Stránka 9 z 30
Napsal: 12 říj 2008, 11:27
od Pívas
Vyvolat registr závad, takhle na dálku ti asi nikdo nepomůže

Napsal: 12 říj 2008, 12:01
od Vtomas
já myslim, že kontrolka s bleskem normálně svítí v 1 poloze a po nastartování zhasne
Napsal: 12 říj 2008, 12:13
od Havli
Kontrolka svítí normálně se zapalováním,olej,dobíjení ,bagy ,fuel taky,pak to všechno zhasne když to natočíš

Napsal: 12 říj 2008, 22:37
od Bučta
Dobře to já vím,ale nepřijde mi normální že bliká v určitým intervalu když má jen svítit!Jinak co jsem se koukal,tak si diagnostiku udělat sám nemohu když mám 16pin že??
Napsal: 13 říj 2008, 07:19
od McJOHN
Bučta píše:.....Prosím o pomoc!
Po otočení klíče v zapalování se aktivuje kontrolní proces ŘJ. Cca po několika sekundách po nastartování. To že Ti svítí, signalizuje nějakou závadu. Bez napíchnutí na PC se víc nedozvíš.
Závadu může způsobit např. ERG ventil
Napsal: 18 říj 2008, 21:48
od Lupa89
mam dotaz mam corsu 1.2i rok vyroby 91 a nemuzu najit tu diagnostickou zasuvku u pojistek neni nevite nekdo kde by mohla bejt prolezl sem celou palubku aspon teda tam kde je videt trochu a nenasel sem u motoru sem ji taky nevidel tak nevim doufam ze to nekdo budete vedet
Napsal: 19 říj 2008, 08:58
od Gringo_Joe
Ja tedy nevim, ale auta s r.v. 91 mely diagnostiku, resp. mely co diagnostikovat?
Napsal: 19 říj 2008, 14:41
od Lupa89
no je to klasickej jednobod a pocitac to ma tak by to snad melo jit favo strikacka de taky diagnostikovat a je to skoro to samy co tohle
Napsal: 19 říj 2008, 14:53
od Havli
91 by mohla bejt podobná jako Kadett, a ten jí má v motorovým prostoru,tak se zkus ještě jednou podívat tam. někde u relátek, najdu foto,vydrž

Napsal: 22 říj 2008, 15:50
od Lupa89
dik havli presne to tam bylo a je nachlup stejne barevna dokonce i.

diagnostika probehla kod 12
a mam jeste jeden dotaz da se nejak podobne diagnostikovat na nastartovanym motoru kdyz se to skusil natocit kontrolka se rozblikala jak prastena tak radsi hned chcipnul
Napsal: 01 lis 2008, 10:01
od Robert Hajtol
Ahoj lidičky. Mám problém. Mám Corsu C (jednu z prvních r.v.2000) 1.0 tříválec a na palubovce se mi rosvící ta kontrolka řízení motoru. Dal jsem to na diagnostiku a prej tam byly jen chyby na emise, který mi vymazaly a kontrolka zhasla. Ale jen na 2 dny a pak se znova rozsvítila a svítí furt i při jízdě. Já změny v jízdě nevidim žádný, ale opravář mi tvrdí že zhruba v 18 000 otáčkách mi jede motor jen na 2 válce a ve 20 je to už v pohodě. Prý to může být váha vzduchu, ale jistej si není. Nemá někdo podobnou zkušenost????? Prosim o radu a předem děkuju.
Napsal: 01 lis 2008, 10:20
od okura
to ti řekli v servise?
hmm, dej přesný popis chyby
Napsal: 01 lis 2008, 11:54
od Lupa89
tobe to toci 20000 otacek? tam mas motor z formule ne?
Napsal: 01 lis 2008, 13:47
od Robert Hajtol
dyť jsem blbej. Samozřejmě to mělo bejt 1800 a 2000 otáček. Omluva všem.
Napsal: 01 lis 2008, 13:58
od Havli
Váha to bejt může ,když je vadná tak to rozesere taky emise,

který ti vymazali z registru. nebo AGR ventil,kterej taky emise ovlivní,páč snižuje obsah sraček ve výfuku tim že žene část splodin zpět do sání.