Stránka 8 z 30

Napsal: 19 čer 2008, 11:28
od McJOHN
POZOR na rok výroby. Abys nekoupil kabel a pak si nezjistil,že je ti na prd. Většina kabelů je pro vozy od r.v. 1997
OPEL je navíc trochu specifický

Napsal: 19 čer 2008, 13:30
od Alko
Vim mam corsu 97 1,0 12v 16pin jak specificky?

Napsal: 19 čer 2008, 13:53
od Alko
už to mam si me poplet tech2 je na
1997: CORSA-B TIGRA ASTRA-F VECTRA-B CALIBRA OMEGA-B FRONTERA MONTEREY SINTRA tak ze super :D

Napsal: 20 čer 2008, 12:36
od McJOHN
Já Tě popletl? kecko hehehehe, a co si vyčetl? Pokud se potkáme na srazu, diagnostiku ti udělám

kod 84, 85, 171

Napsal: 04 črc 2008, 22:07
od JirikM
me se vypisuji kody 12 (coz jsem pochopil ze chyba neni), a pak 84, 85 a 171. nevite nekdo co znamenaji? (mam 1.5 TD rv 95)

Napsal: 04 črc 2008, 22:43
od Havli
Co jsem koukal tak kody co mam jsou jen na benzín,monobod a vícebod,na diesela nevim,snad někdo poradí :wink:

Napsal: 05 črc 2008, 03:47
od Esplit
Zdar
Jesli mas 1.5 td tak si doufam tvrdit ze to řj nema na motor,ale jen na abs a airbagy.spis to bude neco kolem,ale motor urcite nee.
Dela corsa nejaky potize?

Napsal: 05 črc 2008, 05:40
od JirikM
zere naftu :zed: mrcha jedna :-)
jinak takovy ten standart, za studena celkem coudi, jako kazdy stary diesel, ale tak treba je to neco opravitelneho.

Napsal: 05 črc 2008, 09:38
od Havli
ABS chybové kody


Pro vyvolání chybových kódů ABS se propojí piny A+K a chybová hlášení jsou vyblikávána na kontrolce ABS na přístrojové desce.

Seznam chybových kódů ABS

číslo chyby


popis chyby

16


Přední levý elektromagnet - komunikace nebo spojení

17


Přední pravý elektromagnet - komunikace nebo spojení

18


Zadní elektromagnety - komunikace nebo spojení

19


Elektromagnety, relé okruhu

25


Vadný senzor ozubeného kolečka

37


Spínač brzdového světla

39


Senzor (ABS) - levý přední - vzduchová mezera/operace

41


Senzor (ABS) - levý přední - odpor/spojení

42


Senzor (ABS) - pravý přední - vzduchová mezera/operace

43


Senzor (ABS) - pravý přední - odpor/spojení

44


Senzor (ABS) - levý zadní - vzduchová mezera/operace

45


Senzor (ABS) - levý zadní - odpor/spojení

46


Senzor (ABS) - pravý zadní - vzduchová mezera/operace

47


Senzor (ABS) - pravý zadní - odpor/spojení

48


Napětí v soustavě - nízké/vysoké (alternátor/baterie)

55


Poškozená řídící jednotka

Napsal: 05 črc 2008, 09:43
od Havli
Jen pro upřesnění zkratky display(ů) použitých u vozů Opel Astra F :

DID = Dual Info Display (hodiny + datum) - jednořádkový
TID = Triple Info Display (teplota + hodiny + datum) - jednořádkový (u Aster G dvouřádkový)
MID = Multi Info Display (teplota + hodiny + datum + palubní počítač) - dvouřádkový

Diagnostika TIDu

Při současném stisku obou tlačítek na TIDu po dobu asi 3-5 vteřin se displej přepne do režimu selftestu, kdy je možné odečítat jeho vnitřní chybové kódy podobně jako u ECU. Pokud jsou nějaké chybové kódy uloženy v paměti displeje, tak se zobrazí ve stoupajícím pořadí.
Dále následuje kontrola impulsního čidla kdy displej cca na 4 vteřiny zobrazí údaj o aktuální rychlosti vozu. Tato hodnota měří pouze do 52 km/hod, při větší rychlosti se zobrazí "+52 kmh".


foto 1 – kontrola impulsního čidla (ã Topas)

Toto měření je poměrně přesné, neboť záleží jen na počtu otáček motoru (impulsní čidlo v tachometru nebo na převodovce) a naprogramovaném průměru kol. Nedejte se zmást údaji na tachometru, neboť většina tachometrů v Astrách je s mechanickým (magnetickým) převodem a velice u nich záleží na rovnoměrné tloušťce vzduchové mezery, na teplotě, atd. U Aster s výbavou GSi (možná i u jiných dražších výbav) může být použit elektronický tachometr s nelineární stupnicí.


foto 2 – elektronický tachometr (ã internet)

Po kontrole impulsního čidla se na dobu opět cca 4 vteřiny rozsvítí všechny segmenty displeje pro kontrolu, že některý z nich není vadný.


foto 3 – kontrola všech segmentů displeje (ã Topas)



Chybové kódy displeje:

81 - signál SDA - spojení se zemí
82 – signál SCL - spojení se zemí
83 – signál MRQ - spojení se zemí
84 – signál SDA - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
85 – signál SCL - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
86 – signál MRQ - spojení s +Ubat nebo přerušený obvod
87 – spojení mezi signály SDA/SCL
88 - spojení mezi signály SDA/MRQ
89 - spojení mezi signály SCL/MRQ
91 - záměna signálů SDA/SCL
92 - záměna signálů SCL/MRQ
93 – vnitřní chyba rádia
94 – chyba parity signálů SDA/SCL/MRQ
95 – timeout chyba sběrnice SDA/SCL/MRQ
96 - záměna signálů SDA/MRQ
169 - čidlo vnější teploty – spojení se zemí
171 - čidlo vnější teploty – spojení s +Ubat nebo přerušený obvod


TOPlist

Napsal: 05 črc 2008, 10:59
od JirikM
a nevite nekdo co to SDA a SCL znamena?

Napsal: 17 črc 2008, 21:54
od xGate
To jsou komunikační linky IIC sběrnice, tzn. kabel / dráty
SDA - serial data (datová linka)
SCL - serial clock (hodinový signál)

Svítící kontrolka motoru

Napsal: 09 říj 2008, 11:36
od Nover
Dneska při rozjezdu na křižovatce jsem tomu asi trochu šlápl a asi po dvou vteřinách se mi rozsvítila žlutá kontrolka motoru. Prosím poradtě jak je to asi závažné a co stím max. zkošenosti jestli se vám to někdy stalo a co to bylo za závadu. předem dík za odpověd
Edit:Přesunuto.Havli

Napsal: 09 říj 2008, 13:16
od Vtomas
napiš o jakej typ mtoru se jedná?

a hlavně co to přesně dělá variant je několi

na volnoběh, při zátěži, pri ubrání plynu....

Napsal: 12 říj 2008, 10:56
od Bučta
Čauves kluci přečetl jsem si tu skoro všechny příspěvky co se týče diagnostiky a blikání kontrolky na palubce!Mám opel corsu B r.v.97.Předevčírem se mi stalo,že jsem otočil klíčkem do první polohy a rozsvítila se mi kontrolka(s blezkem),když jsem nastartoval tak zhasla,ale včera se mi to stalo znova a už jsem nemohl nastartovat až na druhý pokus.Prosím o pomoc!