PS: Furt tady řešíš kraviny kolem motoru a brzd.... máš corsu a ne supersport... jestli chceš z corsy udělat závoďák, tak si našetři pořádný peníze a rozhodně nejezdi na STK!
Pokec o všem a o ničem V.
- Fošna
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 09 črc 2008, 21:05
- Bydliště: Česká Lípa
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Láďo ani na to nemysli... kotouče vzadu je fakt blbost a drahá blbost... špatně to svaříš, upadne ti kolo a seš v prdeli... musíš udělat geometrii zadní nápravy... musíš sehnat zadní brzdy který se dají ovládat hydraulikou a lankem... vím, že tohle řešil Fugy a dokonce tu zadní nápravu s kotoučema udělal... ale finančně je to mnohem dražší než udělat go zadní nápravy
PS: Furt tady řešíš kraviny kolem motoru a brzd.... máš corsu a ne supersport... jestli chceš z corsy udělat závoďák, tak si našetři pořádný peníze a rozhodně nejezdi na STK!
PS: Furt tady řešíš kraviny kolem motoru a brzd.... máš corsu a ne supersport... jestli chceš z corsy udělat závoďák, tak si našetři pořádný peníze a rozhodně nejezdi na STK!
Corsa A 12NC (43PS)--- EX
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
Corsa B X14SZ (60PS)--- EX
Astra F X17DTL (65PS)--- EX
Zafira A Y20DTH (100PS)
-
Gooder
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Nesnažím se udělat z auta supersport. Vím moc dobře, že tohle auto pro to není vhodný. S tím motorem řeším přesně to, co jsi chtěl udělat Ty
Jinak k té nápravě SZ.
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
Co-RS-ák
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
nikdo neřiká že kotouč nebrzdí lépe, všichni tvrdíme, že kotouč vzadu na corse je pikačovina a brzdí to stejně jak bez kotouče..
-
Gooder
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
To jsem ale taky napsal, že s tímhle výkonem tam velký rozdíl nebude 
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
Co-RS-ák
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
můžeš nám všem udělat radost a nechat tam původní buben? za ty prachy radši kup třeba nerezový svody...na kterejch si nerozbiješ hubu
-
Gooder
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Svody 4-2-1 zatím jen litinové, když už je mám doma, jestli to přinese nějaké zlepšení, tak teprve potom nerez
Jinak s tou nápravou jste mě nahlodali
Jinak s tou nápravou jste mě nahlodali
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
Co-RS-ák
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2011, 15:53
- Bydliště: Mám.
Re: Pokec o všem a o ničem V.
sem slyšel , že prej kotoučové nápravy vzadu na corsách přetrhaji i řetěz a stejně vyskočí, vymlátí celý auto bouchnout začnou hořet a pak praští přes palici majitele aby se probral a došlo mu že to tam prostě nepatří!!! 
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Pokec o všem a o ničem V.
tak to by nemohla patřit ani na astru gsi když ve všech ostatních verzích se dělala bubnová..... brzdit líp na autě to člověk nepozná to by se poznalo jedině na válcích kdy by opravdu brzdila jenom zadní náprava.je to sice docela náročný ale když už to mam celý doma tak už to předělám


Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
Smithy
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1157
- Registrován: 08 srp 2008, 19:50
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Vubec bych se do toho nepoustel, vsak kvuli tomu ze to mel puvodne spatne nastaveny se Fugy vysekal........
ex Blitz C'Mon B
ex Bimmer E46 Coupe
now Cinquecento 0,9T
ex Bimmer E46 Coupe
now Cinquecento 0,9T
-
Korrpi
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Pokec o všem a o ničem V.
nejen GSi mely kotoucovkujamal.jefries píše:tak to by nemohla patřit ani na astru gsi když ve všech ostatních verzích se dělala bubnová..... brzdit líp na autě to člověk nepozná to by se poznalo jedině na válcích kdy by opravdu brzdila jenom zadní náprava.je to sice docela náročný ale když už to mam celý doma tak už to předělám![]()
![]()
a jak tu pise Petr nakonec to skonci tak,ze bude prebrzdenej
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Pokec o všem a o ničem V.

Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
Korrpi
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Pokec o všem a o ničem V.
no ja nevim ale kdyby uznali inženýři v Rüsselheimu, že je třeba dat na Corsu všude kotouče tak je všude daj
nema cenu se tu hadat a začít žabomyší válku, jenže jeden člověk co navrhl system brzd tomu rozumí víc jak celé forum tu dohromady
mona si berete inspiraci v UK, DE tak když už jste u toho měnění tak vyměňte i trubky, hadičky a tak
mona si berete inspiraci v UK, DE tak když už jste u toho měnění tak vyměňte i trubky, hadičky a tak
- jamal.jefries
- Příspěvky: 2067
- Registrován: 12 led 2011, 09:17
- Bydliště: Varnsdorf
Re: Pokec o všem a o ničem V.
no co si budem povídat určitě to potom bude chtít větší brzdovej válec,trubky bych řekl že budou stejný ale hadice určitě taky z třebas astry.de o to že ty inženýři počítaly s tim že to auto bude stavěný do 1.6ky.proto na astru daly až na 2.0 16v kotouče a co se týče třebas vectry tak ta je větší a těžší tak tam by to asi bubny neubrzdily ani v tý 1.6.proto říkám že kotouče dozádu sou hudba daleký budoucnosti a třebas tam ani nepříjdou ale uřčitě bych to udělal na druhou nápravu aby se to kdyžtak dalo vrátit zpátky v případě že by to nevyhovovalo


Corsa B 1.4 8v
Corsa B 1.6 16v 78kw GSI under construction
-
Gooder
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 11 dub 2011, 16:20
- Bydliště: Praha - Západ
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Míro, já nikdy netvrdil, že Corsa potřebuje vzadu kotouče. Sám jsem uznal, že je to zbytečný luxus 
Jinak k těm hadicím, brzdové i palivové hadice vyměnit chci. A můj názor je takový, že v tuhle chvíli budu radši investovat do těch hadic. Náprava by byla otázka vzdálenější budoucnosti, letos bych to určitě nedělal. Navíc se i sám bojím těch svárů, nejsem 100% rozhodnutý, že ji tam dám
Z toho, co jste tu všichni psali, tak mi ale přijde, že si myslíte, že chci předělat tu mojí nápravu. To určitě ne, doma mám předělanou nápravu z Kadetta + celý posilovač z Astry GSi + přední brzdy z Astry GSi
Jinak k těm hadicím, brzdové i palivové hadice vyměnit chci. A můj názor je takový, že v tuhle chvíli budu radši investovat do těch hadic. Náprava by byla otázka vzdálenější budoucnosti, letos bych to určitě nedělal. Navíc se i sám bojím těch svárů, nejsem 100% rozhodnutý, že ji tam dám
Z toho, co jste tu všichni psali, tak mi ale přijde, že si myslíte, že chci předělat tu mojí nápravu. To určitě ne, doma mám předělanou nápravu z Kadetta + celý posilovač z Astry GSi + přední brzdy z Astry GSi
Po silnicích se pohybuje pár řidičů a spousta držitelů řidičského oprávnění
Prosím ->
Prosím ->

-
Korrpi
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Pokec o všem a o ničem V.
Jamale: pleteš se s tím, že kotouč vzadu byl na astře jen u C2OXE nebo X20XE ale i u C18XEL, X18XE, X16XEL
ono tam hraje roli víc faktorů....
nemyslel jsem měnit trubky kvuli pruměru, ale kvuli tomu, že jsou nový nejsou po těch letech provozu opotřebovaný a tak
nemyslel jsem měnit trubky kvuli pruměru, ale kvuli tomu, že jsou nový nejsou po těch letech provozu opotřebovaný a tak
Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP