AGR>Zaslepení ventilu
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
- Pívas
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 08 srp 2007, 20:38
- Bydliště: Jablonné v p.
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 333
- Registrován: 20 dub 2007, 08:44
- Bydliště: Brno-venkov
-
- Příspěvky: 39
- Registrován: 09 kvě 2007, 22:25
Chlapy tak mě vyveďte z omylu.. Rolling Eyes Hodně jsem tu četl o závislosti ARG ventilu(který teda při volnoběhu a nízkých otáčkách pouští část výf.plynů zpět do sání) a čidla váhy vzduchu... Kdosi tu psal že jak pouští ARG ty sra.ky zpět,tak že to zasírá váhu... Ale sakra vždyť ARG ventil je z boku motoru u převodovky a čidlo je teda podle všech na sání... tak jak se to tam dostane..??
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
KAWAS:
stačí se jen podívat na klapku sání .... proč je tedy vždy černá
.
Pokud by se tam nic zpátky nedostalo, tak by škrtící klapka byla krásně čistá.
Neznám auto, které by ji nemělo černou od mastnoty a sazí ... byť v malém, ale vždy se část zplodin dostane zpátky do sání. Je to opravdu malé množství a AGR jen k tomu přiloží ....
Jak se tam ty zplodiny dostanou ?
Vždy, když přidáš při ,,zátěži´´ plynový pedál než se motor roztočí ... zejména z volnoběhu nebo z podtočeného motoru.
stačí se jen podívat na klapku sání .... proč je tedy vždy černá

Pokud by se tam nic zpátky nedostalo, tak by škrtící klapka byla krásně čistá.
Neznám auto, které by ji nemělo černou od mastnoty a sazí ... byť v malém, ale vždy se část zplodin dostane zpátky do sání. Je to opravdu malé množství a AGR jen k tomu přiloží ....

Jak se tam ty zplodiny dostanou ?
Vždy, když přidáš při ,,zátěži´´ plynový pedál než se motor roztočí ... zejména z volnoběhu nebo z podtočeného motoru.
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 389
- Registrován: 09 úno 2007, 12:01
- Bydliště: Bruntál
KAWAS:
tak to jsi první
Né vážně ... ty váhy se opravdu ,, časem ´´ zasírají.
Zastoupení opel o tomto problému vědí a váhy u cors mění poměrně často.
Nemůžou s tím celkem nic moc dělat, neboť kvůli přísným emisním limitům tam ty AGR ventily dávat musej .... zatím, dokud nevymyslí něco jiného, jak jinak snížit výfukové zplodiny .
tak to jsi první


Né vážně ... ty váhy se opravdu ,, časem ´´ zasírají.
Zastoupení opel o tomto problému vědí a váhy u cors mění poměrně často.
Nemůžou s tím celkem nic moc dělat, neboť kvůli přísným emisním limitům tam ty AGR ventily dávat musej .... zatím, dokud nevymyslí něco jiného, jak jinak snížit výfukové zplodiny .