Stránka 10 z 12

Napsal: 07 zář 2009, 19:44
od ms.martin
začne to cvakat jako kovové cinkání,přehluší to i rádio,rozvodový řetěz je určitě taky už v háji,motor chodí strašně špatně,mám to rok a je natom 155000 a určitě to nikdo nedělal ale tím to myslímnebude,to budou asi ty hydroštely,problém je že to dělá jen někdy,při dlouhé jízdě a dostatečném zahřátí a když tomu trošku dám pohulit,kdyžse snažím mocnevytáčet tak to třeba neudělá i cestu 60km,ted jsem jel dvakrát 60km a v pohodě,myslím že tobylo i tím že bylo chladno že se to tak nezahřálo jako v letě,to cvakalo pořád

Napsal: 07 zář 2009, 19:48
od NoX
napis mi treba na icq, muzes pak dojet, poslechnem to, projedem to, a treba poznam, co to je...ale nic neslibuju :)-

Problém s otáčkami za studena

Napsal: 14 pro 2009, 21:50
od denny01
(Corsa B 1998 1.0) mam problem a nevim cim to muze byt .... za studena nastartuju a nedrzi volnobeh ,kolisaj otacky a chcipa,,,kdyz pridam plyn tak tam jako ,,bzuci'' a pak se teprve chytne ,, kdyz se ohreje tak je tohle v pohode ,,,, a pak jeste pri jizde treba do kopce , kdyz seslapnu plnej plyn tak se rozsviti kontrolka motoru , zacne tam zase jako ,,bzucet'' cuka a ztraci vykon ,,, kdyz plyn povolim nebo preradim tak kontrolka po chvilce zhasne a zas jede normalne... v oplu mi rekli ze je to snimac natoceni skrtici klapky,,vymenil jsem ho tak je to o malicko lepsi ale porad je tam neco spatne.... prosim poradte nemam na to uz s tim ani jezdit jak me to vzdycky nastve :cry:

(prosím dbejte na psaní názvů, které odpovídají obsahu... když dáš jako název - Corsa B 1998 1.0 - tak to není dohledatelné a spousta lidí si bude myslet, že auto prodáváš a ani si to neotevře - Bloud)

Napsal: 14 pro 2009, 21:58
od Velbloud
osobně bych neřekl, že to může být snímač natočení klapky... ale hádal bych:

- krokovej motorek
- lambdasonda
- zanesené EGR


(postupně jak to píšu)

Napsal: 14 pro 2009, 22:51
od denny01
jj dik ,,, zkousim jestli to nekomnu nedelalo to samy ,, abych porad jen nekupoval nejaky jiny dily , nez ktery sou spatny :?

Napsal: 26 pro 2009, 11:09
od corpi18
a už mi zase potvůrka blbne :cry: motor si poslední dobou vůbec nechce udžet volnoběžné otáčky, někdy dokonce chcípne, a pokud nechcípne tak sebou motor pod haubnou tak hází že se z toho chvěje komplet celý auto, ale občas se mi zase stane že otáčky zůstanou na volnoběh vyset daleko výš než normálně, ale newím kolik přesně<=nemám otáčkoměr. vždy když motor takhle blbne,tak svítí oranžově diagnostika. zdá se mi že to ani neni ovlivněno teplotou motoru, dělá to jak za studena, tak když je v provozní teplotě. netuší náhodou někdo čím to může být?

Napsal: 26 pro 2009, 16:45
od víta
kup si do toho pořádnej motor třeba 1.2 8v a seš bez starostí!"

Napsal: 26 pro 2009, 16:51
od ondrap
To je rada nad zlato, já mám v céčku taky litrovej motor a až tak špatně to nejede.

Napsal: 26 pro 2009, 16:53
od Keil
ja mam v cecku 1.2 59kw + chip a taky to spatne nejede 8)

Napsal: 26 pro 2009, 18:44
od standa PE
víta:fakt to by si teda vylepsil :lol: kolko to ma vlastne koni ten 8V 40 :lol:
vsak si sa viezol niekedy s 1.0 12V...ved to ideuplne super len motor musi byt vporiadku :wink:

corpi18 kedy naposledy si cistil EGR ventil,alebo skrtiacu?
smazana citace viz pravidla by tox

Napsal: 26 pro 2009, 18:55
od knedlik
standa PE: 45koni :D je to sila :D ale drzak

Napsal: 26 pro 2009, 19:55
od jardaobolecky
moznost bud vaha vzduchu nebo krokovac a snimac otacek muze tam toho bejt vice skus odpojit vahu vzduchu kdiz to bude stejne tak dalsi veci je to spatne ze ti dily nemas u sebe nejlepe postupne mnenit ale skus nekam na pocitac at zjistej zavadu mam tu dva motori na dily tak se ozvi co je spatne ok

Napsal: 26 pro 2009, 19:56
od jardaobolecky
chlape ti jsi s teplic ja s krupky muzem to skusit udelat ja si nevsiml adresi co ti na to

Napsal: 27 pro 2009, 09:57
od corpi18
jardaobolecky>no pokud by to šlo, to takhle skusit postupně čím by to mohlo být tak by to bylo super,jinak byla měněná čidla vačkové hřídele s váhou vzduchu bosch jsem nalítal tak 40tis. km, egr ventil čištěnej snad ještě nebyl :( a jak vypadá zevnitř šktící klapka, tak to taky nevim, ještě jsem ji neotvíral :?
jinak jsem si také všiml že když mám puštěný plyn a pak ho sešlápnu, tak auto trochu jakoby škubne

Napsal: 27 pro 2009, 11:04
od standa PE
EGR,EGR,EGR,KLAPKA,KLAPKA,KLAPKA...vsak to chod poriadne vycistit ci pockas kym sa to samo opravy?na tychto motoroch sa dost rychlo zanasa a este horsie cisti :cry: ...najlepsie ked vycistis hned obe veci naraz pretoze budes musiet vypustit trocha chladiacej kvapaliny,kedze cez EGR aj KLAPKU preteka...ja to robim sposom takymto,zoberiem si 2L flasku,z vyrovnavacej nadrzky odmontujem tu dlhu hadicu (je to ta co sa prepaja z chladicom,ale odmontujes ju na nadobke),vsuniem ju do flasky(mala by sa tam vopchat,ked nie tak si najdi z vatsim hrdlom),cize je vo flasi a pomalicky ju davam smerom na zem(je tam dost miesta medzi prevodovkou a chladicom) a krasne sa zacne flasa naplnat.nezabudni ju nadvyhnut ked bude skoro plna,pretoze by sa ti vypustil upne cely system chladenia :lol: ...takze voda je na 90% z motora von (nieco tam vzdy zostane)...ako vyzera EGR-ko a SKRTIACA KLAPKA je tu na fore toho hafo a este aj obrazkou...dobre je to cistit cisticom na karburatory