Stránka 8 z 12
Napsal: 19 bře 2009, 15:28
od pitbull
Dík zkusím ale váha vzduchu je prej v pohodě známej mi ji čistil,ale to čidlo ani nevím,že tam něco takovýho je,díky.
Napsal: 19 bře 2009, 15:59
od pepex
pibulle natoč to na kvalitní zařízení a pošli mi to mailem:
pepamo@cenrum.cz
Opel Corsa 1.0, 12v, ecotec
Napsal: 24 bře 2009, 20:09
od robilrobil
Ahoj, chci se zeptat mam takovej problem vlastnim corsu 1.0, 12v ecotec 3valec, no a jak bych to rekl no pri studenem startu mi to rychle spadne na volnobeh a auto si tak divne brble a hlevne nechce jed jeko kdyz se brzo vypne sytic a nema vykon a cuka a taky uz se mi parkrat rozsvitila kontrolka motoru a po zahrati se mi zda ze jede normalne. Nevite tu nekdo co to muze bejt.
presunuti do jiz existujciho topicu by toxik-q
Napsal: 24 bře 2009, 20:25
od NoX
cidlo teploty nasavaneho vzduchu? krokovy motorek volnobehu

a corsa nema sytic
vyblikej si chybu a napis ji, podle ni se da zjistit co to je za mrchu
Corsa
Napsal: 24 bře 2009, 20:40
od robilrobil
Dik za odpoved a cidlo jsem menil nejakou dobu zpatky a porad to stejny, spis bych to typnul ne ten krokovej motorek jak rikas ty otacky mi aji kolikrad zakolisaji u tepliho motoru, a jeste se zeptam je tam potreba nejak potom treba pri vymene nastavit ten dorazovej sroubek u toho motorku nemas stim skusenost co rikas.
Napsal: 24 bře 2009, 20:50
od jardaobolecky
lepsi je to napichnout nez laborovat bude te to stat zbitecni penize podle diagnosti. ti reknou co je spatne pak je to jednodusi muze to bej vec za100.- nebo i za 10000.- zjisti zavadu pak se ozvi mam tu 2 motori na dily tak muzes se ozvat
Napsal: 25 bře 2009, 07:04
od Havli
Jak říká jarda>lepší je diagnostika,víš na čem seš
Podle mě čidlo otáček kliky,nebo váha vzduchu,nebo tem krokovej motorek

více info je
TADY
Napsal: 20 dub 2009, 17:05
od corpi18
taky mám problém s hydry na 3válci. za studena to po nastartování tak 1-2s klepe jako diesel

ale pak newim, když je motor ohřátej, tak slyšim nějaký klepání z okolí alternátoru, ložiskem altíku to neni, již vyzkoušeno. newíte čím pak to? jo a ještě, vadí to nějak hodně když klepou hydroštely? co to má za následek u tohohle "sekačkovýho"

motoru?
Corsa 1.0 12V si dela co chce
Napsal: 03 čer 2009, 07:43
od Kani
Zdravim,
moje Corsicka si dela co chce
vcera si jedu stalou rychlosti, najednou auto zacne zrychlovat, tak pustim plyn a nic auto stale zrychlovalo, tedy jsem vyslapl spojku a otacky vylitly jak sileny a az po proslapnuti plynu se otacky vratily na normal, no a chci zastavit a brzdy brzdi jak kdyby tam nebyli, po desli dobe zastavim, otackomer ukazuje 1800 otacek a motor bezi jak na 500 a je na chcipnuti, no chcipl jsem nastartoval a otacky zas v pohode a i brzy makali jako vzdy
no jinak popisi svoji normalni situaci, brzdy makaji tak ze nejde zabrzdit ani pribrzdit aby nemakalo ABS, to vim cim t je jsou spatne cidla, ale jestli to muze mit neco spolecneho s tim ze to vcera nebrzdilo
no a co se tyce motoru, tak neustale mi sviti kontrolka diagnostiky, v nizkych otackach skube a pri razeni strily do vyfuku, kdyz celou noc prsi tak diagnostika rano nesviti a auto tolik neskube
ale jinak k nesnimu dni, diagnostika sviti, ale auto si ani neskublo a ani jedno nestrelilo do vyfuku, jinak co se tyce brzd tak prvnich par metru brzdilo jak bez posilovace, ale brzdy se srovnali, sice brzdi porad ABS, ale musim zaklepat motor bezel dnes jak vino
zacinam si myslet ze nekde v aute je skritek ktery si hyba cim chce a podle toho to pak jezdi
Napsal: 19 čer 2009, 12:22
od Kani
tak koukam ze se s tim nikdo nesetkal
vcera mi to udelalo zas jedu a auto najednou zrychlujde, vyslapnu spojku a otacky na 4500, brzdim tvrdy brzdy nebrzdi, proslapnu plyn, otacky spadnou na 1800 a motor bezi tak na 500

(((((((((((((((((((
Napsal: 19 čer 2009, 12:28
od NoX
pokud ti vyleti plyn nahoru, tak by to mohlo odpovidat tomu, ze ti nekde prisava vzduch za skrtici klapkou. a vzhledme k tomu, ze mas tuhy brzdy, tak to znamena, ze je malej podtlak v posilovaci. nevim jak je to u litrika corsy, ale hadice od posilovace byva kouske za klapkou sani. podle tohodle to vypada, ze to saje jeste nekde za ni. zkuzs se podivat, jak ti doseda sani na motor, jestli tam neuvidis nejakou znamku chyby
Napsal: 19 čer 2009, 14:46
od Velbloud
Jak říká NOX... vypadá to na přisávání falešnýho vzduch... Zkus se podívat pod tu klapku, např na x14xe je klapka k hadici uchycena takovou gumou, která může být ztrouchnivělá a tím ti to stále přisává vzduch... a vzhledem k tom, že podtlak do MAPu (brzd) jde i to sání, vše by se tím vysvětlilo..
Pokud by to tím nebylo, tak mě napadá už jen krokovej motorek (čidlo v klapce, který ti reguluje volnoběžný otáčky - ale netuším jestli ho x10xe má...).
Napsal: 19 čer 2009, 17:48
od Bryant
Ahoj presne tak ako pisal Velblodu, mne to robilo to iste, dvihalo mi otacky prudko hore ked som vytlacil spojku, a robila mi to hadicka na vzduch pod klapkou

vymenou hadicky to je v pohode, navyse mi to este na krizovatke alebo ked som zabrzdil uplne zdochlo

D a tiez som cely motor snad pozeral kde moze byt chyba a nakoniec taka drobnost

D ak je len dopukana alebo niekde bere falosny vzduch tak treba vymenit...

Napsal: 15 črc 2009, 20:20
od souky222
nějak si nejsem jistej jestli to patří zrovna sem, ale myslíte že hodně vadí když vyhodim ten plechovej kryt svodů? ty díry pro torxi nějak uhnili a akorát to tam rámusilo

Napsal: 16 črc 2009, 00:16
od vaneon
vadit by to nemělo ... půjde ti akorát o trošku víc tepla ze svodů na chladič ale jinak by to nemělo nic dělat
