po nastartování a následném sepnutí posilovače se mi volat pootočí o 90° doleva. Jakoby byla špatně nastavena výchozí poloha posilovače...
to má za následek, že při jízdě auto pořád táhne na levou stranu. Geometrie je ok. Při vypnutí motoru (deaktivace posilovače) se volant srovná do správné polohy. Nemáte s tím někdo zkušenost? Nebo jestli někde pod volantem či u řízení není nějaký snímač otáček?
Děkuji
Barry
Ahoj už jsem to pročítal. Všichni jste měli problém v tom, že jste potřebovali vyvinout jinou sílu na otočení volantu doleva a doprava. Můj problém je v tom, že po aktivaci posilovače, se mi posune volant o 90° doleva. Jako by měl nastavenou špatně centrální polohu.
tak jak píše souky222 ... ten potenciometr je opravdu citlivý a pokud s tím už někdo hejbal, tak to akorát rozladil, musíš najít správnou polohu. Pokud ti to stále točí na stejnou stranu i přesto, že s poťákem posouváš do prava či doleva, tak je pak vadný a nebo máš chybu někde v elektrice řízení.