Arci - Corsa A 1.6i - C16NZ

1982-1993

Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder

Odpovědět
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

a když dám třeba na tu 14 16kovou jednotku tak to bude děla t?? :lol:
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Musel bys tam dat komplet i sani se vstrikama (16V je vicebod) + jine zapalovani, palivove cerpadlo (nema rozdelovac, tzn jina kabelaz, vic snimacu, vissi vstrikovaci tlak atp.), no a pak otazka co na to bude motor rikat... ale teoreticky pokud bys dal na 1.4 8V RJ + vstriky z 1.4 16V tak by to slapat mohlo otazkou je jak..??.. Ale pokud mas cas, silu a matros tak proc to nezkusit :wink: ... Kazdopadne me zajima jak se to bude chovat jelikoz me to uz taky napadlo :shock: ... Tak sup a zitra at je to tam :lol: ...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

já myslem klasickou c14nz a počítač z c16nz jestli by to mělo nějakej vliv:D :lol:
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

mno ikdyž mít tohleto všechno co jsi psal tak bych měl určitě i motor:D
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Jo tak 8) ... No slapat by to mohlo (musel by se poladit predstih) vse ostatni bude stejne az na mnozstvi vstriknuteho paliva.... (otazka co se stane ale ja myslim ze se to bude dusit a moc to nepojede) i kdyz virobci aut nastavuji vstrikovani aby vstrikovalo o trosku min paliva nez je potreba pro max vykon u daneho motoru a to proto ze jsou pak lepsi emise ale hur to jede... (myslim ze vyrobce nastavuje pomer vzduch/benzin na 14,7:1 a pro max. vykon je treba 14,3:1).. a mozna taky bude treba vyradit regulaci lamda sondy.... Ja bych spis nechal RJ co tam mas, dal bych do haje lamda sondu (popripade udelal el. oblbovak, jinak to ta potvora doladi aby byla lamda 1, coz pro max. vykon neni zadane ale emisim to dela dobre) a pohral si se vstrikovacim tlakem.... (o trosku pridat) takhlenc byla poladena moje C12NZ a ta litala :wink:
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

hi tak to se nato ani ....... to tam dám tu c14nzkoovou jednotku a jeto:D
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Jj to bych taky zkusil... je to skoro bez prace :wink: ... Jen si davej bacha aby ti pak necvrdlikali ventily (hlavne v nizkejch otackach a vic jak polovine plynu, poznat bys to mel i kdyz jsi to jeste neslysel) pak bys musel poladit predstih (otaocit rozdelovacem smerm k prednimu oknu tak o 2mm a zkusit, popripade jeste otocit (necha se to delat za behu motoru ale urcite v rukavicich, vyfasovat slupku od zapalovani neni moc prijemne :twisted: )... No kazdopadne jsem na to zvedavej tak dej pak vedet jak to dopadlo! :wink:
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

jj hnedka dám věděl ale musim počkat než opadne sníh tedka je před kůlnou kde je coza na náhradní dily asi metr sněhu takže jí ani nedostanu ven :Da navíc to budu dělat přímo venku pod širim nebem :cry:
Uživatelský avatar
knedlik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 741
Registrován: 04 úno 2009, 09:38
Bydliště: u liberce

Příspěvek od knedlik »

arci: hele psal jsi ze jde vyblokovat lamdu nejaky elektrickym oblbovakem docela by me to zajimalo :shock:
corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Zasadni otazka: proc to resis??? jestli nefaka tak ti sviti diag. kontrolka a pohoda.... Necha se to uplne odstranit ale pokud vim tak jen u C16NZ, slo by to i u ostatnich ale neni pro ne napsanej ten upavenej program do te EPROMky, to je celi problem.... (http://www.kadett.cz/technika/lambda_sonda_vyrazeni.htm) .... Jinak jestli ti lamda slape a chces to kvuli vykonu tak se dela tzv. oblbovak... Ten upravuje signal z lamda sondy podle potreb uzivatele... Tzn. ze v normalnim stavu dejme tomu strikame do valce palivo/vzduch cca 14,7:1 (lamda=1) ale pro max vykon potrebujeme smes 14,3:1 (uz to nevim presne) coz je treba lamda 0,90... Takze mezi RJ a lamdu vlozime oblbovak ktery nam umozni ze pokud bude na lamde 0,90 tak si RJ bude myslet ze ma 1 a tim docilime ze se nam cele pasmo regulace posune o 0,10 nahoru v celem rozsahu a tim padem nam bude RJ vstrikovat vice paliva do valce a pritom si bude myslet ze je lamda 1 :wink: ...
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
Uživatelský avatar
pdk88
Moderátor
Příspěvky: 2132
Registrován: 24 črc 2007, 12:03
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pdk88 »

přes teplotní čidlo by to ochcat nešlo? nad tím už jsem uvažoval :?
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
víta
Příspěvky: 728
Registrován: 15 říj 2009, 21:50
Bydliště: Bílina

Příspěvek od víta »

kurna a pak že nejdou tyhle motory našlapat :lol: :lol:
Uživatelský avatar
dolomit
Příspěvky: 54
Registrován: 08 zář 2009, 21:41
Bydliště: SR-Trencin

Příspěvek od dolomit »

Nooo tak tato tema zaujala aj mna .A co konkretne by som mal pouzit na ten oblbovak?Myslim ze lambda pracuje s neakym napatim pokial sa nemylim co sa moze rychlo stat no a ako to teda docielim neaky rezistor alebo vec tomu podobna alebo treba neaky aktivny obvod?
Uživatelský avatar
Arci
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 424
Registrován: 13 dub 2008, 01:05
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arci »

Jj slo :wink: rict mu ze je stale teplota motoru kolem 5C a pak bude mit porad sitic (taky za studena to vali vic jak za tepla) ale je to uprava regulace jen ve dvou nastavenejch stupnich (sitis nebo bez a nic mezi) ale pokud pouzijes ten oblbovak (zitra sem hodim schema mam ho v praci) tak si muzes plynule nastavit zisk lamda sondy.. Tzn. ze si plynule nastavis o kolik benzin pridas ci uberes (hlavne pokud bude porad sitic tak se ti vubec regulace lamdou nepusti jelikoz ta zacina regulovat az kdyz je teplota vody 60C)
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
Uživatelský avatar
dolomit
Příspěvky: 54
Registrován: 08 zář 2009, 21:41
Bydliště: SR-Trencin

Příspěvek od dolomit »

Tak to som silno zvedavy na ten obvod za pokus by to urcite stalo zase bude o zabavu postarane :P
Odpovědět