
Arci - Corsa A 1.6i - C16NZ
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Musel bys tam dat komplet i sani se vstrikama (16V je vicebod) + jine zapalovani, palivove cerpadlo (nema rozdelovac, tzn jina kabelaz, vic snimacu, vissi vstrikovaci tlak atp.), no a pak otazka co na to bude motor rikat... ale teoreticky pokud bys dal na 1.4 8V RJ + vstriky z 1.4 16V tak by to slapat mohlo otazkou je jak..??.. Ale pokud mas cas, silu a matros tak proc to nezkusit
... Kazdopadne me zajima jak se to bude chovat jelikoz me to uz taky napadlo
... Tak sup a zitra at je to tam
...



@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jo tak
... No slapat by to mohlo (musel by se poladit predstih) vse ostatni bude stejne az na mnozstvi vstriknuteho paliva.... (otazka co se stane ale ja myslim ze se to bude dusit a moc to nepojede) i kdyz virobci aut nastavuji vstrikovani aby vstrikovalo o trosku min paliva nez je potreba pro max vykon u daneho motoru a to proto ze jsou pak lepsi emise ale hur to jede... (myslim ze vyrobce nastavuje pomer vzduch/benzin na 14,7:1 a pro max. vykon je treba 14,3:1).. a mozna taky bude treba vyradit regulaci lamda sondy.... Ja bych spis nechal RJ co tam mas, dal bych do haje lamda sondu (popripade udelal el. oblbovak, jinak to ta potvora doladi aby byla lamda 1, coz pro max. vykon neni zadane ale emisim to dela dobre) a pohral si se vstrikovacim tlakem.... (o trosku pridat) takhlenc byla poladena moje C12NZ a ta litala 


@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jj to bych taky zkusil... je to skoro bez prace
... Jen si davej bacha aby ti pak necvrdlikali ventily (hlavne v nizkejch otackach a vic jak polovine plynu, poznat bys to mel i kdyz jsi to jeste neslysel) pak bys musel poladit predstih (otaocit rozdelovacem smerm k prednimu oknu tak o 2mm a zkusit, popripade jeste otocit (necha se to delat za behu motoru ale urcite v rukavicich, vyfasovat slupku od zapalovani neni moc prijemne
)... No kazdopadne jsem na to zvedavej tak dej pak vedet jak to dopadlo! 



@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
arci: hele psal jsi ze jde vyblokovat lamdu nejaky elektrickym oblbovakem docela by me to zajimalo 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Zasadni otazka: proc to resis??? jestli nefaka tak ti sviti diag. kontrolka a pohoda.... Necha se to uplne odstranit ale pokud vim tak jen u C16NZ, slo by to i u ostatnich ale neni pro ne napsanej ten upavenej program do te EPROMky, to je celi problem.... (http://www.kadett.cz/technika/lambda_sonda_vyrazeni.htm) .... Jinak jestli ti lamda slape a chces to kvuli vykonu tak se dela tzv. oblbovak... Ten upravuje signal z lamda sondy podle potreb uzivatele... Tzn. ze v normalnim stavu dejme tomu strikame do valce palivo/vzduch cca 14,7:1 (lamda=1) ale pro max vykon potrebujeme smes 14,3:1 (uz to nevim presne) coz je treba lamda 0,90... Takze mezi RJ a lamdu vlozime oblbovak ktery nam umozni ze pokud bude na lamde 0,90 tak si RJ bude myslet ze ma 1 a tim docilime ze se nam cele pasmo regulace posune o 0,10 nahoru v celem rozsahu a tim padem nam bude RJ vstrikovat vice paliva do valce a pritom si bude myslet ze je lamda 1
...

@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 15 říj 2009, 21:50
- Bydliště: Bílina
- dolomit
- Příspěvky: 54
- Registrován: 08 zář 2009, 21:41
- Bydliště: SR-Trencin
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Jj slo
rict mu ze je stale teplota motoru kolem 5C a pak bude mit porad sitic (taky za studena to vali vic jak za tepla) ale je to uprava regulace jen ve dvou nastavenejch stupnich (sitis nebo bez a nic mezi) ale pokud pouzijes ten oblbovak (zitra sem hodim schema mam ho v praci) tak si muzes plynule nastavit zisk lamda sondy.. Tzn. ze si plynule nastavis o kolik benzin pridas ci uberes (hlavne pokud bude porad sitic tak se ti vubec regulace lamdou nepusti jelikoz ta zacina regulovat az kdyz je teplota vody 60C)

@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů