na zvolenou motorizaci?? jde mi o spolehlivost, spotřebu , výkon ?? Jaká má Cosra slabá místa na co si dát pozor či věnovat zvýšenou pozornost?? Je karoserie v pozinku??jedná se R.V. 96??Jsou drahé náhr díly??je něco na autě špatného -myslím tím od výroby-problematického?? děkuji Vám za vaše názory jo a jěště mají všechny servo řízení či ne??
Co říkáte na zvolenou motorizaci?? jde mi o spolehlivost, spotřebu , výkon ?? Jaká má Cosra slabá místa na co si dát pozor či věnovat zvýšenou pozornost?? Je karoserie v pozinku??jedná se R.V. 96??Jsou drahé náhr díly??je něco na autě špatného -myslím tím od výroby-problematického?? děkuji Vám za vaše názory jo a jěště mají všechny servo řízení či ne??
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zkus se podívat sem .. třeba ti to pomůže
viewtopic.php?t=4778
Jinak já mam corsu 1.5D a s motorem žádné problémy nemam a žere to 5l na 100km , taktéž i 1.7D
Podle mě pro přítulku, dobrá volba
viewtopic.php?t=4778
Jinak já mam corsu 1.5D a s motorem žádné problémy nemam a žere to 5l na 100km , taktéž i 1.7D
Podle mě pro přítulku, dobrá volba
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
>Moje Corsa<
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1157
- Registrován: 08 srp 2008, 19:50
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 04 úno 2007, 20:37
- Bydliště: Czech West
- Kontaktovat uživatele:
Pls o radu při koupi Corsičky 1.4 16v
Zdravím všechny, ráno se jedu podívat na Corsu B 1.4 16v rv. 98, na fotkách vypadá celkem zachovale, i když má najeto přes 200 000 km. Jediná věc co mi je divná, že asi nemá servo a o ABS taky žádná zmínka, co vím a koukal jsem po netu, tak jsem viděl snad vždy s tímhle motorem od roku 96 se servem a ABS, nevíte někdo jestli se dělala i bez??? Dle mě ne, ale člověk nikdy neví a klidně i radu, co si u tohoto motoru pohlídat a zkontrolovat.
Díky za každej názor a radu.
Díky za každej názor a radu.
- Svoby
- Moderátor
- Příspěvky: 2893
- Registrován: 29 čer 2007, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
myslím že když jsem je dělal naposled tak sada stojí něco kolem 2000,-
Stačí se podívat na Ecat, nebo kely
jedíný co se my vysralo byl altík... už si nepamatuju přeně kolik mě stála repase, ale taky myslím že kolem 2000,- a repase startéru 4000,- nebo na vrakáči za 3000,-
nevím kolik to stojí teď tohle byly ceny zhruba před rokem
Ale motorově jsou ty diesely držáky... zase záleží na jakej narazíš kus...
Stačí se podívat na Ecat, nebo kely
jedíný co se my vysralo byl altík... už si nepamatuju přeně kolik mě stála repase, ale taky myslím že kolem 2000,- a repase startéru 4000,- nebo na vrakáči za 3000,-
nevím kolik to stojí teď tohle byly ceny zhruba před rokem
Ale motorově jsou ty diesely držáky... zase záleží na jakej narazíš kus...
I ♥ German Style !
- NoX
- Příspěvky: 707
- Registrován: 31 kvě 2008, 11:31
cus..
u corsy neni nic samozrejmost, davej na to pozor cors s ABS neni zas tak moc, stejne tak cors se servem (vim to, shaneli sme pred rokem pro mamku, jedna z podminek byla servo,a vyradilo to hodne kandidatu ze hry...
a kombinace abs + servo je vrazedna
200 tis na tachu je docela dost,ael hodne zalezi, jak s tim kdo jezdil, nekdo motor zrusi behem 100 tis, nekomu vydrzi 300 tis... zkontroluj si , aby nesvitila kontrolka ridici jednotky motoru (oranzova), potom klasicke veci - lak, rez, spodek auta, tam byva casto koroze na prednich nosnikach u zavesu prevodovky, potom kontrola vicka oleje - nemela by tam byt emulze, po projetem motoru, stejne tak vodu, nechat ji stat se zapnutym motorem ,jestli sepnou ventilatory a nebude to varit a delat neplechu... za jizdy kontrola brzd a klepani volantu - na to pozor, casto to dela v rychlostech pres 100km/h, takze projet nekde za mestem... a jeste klasicky veci - rucni brzda, jak bere spojka, aby nebyla uz na kraji zivota, zkusit na volnobeh vytocit motor, jestli nekde nebude cukat, stejne tak na rychlost ho vytocit, ale to asi znas
u corsy neni nic samozrejmost, davej na to pozor cors s ABS neni zas tak moc, stejne tak cors se servem (vim to, shaneli sme pred rokem pro mamku, jedna z podminek byla servo,a vyradilo to hodne kandidatu ze hry...
a kombinace abs + servo je vrazedna
200 tis na tachu je docela dost,ael hodne zalezi, jak s tim kdo jezdil, nekdo motor zrusi behem 100 tis, nekomu vydrzi 300 tis... zkontroluj si , aby nesvitila kontrolka ridici jednotky motoru (oranzova), potom klasicke veci - lak, rez, spodek auta, tam byva casto koroze na prednich nosnikach u zavesu prevodovky, potom kontrola vicka oleje - nemela by tam byt emulze, po projetem motoru, stejne tak vodu, nechat ji stat se zapnutym motorem ,jestli sepnou ventilatory a nebude to varit a delat neplechu... za jizdy kontrola brzd a klepani volantu - na to pozor, casto to dela v rychlostech pres 100km/h, takze projet nekde za mestem... a jeste klasicky veci - rucni brzda, jak bere spojka, aby nebyla uz na kraji zivota, zkusit na volnobeh vytocit motor, jestli nekde nebude cukat, stejne tak na rychlost ho vytocit, ale to asi znas
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 04 úno 2007, 20:37
- Bydliště: Czech West
- Kontaktovat uživatele:
Díky, zatím jsem v Corsách měl jen 8v motory, tak proto se ptám na co si dát u 16v pozor, zas si říkám, že lepších 220 000 poctivejch než 93 000 po třetí stočených. Jinak klasická kontrola, voda, olej, ručka a třeba ''blesk'' co se rozsvítí za jízdy je mi jasná, jen mi se divím tomu servu a ABS. U 1.2 a 1.4 8v je to pomalu zázrak, ale 1.4 16v to maj v po netu snad všechny. Je nějakej zasadní rozdíl v X14XE a Z14XE ???